Onnea ViidenVillahousu ja tervetuloa joukkoon suureen! :)
Mä vaihdan yhdemistelmäehkäisyyn, siinä toivossa et tiputtelu jää POIS, otin evralaastarin. Pitää vaan maksakokeissa käydä pari kertaa vuodessa. Mies kuuli kun soitin ehköisyneuvolaan ja kuuli kun puhuttiin veritulpasta ja maksakokeista niin sehän oli ihan paskana tästä. Ja sit kun sanoin et sellaista se on, otetaan steri, niin ei kuulemma todellakaan
mä oon sille puhunut koko ajan että ei enää, mutta mä aion sille loppukesästä vielä viimeisen ehdotuksen tehä. Koko ajan se kyllä kans sanoo kun nuorin uhmaa ja herättää heittämällä kännykällä päähän, että "tähänkö vielä 4., no thanks" :D
Mä vaihdan yhdemistelmäehkäisyyn, siinä toivossa et tiputtelu jää POIS, otin evralaastarin. Pitää vaan maksakokeissa käydä pari kertaa vuodessa. Mies kuuli kun soitin ehköisyneuvolaan ja kuuli kun puhuttiin veritulpasta ja maksakokeista niin sehän oli ihan paskana tästä. Ja sit kun sanoin et sellaista se on, otetaan steri, niin ei kuulemma todellakaan
mulla on maanantaina rakenneultra ja nyt jännä nähdä kumpiko sieltä on tulossa, esikko poika ja nykyinen kuopus tyttö. Tosi vahva poikafiilis ollut alusta asti
Ja kuopus on helppo ja mukava tyyppi. Nukkuu nykyään yöt tosi hyvin.
meillä on miehen kanssa 15v ikäeroa ja nyt siis kolmas lapsi syntyy kun olen 30v. Oltiin mietitty että viiden vuoden päästä mä olen 35 ja mies 50 niin siihen vedetään raja :D mutta katsotaan nyt.