Supistukset

Toivotaan iita että lähtö tulis! Tuo on todella hermoja kirstävää.. Odottavan aika on pitkä ja tukala..

Joo niin toivon et joko lähdetään tai sit loppuis, mu tuntuu alapäässä aika kamalalle... tiiä pitäiskö soittaa synnärille ja kysyy neuvoo?! :confused:

Ei ne voi ikuisuutta jatkua ilman, että jossain vaiheessa alkaa tapahtua.
Onko sun mies jo kotona?

Mitkä asiat helpottaa sun oloa? Vai helpottaako mikään?
Mä pidän sormet ristissä, että toi lähtee nyt etenemään synnytykseksi ensi yönä.

Iita voi harmi, kuullostaa niin tutulta. Auttaako särkylääke? Kuuma suihku? Hieronta? Mulla myös runsas veden juominen on joskus lopettanut ns. turhat supistukset..tietenkään niitä oikeita jos ovat niin niihin ei varmaan auta.

Ei ne svo:lla varmaankaan osaa sanoa muuta kun että pitäs olla säännöllisiä ja kipeitä..toki kannattaa aina mieluummin kysyä kun katua! Onhan ne kai ottaneet muitakin sinne osastolle paremmille kipulääkkeille jos voimat rupee kotona loppumaan kesken!

Täällä yöt on ihmeen rauhallisia, hyvä niin jos ei meinaa lähtöä niin saanpahan nukkua minkä lonkiltani pystyn. Tänään satunnaiset supistukset on ollu kipeämpiä kun aiemmin mutta eivät oo säännöllistyneet :rolleyes: vaavi painaa jo aika alas ja olo siks tukala. Kohta Nukkumatin viereen :)

Laitan nyt tänne kun en löytänyt muuta ketjua oireista.

Tänään oli vähäistä (oikeasti vähäistä) menkkajomotusta. Sen jälkeen tuntui, että valkovuoto haisi verelle tai vähän samanlaiselta kuin joskus muutaman kerran kun on ollut todella niukat mutta mustat kuukautiset. Verta ei kuitenkaan ole tullut.
Tuntuu oudolta. Pohdin, voisiko jonkinlaista pientä avautumista kohdunsuulla tapahtua, vai tulkitsenko oireita liikaa. Mustat pikkarit eikä pikkuhousunsuojaa, joten varmasti en voi sanoa etteikö verta olisi lainkaan.

No, todennäköisempää on että Iitalla homma etenee kuin että itsellä tapahtuisi yhtään mitään :)

Meni tossa 45min sitten lapsi vedet ja soitin synnärille niin sanoivat että aamu 8 siellä, jos ei ala aikasemmin supistelee.. Mutta herätän miehen kyllä jo kolmelta ja saa juoda rauhassa kahvit ja kattoo kamat kasaa (jos saa vielä silloin rauhassa) :D ja meillä on kumminkin reilu tunnin ajomatka synnärille, niin en haluais sitä hirveissä kivuissa mennä.. Iiik se on menoa nyt!

pakko oli tulla kattoo helmikuisten puolelta mitä tänne kuuluu ja actionit päällä, tsemppiä :D

Huikeeta Tarisa! Jännittävää yötä, yritä nyt vielä levätä jos mahdollista!

Ei tullu kyl uni mitenkään.. Oon virkee kun peipponen :D nyt viellä kotona ja selkää vähän koskee.. Herätin ukonkin jo ylös ja ensimmäiset kommentit "älä huijaa mua" :D siinä sit todistelin kaikin keinoin, että kohta olis noustava :D kyllä se sieltä nouskin ja nyt ootellaan et alkais jotain tapahtua, että lähtis ajelee synnäriä kohti. toi kelikään ei oo mikään ihana, niin pitää vähän varata matkaan aikaa.. :) nyt alko pelottaa!! :D

Täällä herätty viideltä pirteenä, en vaan saa unta.. mies kuorsaa vielä, tod näk seiskaan asti ku sillä herätys sillon soimassa.. supistukset laantu eilen iltaa kohden ja ballongi viel paikoillaan.. puol ysilt pitää olla takas polilla ni nappaavat ton pois ja jos ois eiliset kauheet supistukset tehny ees jotain tonne ni päästäs kalvojen puhkasuun.. mä lupaan itkeä jos eiliset kivut ei tehny mitään :(

Tarisalle tsemppiä, se on tosiaan menoa nyt ♡♡

Jojoba toivottavasti on tapahtunu edistystä niin että pääsette puhkasemaan kalvot! Tai että supistuksia alkas taas tulemaan reippaasti! Tsemppiä ja pidä meidät ajantasalla jos pystyt♡

Täällä esikko heräsi puol neljä! Ja nukahti vasta äsken. Tällasta ei oo tehnyt..en tosiaan muista millon viimeks. Ei kitissyt tai mitään, yritti nukkua mutta sanoi ettei uni tule. Mulla alko siinä samalla kun esikko heräsi supistelee 10min välein ja jatkuu edelleen. Välillä ovat jo reippaammin kipeitä ja välillä suht laimeita. Katsotaan mitä aamu tuo tullessaan mutta epäilen että ei juuri muuta kun lisää turhautumista..

Toivottavasti te jotka kärvistelette suppareiden ym kipujen kanssa pääsette pian tositoimiin. Tuntuu epäreilulta kun itse olisin tyttösen voinu pitää vielä masussa vaikka pari vkoa, niin sitten humahti vedet, alko supparit ja 15h vesistä tuli tyttö pihalle. Oli ilmeisesti aika kovia suppareita kun svo:lla olin 7cm auki. Mutta paljon voimia supparituulia teille jotka odottelette vielä

Täällä supistukset laantu taas, eikä nw kyllä kovaksi ehtineetkääm joten tiesin kyllä ettei tuu lähtöä. Sain onneksi nukuttua aamusta pari tuntia :) taas uusi päivä eessä, toivottavasti kivuttomampi kun eilinen...

Muoks. Ilmeisesti ne supistukset taas jotain meinas kun lähti iso klöntti limatulppaa. Sellanen teelusikallinen keltaista kiinteää hyytelöä..

Soitin vielä synnärille ja kysyin ettei tartte huolehtia että ois joku tulehdus kun tollanen keltainen klimppi tuli. Ei kuulemma tartte, se on just sitä limatulppaa kuulemma. Sanoi että irtoaa kun kohdunsuu kypsyy..eli supistukset kuitenkin vähän raivanneet tietä. Nyt jomottaa menkkamaisesti alaselkää ja vatsaa. Auts.

Meillä on tänään virallisesti siis esikon kanssa yöppäripäivä!

Mun supistukset on kadonnu lähes kokonaan. tilalle on tullut omituisia vihlaisuja ja paine aaltoja peräpäähän ja emättimeen. Joitain menkkajomotuksia alaselässä, mutta ei mitään suurempia. Aamulla kun nousin sängyllä istumaan valahti jotain runsaammin, mutta en taas tiedä mitä se oli. Nyt taas kyttää sidettä että alkaako kastua enemmän vai oliko se taas jotain muuta eritettä.

Oispas Torakka sitä itseään se sun vuoto! Mullakin on ollu joku tauko tai suvantovaihe noissa supistuksissa, eilen sitten ja viimeyönä kone käynnisty taas..turhaan :/ tässä loppuu kyllä usko kesken, synnytys ei kyllä ala mulla ennenkun vedet menee tai käynnistetään:rolleyes: täytyy siirtää ajatukset ja katse tonne rv 40+ puolelle:confused:

Takaisin