Supistukset

Mulla on aamuisin supistukset alkanu tuntumaan todella inhottavilta. Ihan sattuu virtsarakkoon :eek: helpottaa kuitenkin, kun käyn pissalla. Omituista.
 
Mulla on tota ollut kans.. Tosin muutoinkin kuin aamulla.. Se tuntuu kyllä tosi ärsyttävältä ja jopa ihan sattuu.
 
Mulla kans kun makaa selällään tai röhnöttää puoli istuvassa asennossa. Heti kyl kovettuu kohtu ja sattu rakkoon.
 
Mulla kanssa samaa, eikä väliä mitä teen tai oon tekemättä tai missä asennossa.
 
Onko muut huomanneet, että täysi virtsarakko aiheuttaa supistuksia? :wideyed: Mulla ainakin on näin. Erityisesti huomaa nyt, kun myöhästyin talvirenkaiden kanssa ja kuljen julkisilla kunnes kelit sen verran sulaa että uskallan ajaa huoltoon. Vaikka kuinka käyn pissalla ennen lähtöä niin silti on loppumatkasta aina armoton vessahätä ja lopulta alkaa supistamaan kipeästi. Autolla sattui harvemmin kun matka oli nopeampi, mutta tietty oli silloin vielä asteen kinkkisempi tilanne - ei viitsisi ajaa autoa supistelut päällä, muttei oikein viitsi ajaa sivuunkaan kun ei se mitään auta jos ei siihen tiensivuun Kehä III:n varteen kehtaa kuitenkaan pissiä... :rolleyes:
 
Joo täällä! Tosin ei pelkästään edes täysi rakko aiheuta vaan myös se että tarpeeksi tulee painetta alapäähän.. Esim jos istun kauan samassa asennossa. Mut joo täysi rakko kyllä aiheuttaa mulla ainakin ja sit myös jos alaselkä on liian notkolla! En tiiä miten toi notko vaikuttaisi mutta eilen ku makoilin tyksissä siinä päivystyshuoneessa niin sain supistuksia siitäkin! Siinä on mun selälle jotenkin tosi huono asento..
 
Multa kysyttiin eilen ultrassa, että onko supistellut. Mä en edelleenkään osaa sanoa kun ei harmainta havaintoa miltä se tuntuu :D
Mä luulen, että kerran on supistellut mutta en tiedä oliko sekään oikeasti supistus. Ja kohta ollaan rv 36.
 
Multa kysyttiin eilen ultrassa, että onko supistellut. Mä en edelleenkään osaa sanoa kun ei harmainta havaintoa miltä se tuntuu :D
Mä luulen, että kerran on supistellut mutta en tiedä oliko sekään oikeasti supistus. Ja kohta ollaan rv 36.
Mäkään en oo satavarma onko mua muutamasti supistanu mutta uskon niin :D
 
Mun ei tarvi enää miettiä supistaako vai ei ku voi vaan tunnustella mahan päältä millanen lihas siellä työskentelee! Ei vielä kipeesti mutta ahkerasti!
 
Mä myös tiedän tuon täyden (eikä tartte olla edes niin täysi) rakon ja supistukset! Tosi kiva varsinkin näillä keleillä olla tuolla ulkona, vaatekertoja päällä ties kuinka paljon ja kun hätä tulee, ei niitä riisuta ihan noin vain :joyful:
 
Joo siis ekaa kertaa tyksissä 23.10 ku kävin niin lääkärikin ihmetteli ku rakko oli vielä ihan täynnä vaikka kävin vessassa.. Mut ku jos sieltä tosiaan tulee vaan se pari tippaa niin mikäpä ihme se on. :grin Itellä onneks auttaa se että odottaa taas hetken esim pyörähtää jossain muualla 30min ajan niin sit pystyy menemään uudestaan jo ja tyhjenee kokonaan :grin

Tänään on taas ollu joku ihmeellinen supistuspäivä! Varmaan tää lenssu vaikuttaa asiaan..
 
Täälläkin supistellut tiuhaan tänään. Ja myös levossa. Just eilen oli lääkäri ja sanoin ettei levossa ole supistellut paljoakaan. Noh, tänään sit on :grin
 
Onko muilla ollut pitkiä kivuttomia tai vain vähän kipeitä supistuksia? Mulla on ollut tänään kohtu kivikovana välillä yli tunninkin putkeen, mutta kipuja ei ole juurikaan ollut. Kaikkialla lukee, että harjoitussupparit on kivuttomia ja epäsäännöllisiä, mutta kai se aika säännölliseksi pitäisi mun järjen mukaan laskea jos se on kokoajan yhtäjaksoisesti päällä. :wideyed: Välillä rauhoittuu makuulla hetkeksi, mutta välillä kohtu on kovettunut kylkimakuullakin ilman mitään järkevää syytä. Voi kunpa ennakoisi synnytystä lähiviikkoina...
 
Mulla oli jossain vaiheessa tuollaista jatkuvaa kovetusta, mutta nyt on helpottanut. Varmaan oli silloin kun vauva kasvoi niin isoksi että se ei enää kellunut lapsivedessä, vaan nojaili kohdun seinämiin. Ehkä tuo kohtu on sitten tottunut sellaiseenkin rasitukseen, kun nyt on ollut yllättävänkin pehmeänä pääsäänöisesti.
 
Onko muilla ollut pitkiä kivuttomia tai vain vähän kipeitä supistuksia? Mulla on ollut tänään kohtu kivikovana välillä yli tunninkin putkeen, mutta kipuja ei ole juurikaan ollut. Kaikkialla lukee, että harjoitussupparit on kivuttomia ja epäsäännöllisiä, mutta kai se aika säännölliseksi pitäisi mun järjen mukaan laskea jos se on kokoajan yhtäjaksoisesti päällä. :wideyed: Välillä rauhoittuu makuulla hetkeksi, mutta välillä kohtu on kovettunut kylkimakuullakin ilman mitään järkevää syytä. Voi kunpa ennakoisi synnytystä lähiviikkoina...
Hep!
Mulla on toistaiseksi kaikki supistukset olleet kivuttomia, en itseasiassa tunne niitä ollenkaan paitsi nimenomaan päältäpäin siitä, että vatsa on kivikova. Saattaa jatkua parikin tuntia mutta jos pidän kättä yhtäjaksoisesti vatsan päällä niin aina hetkellisesti pinta "pehmenee" ja sit kovettuu taas. Eli mulla ainakin aaltoilee vaikka ne aallot on tosi nopeita, eli pehmenee vain hetken ja sit taas on kivikova useamman hetken.
 
Takaisin
Top