Joop joop... Että 6kk ikään täysimetetään ja kun ikää on 6kk 1pv niin tottakai soseita menee jo pari purkkia per päivä
No näinhän se tottakai menee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joop joop... Että 6kk ikään täysimetetään ja kun ikää on 6kk 1pv niin tottakai soseita menee jo pari purkkia per päivä
Mä kun olin tarjoamassa kauraleipää (siis sellasta mikä on täysin kaurasta, ainoastaan ruisjauhoja käytetty pellillä paistoon) niin yks kaveri sanoi että leivissä on lisättyä suolaa ettei sais antaa? Pitääkö paikkansa? Kuitenkin joka puolella kuullut kun ihmiset tarjonneet leivän palaa jyrsittäväksi?Joo mieki luin että esim banskut kannattaa tarjota pestyinä kuoren kanssa ni saa paremman otteen. Meillä syötiin tänään ruisleivän kannikkaa ja aamulla kaurapuuroa mustikoilla. Pöydällä oottaa banskuu et tekis jotain apinaevästä tms
Tänään vähän maistettiin höyrytettyä parskaalia... Neiti ku sai siitä kiinni nii joha oli naama niiiin mutrussa ja puisteli päätään
Mut maisto sentään vähäsen.. Mut reaktio oli sama ja sen jälkeen lensi parsakaali lattialle..
No muute oon tost suolasta nounou linjalla mut leipää ei saa suolattomana (ainakaan kokonaan) ni se määrä mitä se siit leivän imuttelusta saa on niin pientä että ei huolta.. Kattoo vaan leivän missä on mahdollisimman vähä suolaa. Sormiruoka ryhmässä kaikki ainaki tuntuu leipää antavan ku se tekee kumminki hyvää ikenille ja on sopivaa tekemistä :)Mä kun olin tarjoamassa kauraleipää (siis sellasta mikä on täysin kaurasta, ainoastaan ruisjauhoja käytetty pellillä paistoon) niin yks kaveri sanoi että leivissä on lisättyä suolaa ettei sais antaa? Pitääkö paikkansa? Kuitenkin joka puolella kuullut kun ihmiset tarjonneet leivän palaa jyrsittäväksi?