Supistukset

Niin mullakin! Mä en ymmärrä näitä supistuksia, mun kroppassa on joku piuhotus väärin kun nää ei voi muuttua kunnollisiks..!!

Täällä yritetään saada jotain aikaa sen tylsimmän ässän merkeissä.
On vaan toi kyykkiminen ja pölyjen pyyhintä aina hankalaa. Mahaa kiristää ja hengästyttää, mut ei sen kummenpaa. Tosiaan vast vähä pyyhitty pölyjä ja pidetty jo pari lepotaukoa. :p
Poika jammaa mahassa Led Zeppelinin tahdissa.

Ei kirjota lähetettä (ainakaan arkisin) gravidaan. Sinne vaan mennään ja ilmotetaan että moi, tässä ois yks yliaikanen. Jos se osuu vklopulle niin sitten piti mennä svolle ja siitä en tiiä kirjottaaks ne lähetettä. Mulla ois ylihuomenna toi gravidan keikka.

No mulla on vielä matkaa tuonne 41+5 että kai ne sit ohjeistaa neuvolasta jos niin pitkälle mennään.. toivottavasti ei! (Sormet ja varpaat ristissä)

Torakka, mulla on verenpaineet ollu koholla jo pitkän aikaa ( alapaine huitelee siin 93-98 ) se on varmaa yks syy ja sillo on jo 10 päivää yli lasketun..

Vihdoinkin: mulla kun ei ole ollut mitään erikoista raskaudessa nii tuntuu vaan että mut on jotenkin jätetty heitteille kun ei tarvii erikois seurantaa. Sitten kun luen täältä kaikkien kirjoituksia että niillä vähän väliä ultraa ja ties mitä lääkärin tarkastuksia, nii heräs kysymys että onko mulle kerrottu kaikista mitä pitäis olla. Ilmeisesti jos ei ole riski raskaus tai mitään hälyttävää nii seuranta on aika vähäistä...:confused:

Onnea matkaan Tytti ja Mariel. :Heartred

Mulla on la 30.1 ja täällä todella mennään sinne helmikuulle. Ei tää ymmärrä vaan tulla pois vaik mitä tekis. Kiukuttelen täällä yksin sit viimeisilläni. :grin kipuja tulee ja menee mut mitään ne ei tee. Toi pistää mun kylet vaan uuteen uskoon tuolla. :confused:

Toi pitää paikkaansa.. Mullakin on ollu sellanen olo ku en oo ees kertaakaan oksentanu koko raskauden aikana ja kaikki on menny iha oppikirjan mukaa.. ainoo nyt se verenpaine mikä on ollu noin 3 viikkoo, mutta siitäkää ei sen enempää ku ei oo muita oireita.. Käskivät vaa tarkkailla et jos tulee jotai hälyttävää.. Mut muuten ei mitään.. Ei mulle oo ees sanottu painoarvioo kohdunkaulan pituuksia jne jne.. Ei sit mitää.. Ja vielä kun on ensimmäinen..

Juu kyl ne kertoo sit siinä viimesessä neuvolassa. Tai mä olin niin hätänen, että kysyin heti ensimmäisenä sitä :angelic:
Ei meitä oo unohettu. Meillä vaan menee niin hyvin että ei oo tarttenu turhaan katella tilannetta. Mikä on kyllä ihan peestä. :sour: (siis hyvä että hyvin menee, mutta se tilanne ois kiva saaha tietoon näin viimehetkillä :D)

Eipä auttanu vaikka lyllersin leikkipuistossa..nyt isimiehen kanssa elokuviin kattoon uus Vares. Supistuksia mä PYYDÄN! Just puhuin miehelle että nyt todella oon jo epätoivoinen kun mulle käy että veet menee vaikka kaupungilla tai elokuvissa kunhan ne menis! :)

Torakka, sama täällä. Kun mitään ihmeempää ei ole, niin normikäytännön mukaan mennään.
Täältä saa hyvää vertaistukea, mutta kieltämättä välillä on semmonen olo, että "mäkin haluun!", kun joku käy ylimääräisissä kontrolleissa uä:ssä. Vaikka tietää, että parempihan se on, ettei mitään huolestuttavaa ole raskaudessa. Mitä nyt itseä vähän toi sf-mitta huolestuttaa, mutta lopulta päätin ottaa asian puheeksi keskiviikkona, JOS se ei nouse yhtään ylöspäin.

Tänään kaveri ollut taas hiljainen, huokaus. Huomenna 40 vkoa puhki. Toivon, että tää syntyis samaan tyyliin kuin mun äidillä ja tädillä, että supparit vaan alkaa ja se olis sitten menoa. Varsinkin, kun hyvän unijaksoja jälkeen alkaa taas olla ongelmia nukkumisen kanssa. Ei onneksi samanlaisia kuin silloin viikon 36 ympärillä.

ÄR-SY-TYS ja TUR-HAU-TU-MI-NEN!!! Supparit alkoi siis pe illalla klo 22.. Eilen klo 16 jälkeen meni vedet ja viideltä oltiin täällä Tyksissä.. Supistuksia tuli hyvin yö kahteen asti ja silti vain sormelle auki ja kaulaa sentti jäljellä.. Ja siihen loppuivat supparit.. harvakseltaan yön mittaan jonkinlaisia.. Ja aamulla ysiltä käynnistykseen.. Parin tunnin päästä 7 cm auki.. Ajattelin, että käy nopeasti ja katin kontit!! Supparit meni todella kipeiksi.. Kätilöt ihmettelee kipukynnystä ja kaksi kohdunkaulanpuudutetta mennyt.. toinen ei auttanut.. epiä ei selän vuoksi saa ja kaksi spinaalia takana ja niiden välillä aivan järkyttävät tuskat.. Hetki sitten katsottu tilanne, vauva vähän laskeutunut ja EDELLEEN vain 7 cm auki.. Supistuksia tehdään aivan järjettömällä tahdilla mutta ei vain aukea.. ARGHT!!!

Huh... kunnon lenkki takana ja kipua saatu vaan aikaiseksi. :confused: ei siis niin pitkään toivottuja supistuksia, mitä lenkillä hain. :p uudet piikki tennarit testattu. :grin

Mariel onhan vauva oikein tarjoutumassa? Sehän voi hidastaa avautumista jos on vika tarjonnassa? Luulisi kyllä että tarkastavat asian jos suytä epäillä. Tsemppiä kovasti kovasti kovasti♡♡♡♡

Se on tarkastettu ja pää oli vissiin hivenen vinossa, jonka vuoksi piti nousta pystyasentoon kun ensimmäiseltä spinaalilta pääsi.. Mutta ei vaikutusta..

Toivottavasti pääsee vielä pikkusen kääntämään itseään niin että asiat etenisi! ♡ kontillaan olonkin sanovat auttavan että vauva pääsee oikeaan asentoon..Koita jaksaa, varmasti on väsyttävää sekä turhauttavaa ja mitä vielä!

Takaisin