Sitten kun tämä on syntynyt...

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Aretha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sittenkun tämä syntyy niin ootan, että pääsen vaunujen kanssa kävelylle aurinkoisena kesäiltana.. :)

Raivohölkkään ;) Tajusin nimittäin just että seuraavalla viikolla alkaa vika kolmannes ja silloinhan ei enää hölkätä!

Mie oon iha surutta syöny salmiakkia nyttenki ko onha se suuri rakkauteni! Ei oo vapinaa tullu ja RR pysyn hyvänä :D

... aion vetää Aurajuustoa, mätitahnaa ja salmiakkia kaksin käsin. Ylipäätään kaikkia juustoja, mitä nyt ei saa syödä, ja punaviiniä.
... aion maata mahallani aina tilaisuuden tullen.
... aion jatkaa urheilemista, koska minähän juoksen sen viisi ja sitten kymmenen kilsaa vaikka kumisaappaissa.
... aion viettää kaikkien aikojen kesän, ulkoilla paljon vauvan kanssa ja nauttia äitinä olemisesta aivan hävyttömän paljon!

Muita utopisteja?

Ihana ketju!! Arethan kanssa oon ihan samaa mieltä. Viinit ja homejuusto ja juustot on rakkauteni! Näihin lisäisin vielä...

- juon margariittoja (saatiin häälahjaks sellaisia laseja, mitä en päässy koskaan kokeilemaan)
- syön pihvini aina mediumina
- ostan uudet pilleimmät farkut mitä löydän!

Jos meikkaamisesta ja hiusten värjäyksestä ym mömmöistä tulee vauvaan kemikaaleja, niin on meidän vauva valmis kemiallinen tuote :D Meikkaus ja tällääminen on intohimoni :) Eli lupaan etten aijo tulla harmaaksi hiirulaiseksi ja räjähtäneen näköiseksi.

sanoin miehelle eilen että aion synnytyksen jälkeen syödä ison kasan mozzarellajuustoa kera tomaatin. Mies siihen,että etköhän sä ole sen sitten ansainnut... :) Mielestäni olen sitten ansainnut kyllä paljon muutakin!

Mulle tulee tätä ketjua selaillessa vastaan aika paljon sellasia juttuja, jotka oon kyllä sallinu itelleni raskausaikanakin...en ehkä päivittäin mutta sillon kun tekee mieli. Ehkä en oo ollu tarpeeks tarkka syömisten kanssa...

Mie taas voisin pitää tiukemmin itsekuria täst eteepäi. Mut Tiedättekö mite vaikee keksii ruokia nykyään? Enne asuin keittiös ja loihdin kaikjea hyvää ja uutta ja myös keliakko mieheni ruokavalioon sopivaa. Oon ollu kunnon kurrmeee sef! Mut nykyää ei siis aivot.. ei tiiä kolmea ruokalajia enempää.. Iha tyhjää lyö.

Herkkuja menee kyllä ihan liikaa, tiedän sen itsekin. :/ maanantaina sokerirasitus, mitäköhän kertoo..

graavilohta, koskenlaskija-juustoa, tuore leipä ja lasi hyvää valkoviiniä - siinä synnytyksen jälkeen syötäviä, mies lupasi toteuttaakin :) muita lisää: medium miinus pihvi, hedelmänamut, sushi... kunhan on ensin muutosta selvitty

Medium härän entrecote pihvi, kuolaaahh... Mie aion pakata synnärille ilmakuivattua kinkkua paketin ja kaks jätän kotia oottaan. Graavilohta ei niin ikävä oo enää, mut sitäkin aion ostaa paketin, nam!

Nyt kun se aika lähestyy että vauva ihan oikeesti syntyy niin en enää himoitsekaan niin paljon "kiellettyjä" ruokia. Haluun vaan sen vauvan turvallisesti syliin! (pian!!)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mäki päätin et sit ku tämä on syntyny, niin musta tulee tooooooosi laiha ja kaunis ja seksikäs ja urheilullinen ja lihaksikas ja ja ja ja sit mä juon Baileysia maidolla ja jääpaloilla ja yhden kylmän lonkeron kuumana kesäiltana, ja sit mä syön pirkan valkosuklaatahasselpähkinöillä..... sit mä en enää kiukuttele joka asiasta ja oon hirveen pirtee ja aktiivinen ja iloinen ja käyn mammajumpassa ja muskarissa ja ja ja ja ja ja ja ja........... huoh......... onneks ei oo enää kauaa <3 <3 <3

Sitten kun tämä on syntynyt niin on tämä tuskallinen raskausaika taas ohi! Tiesin sen jo ennen raskautta mutta nyt se vaan vahvistuu että tämä ei niin ole mun juttu. Onneks on kohta jo 3/4 takana...

Takaisin