Supistukset

Onnea kotimama♡

Elen illalla sänkyyn päästessä rupes supistelee mut olinpas laiska ja käänsin vaan kylkeä ja aamullahan supparit oli tiessään.. ylläri sinänsä..
neuvolassa tänään ei terkka eikä opiskelija meinannu löytää päätä ku oli tää neiti tuol masus niin alhaalla.. painelivat kummatki mahaa ja voin kertoo et kipeetä teki :D

Nyt vaan niin toivoisin et jotain rupeis koht tapahtuu.. olo on niin loppu......

Äiti oli nähnyt unta "Veikosta" ja juuri satuin huomaamaan, että perjantaina onkin Veikon nimipäivä. Liekö enneuni sitten miltä osin.. Tarkoittaako, että poika olisi tulossa vai vauva syntymässä perjantaina. Hauska nähdä.. Äidin uniin on kuitenkin syytä suhtautua vakavasti, sen verran on "noidan" vikaa suvun naisissa.

Mulla on ollut mielessä nuutinpäivä, en tiedä miksi. Mutta en usko, että syntyy silloin. Voi olla, että alitajuisesti ajattelen kyseistä päivää, koska kuukautisista laskettu LA oli 13.1.

Onnea taas kaikille synnyttäneille! Kotimama, onpa outoa lukea näistä äkkiseltään syntyneistä vauvoista, kun me jännätään täällä muiden suppareita :grin

Ei edelleenkään supistuksen supistusta, mut jotain jännää painetta ja kipua alapäässä??!! :confused::oops::rolleyes::eek: joko jotain...? Tuskin mun tuurilla... :grin huomenna neuvola ni toivon et se osais jotain kertoo mulle.... oon niin loppu odottamiseen ja jännittämiseen.

Mulla ihan samat oireet. Kummallisen painava tunne alavatsassa. Pieniä nipistelyitä mut muuten ei kyl mitään. Ja neuvola huomenna. :-)

Mulla kans neuvola nyt aamulla. Ja onneksi vihdoin se neuvola lääkäri. Jos se kans vähän ronskimmin kokeilisi niin saisi jotain tapahtumaan. Pari päivää ollut taas "uusia" tuntemuksia supistelujen lisäksi!

Äh! Mä oon jo pelipaikoilla niin sanotusti, siis synnärillä, mut mitääään ei tapahdu ja joudun kotiin. Eilen jäätiin tarkkailuun kun paineet oli Äitiyspoli-käynnillä niin korkeat. Nyt taas kaik hyvin (paitsi vauva ei halua syntyä millään) ja mä oon vähän masentunut kun ei tässä aleta varmaankaan käynnistämäänkään ilman syytä, vasta n. 2 viikon päästä jos ei oo tullut siihen mennessä. Oli kyllä hauska seurata kun huonekaverilta meni yöllä vedet ja se lähti saliin... nyyh! Haluun jo mun vauvan syliin!! ♡

Voi TaTaa mulla varmaan pääsis itku jos vierestä näkisin kun toinen pääsis tositoimiin :( sen verran jo haluisin minäkin pienen prinsessani viereen ♡ koitetaan malttaa :rolleyes:

Täällä taas hiljasta supistus rintamalla.. sen sijaan alavatsa tosi kipeä.. yöllä ku käänsin kylkeä ni tuli inhottava viiltävä kipu :( eilen kauhee paineen tunne.. mut tosin eilen neuvolassa terkka ja opiskelija etti päätä käsiinsä pitkään :D oli niin syvällä lantiossa etteivät meinanneet saada ns. Otetta :D joten ihmekkös paineen tunne.. pää kyl kuulemma liikku viel himpun verran joten ei oo kiinnittyny.. mut eihän se uudelleen synnyttäjällä kiinnitykkää välttämättä.. nyt vaan odottelemaan taas supistuksia ku se pääki sopivasti hollilla on :D

Mullakin oli sillon 36+4 vielä pää neitosella himpun verran liikkuvainen ja nyt svolla sillon 37+3 sanoi ettei pää ainakaan karannut kun alhaalta painoi ja irrotteli niitä kalvoja siitä pään luota..en sit tiiä onko kiinni vai ei. Minusta tuntuu et ei ollut ainakaan pari päivää sitten kun tuntui vielä liikkuttelevan päätään ja poraavan sitä alaspäin niin että itku melkein pääs, nyt eilen ja tänään ei oo tuntunut pään liikkeitä ollenkaan ja muutenkin ollut vähemmän muljaamista..liekö nyt sit ois jo sihdannut ittensä paremmin hollille?

Mellu ♥ joo kyllä tais kyynel vierähtää kun jäin yksin huoneeseen, mutta lohdutan itseäni että kotiin kun tästä pian varmaan pääsee, voin nukkua todennäköisesti vielä ainakin kunnon päikkärit! :) Eilen lääkäri tunsi jo vauvan pään et toiveita on että viikon sisään käynnistyisi!
Ottaisin silti kyllä nyt vaikka ballongin jos tarjottaisi :D

Voi olla.. mut ymmärsin vaik oiski kiinnittyny ni kyl ne asentoa/päätä viel kääntelee :o ja hyvässä lykyssä tunkee päätä vieläkin syvemmälle lantioon :D

Eilen illalla oli taas muutama kivulias supistus ja yön sain nukkua rauhassa. Paljoa ei tarvii liikkua kun maha on ihan pinkeä vaikkei supista

Tataa kyllä mäkin ottaisin käynnistyksen jos sitä tarjottas mutta toisaalta myös onhan se hyvä että pikkuinen ottaa sen ajan minkä tarvitsee...mamma ois vaan jo niin liike kannalla :)

Jojoba aa se voi siis olla niinkin. Itse olen miettinyt tässä että miten se pään heiluttelu sattuu niin pirusti, josko ois jo ns. kiinni ja liikuttaa sitä silti niin ei ole ihmekään että rutina vaan käy.

Torakka sua just mietinkin. Täällä kun liikkeelle lähtee niin supistaa/kiristää kans heti. Silti oon uhallakin aamun touhunnu :D mutta ei mitään vaikutusta. Mä en usko että tyttö ulos tässä hetkeen tulee ellei nyt jostain syystä vedet mene..

Teki aika tiukkaa kävellä neuvolaan ja takaisin vaikka matka ei ole yhteen suuntaan kuin n.1,5 km. :D molempiin suuntiin mentäessä viimeinen 800 metriä on ylämäkeä. Kyllä taas nauratti kun puuskutin menemään.:p oikealle puolelle lantioluun päälle tuli hirveä pistävä tunne, en tiedä oliko supistus kun oli niin paljon päällä ettei pystynyt kokeilee onko maha kova. Nyt taas polttelee selkää. Pitää yrittää ottaa päikkärit, kun otti niin koville.:)

Kävin "ulkoiluttamassa" likkakaverin lasta tänään hoitotätin roolissa niin yhtään supparia ei tullut vaikka vedin mukulaa pari kilsaa perässäni pulkassa. :D liian hyvä kunto siis edelleen. Vihlo kyllä koipien välissä, mutta se nyt taas ei lupaa mitään. Varsinkaan kun lääkäri juuri tänään totesi että ei kiirettä eikä huolta vielä synnytyksestä.

Täällä tänään siivottu ja siinä samalla kyykkäilty normaaliin tapaan kivuista huolimatta, vaihdettu petivaatteet kaikille, haettu eli kannettu ukon talvitakkien valikoiman sisältävä zalandon jäätävän iso paketti postista ja muutenkin oltu koko päivä liikkeessä. Vielä ei ainakaan supistuksia näy..saas nähdä illalla että oliko mitään vaikutusta :D

Takaisin