Minlex ja Torakka mulla kans svolla käydessä aina niin hävettävä olo..vaikka tiedän että ei pitäisi, oman lapsensa eteen pitääkin tehdä kaikkensa välittämättä muista.
Sen nyt omalla kohdalla opin näistä meidän koettelemuksista että viime kädessä jokaisen pitää pitää huolta itsestään, sairaalan henkilökunnalle loppupeleissä me ollaan vaan potilaita/asiakkaita muiden joukossa mutta meille tässä on kyse loppu elämästä, elämän isoimmasta asiasta! Sillon siihen onkin suhtauduttava juuri niinkuin itse kokee parhaaksi. Ja se on selvä että asiat etenee erilailla jos itse osaa ottaa tarpeeksi kantaa.
Ei minusta kuitenkaan missään nimessä sekään ole mikään pystin arvoinen asia että ei hätkähdä mistään! Raskaudessa kuitenkin niin paljon voi mennä pieleen, huomaamattakin. Mä haluan muutenkin aina tietää tehneeni lasteni eteen kaikkeni, niin tässäkin asiassa.
Tokihan ihan ylenpalttinen ravaaminen on erikseen, mutta jos sekin auttaa äitiä selviämään peloistaan ja nauttimaan raskaudesta paremmin niin ei se nyt voi kovin väärin olla.