Mä kyllä tuun pukemaan sukupuolen mukaan niin kaun, kunnes lapsi itse alkaa ilmaisemaan omia mielipiteitä ja toiveita pukeutumisesta. Itse en pitänyt siinä konttausiässä mekoista ollenkaan. Sitten kun rupesin tykkäämään, ni sain käyttää tummansinisiä ja jotain rumia ruudullisia. Hävetti pitää niitä. Äidillä ei kovin hyvä maku mun mielestä oo ollu koskaan
Suosii maanläheisiä värejä ja hieman poikamaisia. Olisin halunnut pukeutua vaaleanpunaiseen ja käyttää prinsessamekkoja, mutta en koskaan saanut
Jos saan tytön, kuten luulen, niin kyllä sen puen tyttömäisesti ja hukutan aika pitklti pinkkiin. Tietysti myös muita värejä käytän, kuten sinistä, mintunvihreää, valkoista, harmaata jne. Mutta pakko sanoa tosta äitiyspakkauksesta, että siellä lähinnä ulkopuku ja joku valkonen body noista vaatteista oli ainoot, jotka oli siedettävät. Siellä oli paljon oranssia, ruskeaa jne. En pukisi niitä tytölle enkä pojalle. Tietty ei pitäis valittaa tommosista, kaikesta pitäis olla kiitollinen, mutta kun ei. Kaikki mun kaverit on sitä mieltä, että on ihan kivoja vaatteita, mutta voin sitten lahjottaa ne vaatteet niitten tuleville lapsille, niin saavat tuplana ne kivat vaatteet ilmaseks :)
Mutta vaikka sieltä pakkauksesta muutama juttu lähtee kiertoon suoraan, niin kyllä sen paketin sisältö jää arvokkaammaks, ku se raha, kun siellä on kaikkea muutakin, ku vaatteita.
Pojalle sitten samoja värejä, ku tytölle, mutta tuskin pinkkiä, ellei sitten löydy joku söpö vaaleenpunanen kauluspaita vaikka :) Miehelläni on vaaleeanpunainen kauluspaita tai oikeestaan se on vaalenpuna-valkoinen, mutta ruudut on niin pikkiriikkisiä, että ei valkoista erota. Se on ihan mun lemppari hänen kaikista paidoista! Että ei se pinkki VAAN tytöille ole, mutta enenemissä määrin kyllä. Pikkupojat on tosin kaikkein söpöimmillään, kun niillä on puku päällä! Mutta en nyt rupeis pojan kanssa hienostelemaan, että ei mitää pukua joka päivä
Bodyt ja potkuhousut nyt on ihan alussa aika pop. Taaperolla alkaa sit erottuu todennäkösesti enemmän. Mulla kun vauva syntyy talvea vasten, ni tuskin tyttökään alussa missään mekoissa oo.