Supistukset

Yöllä oli joitain polttoja selässä ja reisissä, mutta vieläkin olen kasassa:) Nyt jomottaa alaselkää ja koko ajan on jotenkin painetta mahan puolella. Jotain vaaleaa limaa valui taas aamusta, oliskohan limatulppaa..? Itelläkin 14 päivää vielä laskettuun, että ei sinänsä kiire. Itse vaan jo toivoisi toimintaa.:rolleyes:

Voi että Mellu noita sun suppareita, mikähän siinä on että aina lupailee ja sit pysähtyy täysin.:confused: Inhottavaa tuollainen. Itsellä onneks ei ole ollut noin tiheästi kipeitä, niin ei ole ehtinyt "innostua".

Eikös se oo niin, että synnytys on käynnissä jos on 4 cm auki? Oletan, että jos vauva pitää saada ulos (iso koko, huonontunut napanuoran toiminta), viikot "täynnä", synnytys käynnissä, vedet menneet tm., niin laittavat tipalle tai balongin tm.

Mä niin toivon, ettei mulle tarvi laittaa oksitosiinia tai käynnistää, mut kun koskaan ei tiedä.
Omalla äidillä meni esikoisen kanssa limatulppa illalla, siitä n. 14 tunnin kuluttua vedet, mutta sillä oli kuulemma valtavasti vettä, toisin kuin mulla. Mulla ei edes nahka pingota. Ehkä sitten 4 viikon päästä olen valmis puhkeamaan kuin ilmapallo.

Viikot oli sillon 39+6 ja olin vaan 1,5cm auki ja kanavaa jonkun verran.. jos nyt oikein muistan, onhan siitä nyt jo 3v 7kk aikaa :D ja olin ollu kaks päivää sen saman auki mitä kivuissani siel synnäril ravasin..

Nyt sanon et voisin vaikka ottaakki sen tipan käyttöön.. häpyluu vaan entistä kipeempi ja närästää.. tänään ei yhtään supistusta viel.. olisin niin valmis jo :D mut masukki ei taida olla samaa mieltä.. mikäs tuolla masussa lämpimässä köllötellä ja potkiessa kylkiluihin ja käännellen päätä tuol alakerras..

Sama täällä. Tippaan vaan kun antaisivat :D limatulppaa irtoaa kauheina riekaleina ... ei oo kauhean hehkeetä! Alapäätä ja vatsaa jomottaa ja supistelee. Hmph.

Kauheat nää menkka ja kohdunsuu jomot :oops: limatulppaa tulee joka wc kerralla, nyt jo vähäisen veren kera..mutta jomotus tuolla kohdunsuulla on tosi ilkeetä. Otettava varmaan Panadolia. Supistuksia tulee satunnaisia, välillä hentoja ja välillä tosi kipuisia. Mites muut supistelevat? Ahistaa jo valmiiksi ens yö kun mies lähtee jo viideltä aamulla töihin..toivottavasti supistukset antas meidän olla jos eivät meinaa mitään.

Mulla on ollu nyt pari päivää aika seesteistä :O
Se perus selän polttelu tulee aina illalla nukkumaan mennessä mut siihen riittää panadol.
Viime yön nukuin ku possu supistuksista tietookaan.. Tänään muutamia yksittäisiä mut muuten olot on aikalailla poissa. Eli ei tää täältä taida ainakaan paljon ennen laskettua tulla. Huomenna 38+0.

Oiskohan kuule mellu sulla nyt se oikee lähtö? ;) eiks se niin oo et ku verensekasta vuotoa on ni se merkkaa et paikat aukee? Mulla ku rupes esikosta tulemaan sitä ni 2pvä oli tyttö sylissä :)

Mellu taitaa vihdoin pikku hiljaa päästä itse asiaan.:)
Alaselkää on jomotellut taas koko päivän ja kivuttomia supistuksia pitkin päivää. Joukossa on ollu muutama kipeäkin, mutta aika normi päivä. Maha on ollut jotenkin pinkeä koko päivän, turvotusta kenties vai mitä lie...o_O

mulla samanoloista kun mellulla tosin se aamuinen vuoto kadonnut. Välillä meinaa tulla itku kun nää ei säännöllisty, supistuksen tullessa joutuu tosissaan ottaa tukea jostain. Paine koko alaosastolla on karseaa. Johtais nyt johonkin suuntaan! Tsempit kaikille muillekkin, lohduttaa ettei ole ainakaan yksin näiden kipujen kanssa :)

Jaa-a. Mulla on usko kyllä loppumaan päin että tää mihkään nyt lähipäivinä syntyisi. Itkut jo tossa tirautin kun ahistaa tää yhdistelmä valvotuista supistusten täyteisistä öistä, miehen töihin lähdöstä ja 2 vuotiaasta uhmaikäisestä supistusten seassa, siihen päälle vielä epävarmuus millon oikeasti on tosi kyseessä että voi soittaa ukon kotia ja hätyyttää isovanhemmat. Huh.

No eiköhän tästä selvitä kun muutkin selviää :) , meillä toi lastenhoito on vaan se pulmallisin kun täällä ei asu ketään kelle esikko jäis tai sitä jättäsin..mun vanhemmat on ainoat ja ne kun asuu niin pitkän matkan päässä :/

Luulisi joo että toi verensekainen ja keltainen lima on sieltä kohdunsuulta kotosin, tiedä sitten aukeeko paikat vai johtuuko kalvojen irrottelusta. Mutta niin onhan niitä tarinoita kun on menny vielä viikkoja tällasen limavuodon kanssa.. :rolleyes: täytys osata rentoutua mutta jotenkin on niin hälyytystilassa oleva olo koko ajan. Täytynee keksiä jotain rentouttavaa kun saa likan nukkumaan :D

Mä mietin, että pitäisikö joka päivä kiusata itseään ja käydä vaan kävelemässä. Aiheuttaa supistuksia ja kipuja ja säteilee välillä reisiinkin, tänään käytiin "vuorella" kiipeämässä. Sykkeet hakkas aika hyvin kun päästiin huipulle vaikkei se oikeasti mitenkään hirveän iso matka ole, mutta lumessa, vatsan kanssa, liukkailla ja vähän jyrkkyyttä mukaan, niin kyllä tuntui! Piti miehelle sanoa, että mennään oikeasti hiljempaa. Ekaa kertaa oikeasti piti edetä aika hitaasti.

Siihen perään IKEAn reissu. Kyllä ne vähän tuolla vatsassa tuntuu.

Mutta täällä nyt arvon, että kannattaako kiusata itseään ja paikat aukee, vai tekeekö sillä vaan itselleen kurjan olon ilman vastaavaa hyötyä. Kun mitään todellista täällä ei tapahdu. Aiemmin tosin noi supistukset oli kivuttomia, nyt ne tuntuvat ikäviltä vaikkeivät kivuliailta vieläkään.

Yöllä oli hieman kipuja, mut käänsin kylkeä ja jatkoin unta. :joyful: nyt siivonnu päivän ja teki kyl tiukkaa välillä, ku meinas sattua. :confused: päästyäni sohvalle kaikki ok. Tässä mennään kyl loppuun saakka, ku tuntuu viihtyvän tuolla. :meh: murr.. voisin haluta sen tohon kainaloon tuhisemaan jo ja saada oman kehoni takas. :grin olin niin innoissani, ku lääkäri sano ettei ihan laskettuun päästäisi. Pitää nyt siis vaan malttaa odottaa!

No ei mitään vieläkään. Mulla eessä varmaan sama ko sulla mellu.. supisteluita ja unettomia öitä mutta mitään ei tapahdu! Turhauttavaa! Haluaisin jo hengittää kunnolla, käydä pissalla niin että sieltä tulee kunnolla tavaraa eikä tarvi vartin välein rampata ja ennen kaikkea nukkua silloin ko voi eikä vaan pyöriä sängyssä ja kärsiä kivuista. Sori meni vähän jo valittamisen puolelle :grin

Jasmin_e valita vaan, niin minäkin tunnun jatkuvasti tekevän :rolleyes: ei vaan mahda mitään kun on niin nuivee fiilis..jospa tää tästä iloksi muuttuu ja muuttuuhan se kun saa sen pienen nyytin syliinsä♡

Sympatiat on kyllä teidän tuskailijiden puolella! Kiva lukea teidän juttuja, että missä mennään, mutta nautin kyllä tästä omasta olotilasta kun ei tarvi noiden vaivojen kanssa kärvistellä eikä varpaillaan olla kokoajan! :rolleyes:

Kyllä tekin pääsette kohta nauttimaan vauvasta mahan ulkopuolella!:Heartred Voimia!!

Mua jo ihmetyttää kun ei oo juuri mitään merkkejä synnytyksestä kun laskettuaika ois perjantaina. Meneeköhän tää kuinka pitkälle vai tuleeko ihan puun takaa sit koko homma. Miten teillä jo synnyttäneillä alko tapahtumaan siis kuinka paljon ennen synnytystä? Limatulpat ja supistukset muut vuodot?

Bluemoon, älä huoli! Minulla ei ollut tietoakaan supistuksista tai limatulpan irtoamisesta etukäteen. Yhtenä iltana synnytys sitten vain käynnistyi. Näin on käynyt kaikilla kolmella lapsellani.

Takaisin