Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vitsit että mua ärsyttää suorastaan. Olen nyt yrittänyt soseiden ohella vähän tätä sormiruokailua. Ja tyttöhän tykkää siitä kovin MUTTA, on siis niin kova touhottamaan ja kun ollaan vasta harjoitteluasteella niin tulee useasti kakomista ja vähän sellasta tukehtumisefektiä.. itse oon jo suht sinut asian kanssa ja ajatellut että pitää opetella rauhassa.
Tein eilen apinaevästä ja tänään kun ruvettiin ruokailemaan ja mun vanhemmat oli paikalla ni ei saamari sitä 'apua se tukehtuu, et voi antaa, älä tee noin ja näin'. Olisin vielä tämän saattanut kestää vaikka joo neiti vähän kakoi jo totuttuun tapaan. Kaiken huippu kun mieheni sitten lähti pöydästä takaisten ettei aio katsoa tälläistä (tarkoittaen tytön 'tukehtumista'). Ai että tuli oikein kunnon huono mutsi olo kun olin ns. yksin kaikkia vastaan. Toki muakin pelottaa että ruoka menee henkeen mutta ajattelen ettei voi oppia jos ei saa kokeilla syödä. Enpä siis taida hetkeen antaa muiden nähden neidille mitään.. ollaan sitten soseruokailijoita......
tosin syötiin vielä iltapäivästä ulkona niin annoin puolikkaan kurkun pätkän ja sitä typy söi ilman kakomista. Jee, voittajaolo :-D
pitäis ostaa se höyrystysastia jonka voi mikroon laittaa ja muutamassa min ruoka höyrystynyt kypsäksi. Sillä ois helppo alottaa sormeilu kunnolla. Mut unohtu eilen katsoa kaupasta sitä.