Supisteluja

Heh hiukan huvittaa kyllä kysyä täällä kun on jo yhen synnyttänyt, mutta voiko supistus tulla vain toiselle puolelle mahaa (kylkeen)? kun kaksi päivää on selkä jomottanut illat ja yöt ja toiselle kyljelle on eilisestä asti tullut sellainen sähköiskun tuntuinen viilto ylämahasta alamahaan asti...Ku en enään ees muista miltä ne tuntuu... rv 36+3
 
Ballo: Voipi olla kaikilla kai vähän eri.. Mut ite uskoisin et ne on vauvan tekosia , mulla kanssa ollu tuollaista vasemman kylen kanssa ja se on johtunu et vauva viihtyy sillä puolella enemmän ja tunkee niitä jalkoja sinne kylkiluihin ja kädellä hakkaa lantionluuta.. Varsinkin illalla nukkumaan mennessä sattuu ku synti ja tuntuu sellanen kuumottava viiltävä tunne.. Mulla ne oikeat supistukset taas kovettaa koko vatsanseudun vähän niinkuin olisi krampissa ja sit tulee sellanen jyskyttävä kipu + selkä noin kylkiluitten korkeudelta alaspäin sellanen aaltomainen kuumottava kipu... Siis nää on mun kokemuksia ja näkemyksiä... Sinulla se voi olla eri ku kaikki ollaan kuitenkin erilaisia odottajia :)
 
No sitä mietin itekkin että johtuis vaavelista. se on vain jännää miten nuokin tuntemukset unohtuu vaikka ne olikin tuskallisia silloin :) Esikoisesta en kyllä ees tajunnut avaavia polttoja vasta kun jälkikäteen ja niitäkin tuli useammalla tunnilla.
 
Takaisin
Top