Mulla sama pyyntö kun Vapulla, supistelee kyllä taas tasan 11min välein suht tiukasti...mutta eipä se mitään auta. Tänään puuhapuistoissa laitan hulinaksi kun niin paljon TURHAUTTAA!
Alkaa olemaan sellanen olo että oon se joka vilkuttaa kaikille ja sammuttaa vikana valot :D Mellu on tietysti toiseks viimenen kun la on päivän aikasemmin
Vappu mulla ihan sama fiilis! Viimeisten joukossa taidan olla jokatapauksessa mikä on kyllä kaikenkaikkiaan uskomaton saavutus tältä neidiltä täällä masussa ♡ lääkärit, me itse ja kaikki todennäköisyydet on väittänyt vastaan ja olettanut muuta koko raskausajan.. Hän on ilmiselvästi sisukas pikkurinsessa, paljosta on selvinnyt ja pitänyt kovasti kiinni koko matkan ♡ nyt sais vaan jo hellittää ja tulla ilahduttamaan meitä ja meidän pusuteltavaksi!♡♡
Onnea matkaan Tytti ja Mariel! Mulla taas yö tuotti pettymyksen, kun heräsin kolmelta supistuksiin. Innoissani niitä sitten kuulostelin enkä saanu enää unta kunnes yhtäkkiä ne kuuden jälkeen aamulla vaan loppu
Mä osallistun myös siihen valojen sammutteluun! Oon niin kans kyllästynyt tähän kaiken maailman valumisiin, mutta poksahdusta ei vain tunnu tai kuulu. Supistelut tulee ja menee joka päivä, huh huh.
Aivan tuhannesti onnea matkaan Tytille ja Marielille!
Yö oli pakko nukkua sohvalla ekaa kertaa kokonaan, kun supisteli juu, ei kipeästi, mutta sai paremmin tuettua selän ja mahan.
Tsemppii TyttiMarjaana ja Mariel koitokseen! Me Vapun kanssa lukitaan ovet perässämme, varmaan joskus juhannuksen aikoihin, kaikista merkeistä päätellen :D heh!
Oi ihanaa! Nyt vaan paljon lisää vauvoja! Mäkin haluun, tosin tänää poksahtaa vasta vkot 39+o eli onhan tässä vielä lupa oottaa! Ja nyt ei ees oo ollu pariin päivään mitään kivuliaita supistuksia, tää niin tulee menee sinne helmikuulle!
Onnea muille synnytykseen!!
Vihdoinkin, täältä sympatiat! Esikoisesta oli pitkät pari viikkoa kun Jyväskylässä istuin keittiössä ja katselin sairaalan valoja ikkunasta, mietin että kaikilla muilla jotain "vaivoja", itsellä ei mitään viittaustakaan. 41+4 kaikki kävi kuitenkin hyvin nopeasti, alle kahdekassa tunnissa! :)
Täällä on taas aamusta asti supisteltu 10-15min aika tarkasti mutta eivät kipeydy juurikaan, välillä kipeämpiä joskus vaan kiristyksiä..riippuu edelleen vähän asennosta. No, nyt ollaan matkalla puuhapuistoilemaan joten josko sieltä sais tempoa lisää...Tuskinpa vaan. Limaa valuu tänäänkin tasaisen tappavasti, väri aikalailla kirkas tällä kertaa. Eli samaa rataa jatketaan kun tässä pari viikkoa on jo menty :O
Torakka jkl alueella menee kaikki 41+5 sinä päivänä yliaikaiset aamulla, olikohan 9.45 Gravidaan yliaikaskontrolliin..en ole varma tarviiko mutta luulisin että neuvola kirjottaa lähetteen sitä ennen.