Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Eilen tein apinaevästä ja persikkalättyjä pojille iltapalaksi. Vauvan eväät päätyi lattialle, pikkuisen saattoi masuun saakka mennä. Tänään kiireissäni käytin mikrossa persikan ja päärynän lohkoja. Niistä tuli ihanan pehmoisia ja lattialle päätyi vain yksi pieni murunen, joten maistui. :)
Meillä kyllä ylipäätään maistuu kaikki. Puuro on mitä suurinta herkkua, etenkin trooppisen bonnesoseen kanssa.
Tällein kun asiaa oikein mietin, niin tyttö ei tykkää vieläkään syödä oikein mitään lusikasta - toki saan huijattua muutaman lusikan kärjellisen alas, mutta sit alkaa ruoan suusta räkiminen.
Lähinnä tässä nyt petailen ens viikkoa, kun oon ke-su töissä, niin saa mies sit syötettyä tytölle muutakin kuin pelkkiä soseita.Mua nyt vähän stressaa kun tyttö ei enää suostu syömään mitään syötettynä ja lähdetään loppuviikosta sukulaisille. Siellä myös syödään heidän tekemää ruokaa enkä voi olettaa että olisi aina jotain vauvalle sopivaa tai suolatonta ruokaa. Mitähän sitä keksisi? Ne kaupan valmiit pussiruoat olisi ihan hyvä vaihtoehto mutta ei tyttö osaa niistä imeä. Hedelmät tietty helppo antaa kun niitä ei tarvi mitenkään valmistaa. Mutta ei varmaan ilman kasviksia/lihaa/kalaa/munaa enää viitti antaa olla muutamia päiviä.

Ne kulkee näppärästi hoitolaukussa ja säilyy hyvin ens reissuunkin.
Eli uskaltaisin väittää, etteivät ole moksiskaan, jos kysäiset saatko lainata keittiötä vauvan ruokien valmistukseen - luultavasti huomaat, että kokit tekevät innoissaan jopa jotain lapsellesi sopivaa "siinä sivussa vasemmalla kädellä" tai näin mä ainakin toimisin.