Seksihalut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Oodri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itse ole aina ollut kovin aktiivinen seksin suhteen, enkä ajatellut raskauden hirmuisesti asiaan vaikuttavan. Haluihin se ei olekaan vaikuttanut, mutta nyt loppuvaiheessa itse aktin toteutus on jotenkin vaan epämiellyttävää kun toinen samaan aikaan venkoilee ja hilluu mahassa.. Juu, ei hänellä ole aavistustakaan mitä iskän kanssa touhutuaan, mutta jotenkin vaan "tunnelma kärsii". Onneksi miehellä on samat ajatukset, niin tilanne on yhteinen, ja onneksi sitä voi touhuta kaikkea muutakin sen itse aktin sijaan :love022 ! Kyllä tilanteet aina välillä lipsahtavat seksin puolelle, mutta ei se meillä nyt ole kovin säännöllistä. Täytyy myöntää, että kovasti odotan sitä hetkeä kun taas "tanner jyskää ja aitaa kaatuu" :happy112

..pitää toivoa, että hormoonit tai imetys (sikälimikäli sellainen onnistuu) eivät laita kapuloita rattaisiin..

No mulla ei ainakaan imetys ole vaikuttanut haluihin. Heti kun tuo naarmu tuolla alapäässä synnytyksen jäljiltä lakkas sattumasta, niin johan halut heräs ja tuntuu että niitä on taas enempi mitä laki sallii kun ei ole norsu olo ja seksin aikana pystyy hengittämäänkin normaalisti eikä kukaan potki vatsan sisäpuolelta huomionkipeenä :)

Haluja löytyis kyllä, mutta ukko ei enää uskalla kun viime kerran jälkeen lähti limatulppa irtoamaan :D oon yrittäny vedota siihen et joutuu olemaan synnytyksen jälkeen huonolla tuurilla pitkänkin ajan ilman, mutta vastaus oli et "toimiihan sulla suu" :D prkl.

Haluja löytyis kyllä, mutta ukko ei enää uskalla kun viime kerran jälkeen lähti limatulppa irtoamaan :D oon yrittäny vedota siihen et joutuu olemaan synnytyksen jälkeen huonolla tuurilla pitkänkin ajan ilman, mutta vastaus oli et "toimiihan sulla suu" :D prkl.

Jei, peittoja heiluteltu!! :) 2,5vkoa synnytyksestä ja kaikki jo normaalia!! Mahtavaa! Jälkivuotoa on enää päivisin niin vähän ettei juuri edes siteelle tule ja kun damagea ei alakertaan tullut, ei ole enää esteitä "aikuisten juttuihin" ;)
Meillä oli touhu-kielto 2vikaa raskaus kuukautta joten sanotaan näin, että teki ihan hyvää!! :)

Ps, enkä tarkoita tätä rehentelläkseni tms. Sympatiat menee teille joilla damagea tuli enempi ja tilanne on eri!! Oon vaan ite kiitollinen ja onnellinen tilanteessani, ja halusin sen vain jakaa! Ja olihan meillä tosiaan aikas pitkä täyskielto/tauko takana...
Tästä on hyvä jatkaa!!! :) :) :)

Mä olin ihan varma ettei tekis mieli moneen kuukauteen synnytyksen jälkeen, varsinki kun noita tikkejä on vaikka muille jakaa. Muuuutta eilen teki niiiin paljon mieli. Synnytyksestä se 6 päivää vasta eli jos nyt odottelis ainaki siihe että tikit on sulanu. :D

Mulla kyllä imetys toimii niin hyvänä ehkäisykeinona, kuin olla ja saattaa, koska todellakaan ei voisi vähempää tehdä mieli. Meillä on kuitenkin raskausaikoinakin ollut ihan viriili seksuelämä, mutta imetysaikoina ei kyllä huvita yhtään! Oksettaa ajatuskin Onnea vaan miehelle seuraavaan vuoteen. Vuoden päästä jouluna sitten
Sitä paitsi limakalvotkin on kyllä imetysaikana niin kuivat, että varmasti kipinää löisi.
Ei näin kuivassa rasiassa kukaan halua sardiiniaan uitella. Johan siitä nahat lähtee

Just isännälle sanoin että nyt sitten joka päivä seksiä on saatava :grin että " otan tuohon viereen vaan renniet ja vesipullon, asentoa vaihdetaan hitaasti ja älä välitä jos tulee röyhy samalla ja siinä tulee pieni pidättäytyminen samalla, koska "muljautan" mukulan oikealle paikalle, vedän rennien naamaan, koska sata varma nousee vatsahapot suuhun, saatan käydä myös pissalla siinä välissä koska mukula alkaa painaa virtsarakkoa. Mutta älä anna näiden häiritä " Miksihän en saanut seksiä eilen? :laughing021

Ihme kyllä niin mun mies oikein ihmetteli miten mä oon aina vaan yhtä kostea, eli mitään kuivumista ei täällä ainakaan oo, ja se on hyvä koska mä meinaan nyt olla haarat auki hyvinkin aktiivisesti että saatais jotain aikaiseksi tuol alakerrassa! :laughing002 Mut itse aktihan menee just noin niinkuin iituliina kuvasi, siitä on romantiikka aika kaukana! :laughing001

Mulla on noita valko- taimitäikinävuotoja nyt onkaan niin paljon, että paikat on kanssa aina valmiit. Vaikka siis itseasiassa ei tee seksiä juurikaan mieli, niin kyllä se aina silti onnistuu. Tosin, edelleen tulee nivuset ja häpyhuulet ihan valtavan kipeiksi yhdynnästä, niin siksi ei niin kamalasti huvita, mutta kyllähän tässä nyt jokusen kerran vielä ennen laskettua aikaa kuitenkin - samalla ajatuksella kuin eevis4!

Mulla ihan sama ku Rositalla ton imetyksen kans! Saa nähä onko tällä kertaa sama meno mut esikoisen synnyttyä oli tosi vaikee keskittyä seksiin ku koko ajan mietti vauvaa ja sitte ku oli niin pirun vaikee kostua nii alko ottaa aivoon koko touhu et seki vei intoa... Oli kyllä ihana huomata kuinka imetyksen vähentäminen muutamaan kertaan päivässä palautti halutki normaaliksi! Siitä tuliko sitte seuraamuksi ja tulos on todennäköisesti vuodenvaihteessa sylissä;)

Meillä on alettu laittaan liukkaria ihan kokeilematta. Ku ei kostu niin ei, ei oo juurikaan ees sitä kuuluisaa valkovuotoa. Ja juurikin eilen illalla, kun alko esileikit olla kohillaan, piti alkaa ähiseen ylös silleen "Pistetään pauselle, meen pissalle.." Että semmosta erotiikkaa.. Mutta aattelin loppuviikosta ottaa kuiteski miehen kanssa kolme kovaa ässää käyttöön. Mullon tavote viettää joulu synnärillä, olis täydellinen ajankohta.

Onko teillä jälkivuoto loppunut jo?
Mä en jotenkaan osaa edes ajatella seksiä kun perse vuotaa..
Eikä kyllä tee mielikään kun tisseistä maito suihkuaa, kun vähän hipaisre. eikä kyllä kärsi pal koskeakaan kun hinkit on kipeet ja kivikovat megameloonit. Nännipihat on päänkokoiset ja nännit kuin pingispallot. Seksikästä ja hekumaalista. Kertakaikkiaan. Huoh!

Jälkivuoto on melko niukkaa jo. En antanut haitata menoa.
Ja en edes harkinnut hommailua ilman rintsikoita. Mullakin herkät nännit (vaikkei rikki olekaan) ja maito valuisi.
Mutta pinkeät ne on vain jos on monta tuntia imettämisestä.

Takaisin