Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo siis hei ehdottomasti omaan tahtiin ja siis todellakin kannattaa huomioida tuo ikäeroasia!!! Meillä on esim täytetty 6kk jouluaattona, ja itse mä olen sitä mieltä että jokainen menee omalla painollaan sitä vauvaa kuunnellen!!! Meilläkin ihan pääosin syödään vielä soseena ja puuro puurona kerran päivässä, eli vasta vähän harjoitellaan tätä sormiruokailua. Ja siis mulle henk.koht. kaikki "totaali ääripäät" saa näkemään punaista, eli en esimerkiksi käsitä miksei soseita ja sormiruokailua voi yhdistää.Eilisen näyn jälkeen päätin että meidän sormiruokailuajatuksetki sysätään sivulle ja vedetään sitä maitoa ja sosetta. Ei tässä kiire tietenkään ole mutta pienenlaisesti aiheuttaa suorituspaineita kun täällä meidän ketjussa ollaan jo aloteltu tyhmää , tiedän. Jokainen ajallaan , lapsen ehdoilla ja voihan ikäerokin meidän kuisilla olla yli kuukausi! :) kiva näitä kuitenkin on lukea että miten toisilla vauvat jo liikkuu/istuu/sormiruokailee jne
Joo siis tottakai ensin yritys saada ulos juuri näin, pahoittelut, mä hyppäsin suoraan tilanteessa jo vähän eteenpäin! Hyvä kun lisäsit!Tuosta elvytys yms. jutusta niin aina ensin vauva polvien päälle vatsalleen ja napakasti selkään muutama läpsäsy jos tuntuu että hengitysteissä on jotain, voi myös ensin kurkata suuhun näkyykö mitään jonka saisi jo sormineen irti.. soitto 112 tarvittaessa, jos alottaa puhallus paineluelvytystä ni kyl se siin kohdassa meneeki varmaan keuhkoihin se esine mut ei sitä ensin kannata yrittää vaan esineen poistoa ulos. Puhaltamalla voi saada sen jonkun vielä pahemmin jumiin jos se onkin niin iso ettei mene keuhkoihin.