Sitten kun tämä on syntynyt...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Syön meetvurstia! Tekee sikana mieli, normisti tekee pari kertaa vuodessa mieli mut nyt taas himottaa sikana kunnon metukkavoileipä juustolla!

Ja harrastan seksiä ilman megamahaa ja asentorajotuksia!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Oisko suolan ja verenpaineen takia? Niitä ongelmia ei toki ole kaikilla...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No sehän oo raakamakkaraa periaatteessa? Luin jostain ettei sais :eek:
Ihan sama, vedän kesäkuussa sit paketin härskin seksin jälkeen ;)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Meetvursti on itseasiassa tosi pitkään kypsennettävä makkara, että sen puolesta voi syödä mut ite oon just suolaisuuden ja rasvasuuden takia yrittänyt vähentää :D

Oon kyllä ite syöny meetvurstia ku en muuten syö mitään kinkkuja tai makkaroita.

niin minäki oon vedelly metukkaa.... joskus ku iskee hirvee suolasen himo, niin muttama siivu sitä ja lasi maitoo päälle :grin terveellistä, nam!

...toivon etten enää sitte ois näin väsyny! Koen nyt olevani laiska, tyhmä ja saamaton!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Sitten saan takaisin virkeyden ja pirteyden joka mulla oli viimeks ennen raskautta. Vannon ettei kertaakaan raskauden aikana ole olo ollut täysin virkeä ja pirteä. On niin ikävä sitä oloa. Nyt väsyttää koko ajan ja olo on saamaton vaikka LA lähestyy. Miten saan itteäni niskasta kiinni?

Heh! Mies ilmoitti meidät kaikki kolme! kesakuun partion suurjuhliin 1.-8.6, mitkä on Kouvolassa. Mitä ihmetta! 1. : en oo ollu partiossa sitten ala-asteen 2. Oon lähinnä vaan keksiny aivan hulvattomia partiovitsejä 3. Tonttu on syntynyt ja taitaa olla ensimmäinen astetta pidempi automatka

Lähden mökille ja kävelen lenkkejä ilman että alkaa selkää, mahaa, nivusia, tissejä ja jalkoja pakottaa ja särkeä!!!

Ooh, pitkiä kävelylenkkejä odotan minäkin. Nyt tuntuu aivan voittajalta raahautua kilometri puolessa tunnissa. Haaveilen taas ajasta, kun voi kävellä sellaista kuus kilsaa tunnissa -vauhtia - useamman tunnin!

Takaisin