Supistukset

Kolibrikos sinne synnärille viimeksi lähti? Eilenkö se oli? Ei ole tainnut vielä uutisia kuulua..

Supistukset oli sen verran kipeitä että en tuntiin voinut kun kävellä. Nyt polttaa selkää koko ajan mutta supparit rauhoittui ainakin nyt hetkeksi. Katsotaan kun lähdetään viemään kaveria nyt junalle. Alamahassa outoja kiputuntemuksia.

Kolibri on joo synnärillä! Puhuikos se että tänään käynnistävät jos ei muuten tule? :) ku sitä lapsvettä on tullut siltä niin paljon.

Mulla oli just saman kuulosta polttoa eilen ja tänään mutta menny ohi..ei kuitenkaan selviä suppareita niinkun sulla. Ajahan varovasti ja ilmottele miten etenee, tsemppiä♡

Kyllä tää Mellu vaan on jännää! :)
Toivottavasti sulla ku ei nyt mulla sit tänään käynnistynytkään. Mä päätin pistää leivät paahtimeen ja painua unille. "Onhan päivä vielä huomennakin".. ;)

Yritin muokata... en osannut. Siis toivottavasti sulla käynnistyy kun itellä ei kantanut pidemmälle. Pidän siis sulle peukkuja ja jännitän! :)

Minlex kyllä vielä hyvin mahdollista ettei täälläkään mitään oikeasti tapahdu vielä. Ei oo luotto korkeella kun monesti on tyssännyt. :confused:Ei nää supistukset vielä ole niitä läheskään kunnollisia vaikka alaselässä tuntuukin. Limatulppaa kai voi irrota vaikka menis viikkojakin vielä:rolleyes: yritän itsekin nyt nukkua ja katsotaan mitä yö tuo tullessaan...aamulla pirteänä kun peipponen eikä supistuksista tietoakaan :D

Mulla on maha ollut vähän väliä pinkeenä eilisillasta asti ja muutenkin vähän outo fiilis. En vieläkään koe tunteneeni mitään kovin kivuliasta, vaikka kaikki sanoo et ne kipeät supistukset sitten kyllä tietää. :confused: Ei kai tässä muuta kuin ootellaan, lämpimän kaurapussin kera nukkumaan ja tapahtuu sitku tapahtuu... Huomenna on tasan viikko laskettuun!

Sain nukuttua. Nyt taas supistelee 5min välein muttei kauhea kipeästi, alaselkää sattuu eniten ja tuntuu että se on jossain kesto krampissa. Noo, onneksi sain unta monta hyvää tuntia jos sattuu että päästäs joskus eteenpäinkin. Ahistaa kun tietää että tätä voi kestää vielä monta viikkoa, juupaseipäsjuupaseipäs:rolleyes::rolleyes:

En usko, että teillä kestää montaa viikkoa, kun oireita aika lailla ja esikoinenkin syntynyt ennen viikkoa 38. Silti, en tiedä miten itse osaisin suhtautua kärsivällisesti oloihin, jotka lupaa muttei sitten annakaan, varsinkin kun olo on tukala supistusten ym. oireiden aikana.

Toivottavasti ei puhuta viikoista ainakaan..mutta oon mä niitäkin juttuja lukenu missä kaikesta supistelusta ym. ennakko oireista huolimatta on menty reippaasti yliajalle:oops: kaikkein viheliäntä on kun nää supistukset tuntuu sen verran ettei nukuttua saa mutta ei kuitenkaan sillä tavalla edes kipeästi..mulla on aikanaan nuorena ollu niin kipeät menkat että tajukin on kivuista muutaman kerran lähtenyt ja tää ei kyllä ole niitä mun perus menkkakipujakaan lähellä. Menisivät nyt ohi niin pääsis vielä nukkumaan, aikovat tehdä sen kuitenkin :mad:

Josko vauva tekee dramaattisen sisääntulon käynnistämällä synnytyksen isosiskon synttäreillä.. Luulen kyllä, että puhutaan päivistä, ensi viikosta max.
Mut joo, onhan se totta että toiset kärvistelee niillä tuntemuksilla useamman viikon, ennen kuin alkaa todella tapahtua.

Mulla on ihan samanlaisia kuin Mellulla, supparit sattuu mut ei ole kamalan kipeitä. Selkää polttelee, mut ei lamauttavasti. Eilen illalla iski ihan kamala päänsärky ja oli jotenkin paha olo. Muutenkin oli hankala olla ja kaikki asennot tuntui hankalilta. Ärsyttävää kärvistellä kipujen kanssa ja silti ei asiat etene. :(

Torakka kuullostaa kyllä hyvin tutulta! Todella inhottavaa kun ne aina vaan lopahtaa ja valvottaa kuitenkin. Jospa me kohta saatas ne treffit tehtyä sinne sairaalaan! :)

Takaisin