Yritän hyvin nopeesti lukea teidän hytkyvät vauvamaha-asianne, ettei liikaa alkais kuumottaa
..
Mä niin haluasiin olla raskaana ja synnyttää, se on aina ollut mun elämän hienointa ja tasaiisnta aikaa. mutta se pikkuvauva-aika..ukolla tekee todella tiukkaa ajatus vielä yhdestä, mahdollisesti taas koliikkisesta vauvasta
. Vaikka pienten hoitopuoli on aina ollut mun vastuulla, mutta vaikuttaahan se väkisinkin koko peheeseen. Vahinkoa toivoessa siis saa mennä
..ikäpuolen paniikki meni jo ohi..onhan sitä moooooni nainen yli 40v synnyttänyt.. ihmismieli on kummallinen
!
Täällä myös noi sisarusdynamiikat vaihdelleet, nyt just on 10v ja 6v tytöt kovia leikkimään keskenään. 12v on jo ihan omassa sarjassaan, mielenkiinnolla katson alkaako isot tytöt löytää enemmän yhteistä kunhan molemmat on teinejä. Sitä kovasti toivoo että aikauisena olisi lapsilla hyvä suhde toisiinsa, siitä riippumatta miten ovat lapsena toisiaan "sietäneet"..
..Mä niin haluasiin olla raskaana ja synnyttää, se on aina ollut mun elämän hienointa ja tasaiisnta aikaa. mutta se pikkuvauva-aika..ukolla tekee todella tiukkaa ajatus vielä yhdestä, mahdollisesti taas koliikkisesta vauvasta
Täällä myös noi sisarusdynamiikat vaihdelleet, nyt just on 10v ja 6v tytöt kovia leikkimään keskenään. 12v on jo ihan omassa sarjassaan, mielenkiinnolla katson alkaako isot tytöt löytää enemmän yhteistä kunhan molemmat on teinejä. Sitä kovasti toivoo että aikauisena olisi lapsilla hyvä suhde toisiinsa, siitä riippumatta miten ovat lapsena toisiaan "sietäneet"..
!
..(ja toisaalta kun sellasen on klaarannut, niin asennehan on että selviän mistä vaan
en tosiaan tiedä keitä pyytäisi, haluaisin että ne ihmiset olisi lapsen elämässä läsnä. Onko teillä joilla on monta lasta helppo löytää kummeja? Yhden ihmisen tahtoisin, mutta en jotenkaan uskalla pyytää, nimittäin ex anoppi, jonka kanssa ollaan läheisissä väleissä vielä yli neljä vuotta eron jälkeen. Mun vanhemmat ei tahdo ymmärtää miten ollaan väleissä. Ex anoppi saattais olla otettu, mutta kokisiko olonsa vaivaantuneeksi esim ristiäistilanteessa kun läsnä on uusi anoppi jne.
ex anopin kanssa ollaan siis säännöllisesti tekemisessä hän tykkää kovasti meidän lapsista. Mutta ehkä käytännössä olisi hankala jos hän olisi kummina..
)