Kyfi1273830
Näppärä viestien naputtelija
Itse ole aina ollut kovin aktiivinen seksin suhteen, enkä ajatellut raskauden hirmuisesti asiaan vaikuttavan. Haluihin se ei olekaan vaikuttanut, mutta nyt loppuvaiheessa itse aktin toteutus on jotenkin vaan epämiellyttävää kun toinen samaan aikaan venkoilee ja hilluu mahassa.. Juu, ei hänellä ole aavistustakaan mitä iskän kanssa touhutuaan, mutta jotenkin vaan "tunnelma kärsii". Onneksi miehellä on samat ajatukset, niin tilanne on yhteinen, ja onneksi sitä voi touhuta kaikkea muutakin sen itse aktin sijaan
! Kyllä tilanteet aina välillä lipsahtavat seksin puolelle, mutta ei se meillä nyt ole kovin säännöllistä. Täytyy myöntää, että kovasti odotan sitä hetkeä kun taas "tanner jyskää ja aitaa kaatuu" 
..pitää toivoa, että hormoonit tai imetys (sikälimikäli sellainen onnistuu) eivät laita kapuloita rattaisiin..
! Kyllä tilanteet aina välillä lipsahtavat seksin puolelle, mutta ei se meillä nyt ole kovin säännöllistä. Täytyy myöntää, että kovasti odotan sitä hetkeä kun taas "tanner jyskää ja aitaa kaatuu" 
..pitää toivoa, että hormoonit tai imetys (sikälimikäli sellainen onnistuu) eivät laita kapuloita rattaisiin..
(aamukahvit näytöllä ja pissat housuissa
Mut itse aktihan menee just noin niinkuin iituliina kuvasi, siitä on romantiikka aika kaukana!