Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dep:( toivotaan että pikkunen siellä masussa viihtyis vielä useamman viikon, mieluummin kuukausia! On kyllä kiva kuulla että vauva on kasvanut että ainakaan just nyt siitä ole huolta... koitat sinä vaan pitää pään kasassa ja kropan levossa!
Oliko lapsivettä yhtään enempi kun viime ultrassa? Tekikö sulle sisätutkimusta? Sillä vaan että ovathan paikat kiinni vielä?
Uskon kyllä sun harmituksen! Toivon ja uskon että tämän kaiken päätteeksi teillä on terve ja hyvin voiva pikku pirpana sylissä... koita jaksaa <3

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Oon ihan hirvittävän pahoillani Deb <3 Toivottavasti vauva pärjäilee hyvin ja tarpeeksi pitkälle <3

• Tykkään
Paikat on kiinni, lapsivettä oli vähän vähemmän mut sitä nyt vissiin tulee ja menee kokoajan kun kalvot on rikki.

Kiitos tsempeistä <3

Niin ja vauva oli kääntyny perätilasta pää alaspäin, että ilmeisesti siellä on välillä ainaki tilaa ollu.

Deb voi toivottavasti vauva pysyy vielä sisällä tarvittavan ajan. On raskasta huolehtia. Koita kuitenkin levätä ja vaikka katsella jotain tv-sarjaa tai vastaavaa jos menis aika paremmin ja sais ajatuksia muualle. Pidän niin peukkuja teille!

• Tykkään
Voi deb, ihan hurjasti voimia. Ja toivottavasti vauva pysys mahdollisimman pitkään mahan suojissa kasvamassa! :Heartred

• Tykkään
Debille tsemppiä, uskon että on tuskaisen pitkät päivät ja viikot (toivottavasti viikkoja).

• Tykkään
Deb hirmusti voimia ja pidetään lippukorkealla että ei vielä tule pois ja muista et makaat vain ja annat muiden passata

Vielä vähän tekstiä:

Käytiin vielä harkkasuppareiden takia svo:lla, tarkistettiin että kohdunkaulaa oli reippaasti yli 3cm jäljellä ja kohdunsuu oli kiinni. Ei siis ollu tehny mitään hallaa! Vettä oli ihan inasen enemmän taas, se kertoo että sitä uusiutuu sinne ja välillä sit valuu pois kun kalvot on repeytyny. Sain reseptin opamoxiin kun on paniikkihäiriö, että jos välillä tulee liikaa ressiä niin otan sellasen suosiolla, paniikki ei ainakaan auta ollenkaan asioihin. Sain myös tuolla yhden opan. Nyt supparit helpottunu kokonaan ja oon kotona tyytväisenä hyvään palveluun. Toivoo on inasen enemmän kun paikat ei ollu kypsyny ja koska veden määrä vaihtelee selkeesti.

Kätilö sanoi, että on nähny monen monta vastaavaa tapausta, joissa vauva on selvinny, ja sellasiakin, missä päästy hyvillekin viikoille! Täyslevossa en oo, saan jaksmisen mukaan kokata, käydä kahvilla tai syömässä jne. Mutta kunhan muistan levätä, enkä saa tehdä mitään raskasta (esim imuroida). Yhdyntäkiellossa myös. Täytyy pysyä realistisena, mutta toivoo ei saa menettää, koska tällä kasvulla saattaa olla hyvätkin mahdollisuudet, kunhan ei synnytys jostain syystä käynnisty. Mä tähtään siihen, että ainakin 6vk vielä jaksetaan yhtenä kappaleena, sit ois viikkoja kasassa päivää vaille 28! Enemmän ei haittais, vähemmälle ei voi mitään, keskosilla on Suomessa todella hyvät mahdollisuudet selvitä :)

Mehän selvitään tästä :Heartred

Niin selviätte! Ja ihan kohta ollaan kuitenkin jo siinä kynnyksellä, että jotain on tehtävissä. Askel ja päivä kerrallaan. Ihana, kun pystyt olemaan itsekin positiivisena!

• Tykkään
Voi ei deb.. huoli on varmasti pienestä mutta onneksi kuitenkin huomattiin ajoissa ja seurataan tilannetta. :) sais vielä kasvaa pieni viikkoja että jaksaa sitten täällä ulkopuolella paremmin. :)

Mä oon huomannu itsessäni iha uusia piirteitä nyt tän 4 pojan myötä. :( en haluis antaa vauvaa kenenkään sylii paitsi miehen.. ja ihan pikkuasiat saa sydämen kurkkuun. :( sisko piti poikaa sylissä ja vaihto pojan asentoa, siin sitten poika heilautti päätään ni olin jo syöksymässä pelastaa poikaa vaikka mitään ei ees tapahtunut..

Kiva kuulla Deb että jaksat olla positiivisin mielin :)

Täällä on menty vähillä unilla viime päivät, syöty mitä sattuu ja energiat on missä lie.... Tänään yhteinen vapaapäivä kaikilla, mutta vknlopun mies on töissä. Että vähän niinku skipataan juhannus :D

Mitäs muut? :)

Tuleekohan useamman raskauden myötä enemmän ongelmia...
Täällä tuhnuttanut ke asti. Soitin päivystykseen ja kysyin pääsiskö tarkistuksille. Aiko selvittää ja soittaa takaisin. Sitä odotellessa....

Muska onko kuullunnu mitään? Toivittavasti ei ole mitään vakavaa! Tulehdus olis hyvä ulos sulkea... mulla bakteeri vaginoosi aiheutti tuhnu vuotoo!
Se ois sit keskikesänjuhlaa tiedossa... ihan perus jussi kelit, vettä tulee ja paljon + tuulee kun pienessä pitäjässä:D

Bakteeri vaginoosi tms ei näy virtsassa... vaan emätin floora näytteellä!
Oliko sulla Muska paljon viikkoja? Ihme lääkäri kun ei ota näytille!

Hyvää juhannusta kaikille!

Ilmoitin tänään miehelle et saa käyttää kumeja jos haluaa ehkäistä. Meni hermo noihin mineihin, vuotaa melkein viikon välein taas, joten ei oo oikein kiva homma, kun ikinä tiiä millon alkaa vuoto? Eipähän tuo sanonu kun selvä, kattellaan:)

Takaisin