Supistukset

Mariel mulla kans jouduttiin esikolta tekee ihan samat..paitsi 4cm kohdalla..sit aukesin loput hetkessä kunhan ensin oltiin 2,5h pumpattu oksitosiinia :rolleyes: ihanaa että se on sulta ohi, palkinto sylissä ja toipuminen voi alkaa♡

Jep jep. Tässä sitä ollaan saöissa ja epi saatu ja antibiootti tippuu suoneen. Eli sit ootellaan ite toimintaa.
Olin 4cm auki ku saavuin svolle

Vappu, no ei niitten supistusten välissä muutakaa jaksanu ku teijän kaa tsättäillä :D

Nyt on ehken otettava pikku torkut (ku ei tunnu supistuksetkaan enää missään!) ni jaksaa punnata!
Kiitos tsempeistä ja palataan varmaan sitten kun vauvveli on tullu maailmaan! :)

<3

Hmph. Edelleen vaan 4cm auki. Tais epi vähä hidastaa. No kalvot puhkastu puolh sitten ja käyrille kyllä koko ajan supistuksia on piirtyny.. Sano että jos ei rupee avautuun niin sit tippaan.

Toisaalta aika menee nopeesti, mutta toisaalta hitaasti. Dim dim.

Kuullostaapa Sande tutulta! Mullakin tosiaan jumittu siihen 4cm ja mikä ihaninta epi ei juuri auttanut kipuihin ..ja kun oksitosiinilla sitten vielä vauhditettiin niin olo olikin mitä mainion...not!:) mutta toivottavasti sulla puudutus tehoaa ja saat vaan rauhassa kattella kun supistukset tulee :) tsemppiä ♡

Ei kai se nyt muuten kun että useimmiten tekee voimakkaampia eli kipeämpiä ja tiheämpiä supistuksia kun luonnollisesti. Usein siinä on sitten jo puudutuskin rinnalla niin voi olla että ei edes tartte juuri kivuista kärsiä kuitenkaan..vähän riippuu miten se menee. Mulla ne supistukset tuli epin läpikin, toiset ei taas tunne juuri epin läpi mitään vaikka onkin oksitosiinitippa..Itselle ei silti jäänyt mitään kammoa tai muutenkaan oloa etten tippaan enää haluisi. Varmasti se joudutaan tälläkin kertaa laittamaan...

Reilu pari tuntia supistellu 12-18min välein, mutta tuntuu että alkaa supistusten voimakkuus hiipumaan. Koko yö ollu muutenkin yhtä vessaravia, juomista ja syömistä. Taitaa tulla uninen päivä.

Täällä sai taas herätä supistuksiin. Nyt on koo aamun polttanut selkää ihan tajuttomasti ja pitäisi lähteä koirat käyttää, sattuu jo ajatuskin:confused:

Mä oon jo luovuttanut mun supistusten suhteen ihan kokonaan. Aamullakin supisteli varmaan n 5min välein mutta en jaksanut välittää koko juilimisesta ja sainkin unta sitten jossakin välissä. Katseeni oon kääntänyt jo ihan täysin käynnistykseen, jonka tietenkin toivoisin tapahtuvan jo perjantaina..oli miten oli niin en enää uskalla toivoa että tää mun kroppa sais itsellään mitään aikaseksi:oops: nytkin supistelee ja ihan suht kipeästi mutta kun ei nää voimistu!!!!

Puuh. Tein ruokaa ja kannoin polttopuut lämpenemään ja nyt on selkä kuin hakatulla. Vihloo ihan tajuttomasti haaruksiin, varsinkin vessa reisuilla. Tulee vedet silmistä ku sattuu nii kovasti.:sour: Supistuksia on vähän väliä ja eikä oikeen tiiä mitenpäin sohvalla olis.

Täällä sitä ollaan käynnistelemässä osastolla! Vihdoin ballonki laitettu ja pieniä supistuksia tullut, kovat ns. menkkakivut on alaselässä mutta nyt siis odotellaan vaan että alkaa tapahtumaan/ballonki tippuu veks :D

Takaisin