Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jusseja täältäkin:) meillä tänään ollut kiva pihapelipäivä vaikka tuullut ihan hulluna:o mut sentään aurinko paisto eikä vettä satanut:D
Huli, jospa se ukkeli ”unohtaisi” kumit;) tolle mun ukolle kumit on ehdoton ei ei... se ei vaan niitä suostu käyttämään :D

Ai kamala, kohta pitää miettiä ehkäisyäkin :D hauskaa, kun ei oo yli kolmeen vuoteen käyttäny sellasta. Niin ne tilanteet muuttuu!

Jee tää päivä meni ilman harkkasuppareita! Sen sijaan närästys tuli uutena vaivana, selkeesti alkaa kohtu tulla jo melko ylös. Jotenkin en jaksa kuitenkaan valittaa raskausoireista, kaikki mikä kuuluu normaalisti raskauteen on tervetullutta :) ehkä valittaisin jos raskaus olis normaali :hilarious:

Dep mulla ensimmäisiin närästyksiin toimii ruokasoodavesi(mummon vinkki) eli 1tl soodaa 2dl vettä ja ääntäkohden;) jospa ei pahaksi äitys! Lääkäriltä saa sit paremmat lääkkeet jos tarvii...
m-inski olen täysin samaa mieltä! Meilläkin tää on niin vika ja steri lappu on takataskussa ollu jo vuoden... ei vaan leikkuu aikaa oo kuulunut! En meinaa miehen päin vilaustakaan enneku joku on leikattu...
tänään miehen vika työpäivä, tuplavuoro, sit 4 viikkoa lomaa!!! JEEE, vihdoin!

Minski kummalle teillä se tehdään? Mä suunnittelen et mies saa käydä sen läpi. Ettei kaikkea vaan mulle. Sekin saakoon osansa. Meilläkin lapsiluku tämän jälkeen totisesti täynnä.

Äippä nyt rv14+2.

Minski kummalle teillä se tehdään? Mä suunnittelen et mies saa käydä sen läpi. Ettei kaikkea vaan mulle. Sekin saakoon osansa. Meilläkin lapsiluku tämän jälkeen totisesti täynnä.

Mulle tehdään.. ihan vaan sen takia et Jos joskus tiet miehen kans erkanee ni hänelle jää vapaus tejhä halutessaan lapsia. Ja kun Mä en halua enää lapsia oli mies sit ketä vaa.. mun kroppa ei sitä uutta raskautta enää kestäis..

Toki halutaan loppuelämämme olla yhes mut elämästä kun ei ikinä tiedä mitä käy.. ollaan molemmat viel alta 30v..

Mulle tehdään.. ihan vaan sen takia et Jos joskus tiet miehen kans erkanee ni hänelle jää vapaus tejhä halutessaan lapsia. Ja kun Mä en halua enää lapsia oli mies sit ketä vaa.. mun kroppa ei sitä uutta raskautta enää kestäis..

Toki halutaan loppuelämämme olla yhes mut elämästä kun ei ikinä tiedä mitä käy.. ollaan molemmat viel alta 30v..

Miehen vasectomian pystyy tarvittaessa purkamaan ;)

Ei se auta siihen et Mä en halua ees vahingossa raskaaks enää :D

Lääkärit myös kauppas miehelle mielummin kun helpompi toimenpide, mut meille on parempi et mulle tehään. ;)

Saatiin lisäks lääkäri kirjoittaa lähetteen Jämsään (jonot n.3-4kk) ja Jyväskylään on se n. 4v jonot. :)

Meil on nyt tulevana lauantaina ristiäiset ja me ei päästä sopuun nimestä. :(

Tänään haetaan kesäkukkia pihaan:) jos vihdoin sais pihan siistiksi;)

Ai voi vai:o taidanpa ruveta miehelle kauppaamaan toimenpidettä näin muutenkin;)
Mä sain lähetteen naistenklinikalta Helsingistä, jonot 2v ja sain nyt Sipooseen muuton jälkeen tietää että Porvoossa olis vaan 2kk :o arvatkaa harmittiko... varsinkin kun oli puhetta että Siiri oli vika ja sit tultiinkin ylläripylläri paksuks... vaikkakin ihan onnellinen ollaankin tästä yllätyksestä ;)

Niin ja siis en ol kyl enää halukas saamaan yhtä ainutta kenenkään kakslahkeisen kanssa:D eikä kyllä sillä että tässä mitään vaihtoa kaavailis;)

Meillä onneks neuvola otti selvää kun kysyin et tosissaanko 4v pitäs olla tulematta raskaaks ”omin avuin” kun ei se oo tähänkää asti onnistunu :D

Meillä ei olla selvitty vuottakaan että ei oltais raskaaksi tultu:D onneksi Porvoon gyne sano että jos ei synnytyksen jälkeen oo vieläkään kuulunut leikkuri aikaa hesasta niin pitää soitella Porvooseen niin pistävät mut sit siellä jonoon ja pääsen 2-3kk leikkuriin;)

Minäpäs ”ilmoittaudun” tänne seurailemaan :) Meiltä löytyy jo suurperheeksi luokiteltava lauma, 4 lasta ja meidän neljännen piti ehdottomasti olla viimeinen... Ollut todella raskas vauvavuosi, moniallerginen lapsi, omat unet jäänyt lähinnä haaveeksi, vauva huoli vain mut ja mun tissit vuoden ajan ja tämä helvetti päättyi sit imetyspettymykseen 1v1kk iässä kun jouduin ajamaan imetyksen alas allergioiden vuoksi, ei enää mikään kikkailu auttanut ja oireet tuli selkeästi rintamaidosta.

No nyt tilanne se, että neiti kohta 1v4kk, edellisessä kierrossa mulla oli menkat myöhässä muutaman päivän ja siinä sitten ihan paniikissa keilailin, että ei helvetti jos oon raskaana ehkäisystä huolimatta, kävin kaikki kauhuskenaariot läpi ja, tadaa!!, huomaankin, että eipä siinä olisi estettä jos meille vielä yksi ipana pyörähtäisi :D Menkat sit toki alkoi lopulta... Mies tietenkin suoraan sanonut, että ei lapsia halua lisää, (mulla siis edellisestä liitosta -09&-11 syntyneet, nykyisestä -15&-17 syntyneet) mutta syyt oli luokkaa ”niitä olis sit jo viis”, ”olis kiva olla joskus kahdestaan”, ”tarvittais isompi asunto”... No huolia ne on nuokin, mut asutaan nyt kolmiossa, että eiköhän se isompi asunto ole tavalla tai toisella saatava melko pian! Tässä nyt keskusteltu ja pohdittu, ehkäpä se vitonen saattaa saada luvan tulla ;) Olis mun autossa tilaa vielä kahdelle kun 8 paikkainen tilaihme ja miehenkin kulkuväline olis riittävä jos itsekseen viiden lapsen kanssa lähtis :D

Että tämmönen esittäytymisstoori, saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja kasvaako meidän pikkuperhe vielä :) Tuttuja tästä bongasin ainakin Äippäx5 <3

Kappas Warheart, tervetuloa:) eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, meilläkin siirin piti olla se vika mutta elämällä oli toiset suunnitelmat ;) jospa tää jätkä nyt olis se vika, ”surutyö” jo aloitettu :D varmaanhan täällä kuumeelijoissa roikun ku toi suurperheen äitien oma ketju on niin hiljainen:D
Miehen kesäloma alko, JEEEE! Tämän kunniaksi luvassa ikkunoiden, saunan ja kph pesua ja mattojen tamppausta:D
Eilen siivosin kämpän katosta lattiaan ja juma kun mahaa kiristi sit loppu illan! :o

Menninkäinen, otetaan:) miehen ajattelin nakittaa ainakin tamppaamaan ja lauteiden pesuun;) ikkunoiden pesu on jokseenkin terapeuttista joten sen teen itse... vaikka tuskin ne kauaa puhtaana pysyy, kiitos tahmatassujen:p

Onkohan ihan hullu ajatus hakea opiskelemaan uutta ammattia, kun kuitenkin on vauva vielä haaveissä? Apua? Mielipiteitä? Omalla paikkakunnalla olis elokuussa alkamassa monimuotokoulutus joka kiinnostais::)

Takaisin