Seksihalut?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Oodri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Oodri

Jostain jotain jo tietävä
Onko teillä raskausaika seksihaluja? Minulla loppuivat halut kuin seinään heti raskaustestin tekemisen jälkeen. Myös mieheltäni menivät halut. Nyt yritän keksiä keinoja, millä saisimme edes jotain fyysistä kontaktia aikaiseksi. Tosi ahistava tilanne. Kuvottava olo ja väsymys ovat tähän pääsyitä, mutta luulen, että tässä on myös joku henkinen juttu, jota en ymmärrä. Olisiko jotain vinkkejä, miten seksiä taas tekisi mieli?

jaa-a tuohon ei taida olla oikein vinkkejä.. Itselläni mies on alkanut enemmän haluamaan seksiä ku ennen. :) ja minulla kun on tätä ilta pahoinvointia niin ei oikein iltaisin haluta. Mutta sitten kun on vapaa päivä miehellä niin minulla tekee aamulla mieli kun ei ole huono olokaan :D ei kyllä ollut paljon lohtua mutta Kyl ne halut sieltä vielä palaa :)

Täällä tullu välillä peuhattua yhtä paljo ja enempiki ku sillon kun koitimme saada oviksen aikaa alulle.. Keksin meinaan ratkasun siihe merisairauteen keinutuksen jälkeen :p Heti lasillinen vettä kouraan ja vain peitto päällä parvekkeelle viilentymään tai tuulettimen etee. Saa sykkeen laskemaan nopeasti ja poistaa ikävän kuumuuden/heikotuksen.

Olo on turvonnu, oksettava ja kiukkunen, mutta silti tää mamma käy siinä mieles kieroksilla ja yleensä väärässä paikassa väärään aikaan :D esim. tuttavien synttäreillä sattuu mies vilkasee SILLÄ oikeella katseella tai kaupassa ohi mennen hipasemaan alaselkää. Hormonit alkaa jyllätä heti! Siinä ei auta muu ku kotiin päästyä laittaa lastenohjelmat hetkeksi lastenvahdiksi tai odottaa että esikoinen nukahtaa illalla.

Rentouttava hieronta saunassa voisi saada teillä kipinän aikaan tai joskus siihen riittää ihan vaan lämmin halaus jossa tuntee sen kaivatun läheisyyden. Täälläkin oli kuiva kausia jotka selätettiin miehen periksiantamattomuuden johdosta. Ei siis vongannut vaan vaikka huomas välillä että meikän olo oli kurja niin tuli lähelle ja vaan piteli ja suukotteli. Se sai muistamaan juurikin sen kaivatun läheisyyden ja halutkin palasi.

Viime raskaudessa oli myös tämä nymfi olo.. Oiskohan jälleen poikahormonit kyseessä :D

Mun ei myöskään tee mieli seksiä .Voi olla että se menee ohi kun viikot kuluu, tai sitten ei. Edellisessä raskaudessa olisin voinut seksiä harrastaa miehen kanssa vaikka joka aamu, mutta kun hän tuli illalla töistä, oli kaikki halut tipotiessään. Tiedä sitten mistä tämäkään johtui? Mutta siis, eihän sitä fyysistä läheisyyttä muuten saa, kuin menemällä kainaloon paijattavaksi. Ei siinä varmaan muu auta? Vaikka siis seksiä ei haluaisikaan... :p

Ai niin.. monet miehet ajattelevat, että seksi saattaa vahingoittaa alkiota/sikiötä. Tämä luulo on monella miehellä tosi tiukassa, ja se tietysti sitten vaikuttaa omalta osaltaan miehen haluihin. Varmaan sellainen leppoisa yhdessä olo lähekkäin, ilman varsinaista tarkoitusta tai aikomusta seksin harrastamiseen, voisi olla yksi tapa herätellä haluja puolin ja toisin..?

Ei oo paljoo saman peiton alla viihdytty. Aivan järjetön olo ja paineet alaalla kun taas leposyke yläällä..

Varmaan menee kohta umpeen :D

Meillä on ollu plussan jälkeen seksiä tasan kerran! :D nään kuitenkin seksiunia? Ehkä ne tyydyttää mun tarpeen :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Seksihaluja on kyllä, mutta mahkut sen harrastamiseen on suht vähissä. Melkein joka yö joku lapsosista tulee viereen ja usein meidän sängyssä on jo valmiiksi joku, kun tullaan itse nukkumaan. Mutta onneksi laatu korvaa määrän.
Tyttöjä odottaessani ei tehnyt niin paljon mieli, kun poikaraskaudessa.
Tosin seksi on joka raskaudessa ollut laadultaan tosi hyvää, vaikka välillä kerrat ovat vähissä olleetkin.
Ilmeisesti kaikki aistit herkistyy..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä kun mies ei osaa (tai viitsi) osoittaa hellyyttä, niin eipä minuakaan ole paljon haluttanut. En ymmärrä mihin sen taidot on kadonneet... Maanantaina kuitenkin sain siltä sellaisen tekstarin, että alkoi minullakin hormonit pyöriä, mutta sitten illalla ei tapahtunutkaan mitään... Plääh. Kyllä meillä kuitenkin noin kerran viikossa on ollut seksiä ja se on aina tosi hyvää, mutta vois sitä olla enemmänkin, jos mies vähän viitsis yrittää.

Toove: Meillä on ollu plussan jälkeen seksiä tasan kerran! :D nään kuitenkin seksiunia? Ehkä ne tyydyttää mun tarpeen :D

Mulla ihan sama juttu! Kerran oli yksi pikanen pano ja kerran sain orkun unissani, kun näin jotain seksiunta! Tällasta ei oo tapahtunu mulle koskaan aikasemmin :)

Meillä ensimmäisen raskauden aikana oli sitä "tökin sikiötä" -ongelmaa. Tällä toisella kertaa ei sellaista vaivaa ole esiintynyt. Kivaa!

täällä sama juttu, kummankin halut hävinny ku pieru saharaan. Miehen haluttomuutta en kyllä edes ihmettele, en ole muutamaan viikkoon pystynyt tekemään mitään muuta kun kiukuttelemaan?! siis ihan kokoajan pinna kireellä, huudan ja räyhään ku mikäki natsi, mielelläni en olis ees miehen kanssa samassa huoneessa? mitä tää oikein on, normaalia?? :D

Siis tää voi nyt kuullostaa ihan älyttömälle kun en pysty koko tarinaa kertoon ja taustoja selvittään, mutta pääsääntöisesti meillä mies saa kun on auttanut kotitöissä!! :) muakin hotsittaa selvästi enemmän kun oon nähnyt miehen siivoavan + tiedän oman työtaakkani keventyvän. Hän tietää tästä ja on ymmärtäväisenä suostunut tähän järjestelyyn.. :) se toimii meillä :)

Mä olen meistä se, jolla seksi on mielessä enempi kuin miehellä. Se on ollut näin koko ajan. Alussa oli vaikeuksia tajuta, ettei toinen halua yhtä paljon kuin minä, mutta siihenkin tottuu. Ja mies kyllä "auttaa" mua tarvittaessa, jos haluttaa ja sitä ei :p Nyt haluja on vieläkin enempi ja tietenkin nyt olen ollut ihan varma ettei mies halua mua sen takia kun olen kävelevä ilmapallo (vaikkei asia ole niiin, mutta kaikkea ne hormoonit tekee o_O) :)

Mulla himot jyllää oikein kunnolla. Mieheni ei niin hanakkaasti seksiä ajattele nyt kun ennen odotusta, mutta kyllä seksiä meillä on. toisen läheisyys on nousuut mittaamattoman arvokkaaksi. :):smiley-bounce016

Mulla loppuu halut kuin seinään raskautuessa. Muutenkaan en tunne itseäni kovin viehättäväksi, kun jäi kauhea löllömaha edellisestä raskaudesta. Mies on aina liiankin viriili ja tahtois kaikenaikaa.

Mulla menee fiillikset, kun yläkerran naapurit on niin äänekkäitä. Sänky ryskyttää ja nainen huutaa ihan huolella. Sessiot kestää pari tuntia. Äänistä päätellen siellä purkitetaan jotain hardcore-leffaa :smiley-ashamed008

enya oikeesti mun käy sua sääliks jos kerra tuollaset naapurit.
meillä mies on kokoajan valmiina mut itteä ku etoo ja väsyttää ni ei niinkää tee mieli ja sit saan kohdata sen kiukuttelun "no sit mä käyn nukkuu ja herään vast ku pitää lapsi hakee tarhast/koulust". eikä se mielellää kotitöitä tekis vaikka oisin kuinka huonos kunnos joten halut on mulla minimissään.

On se välllä turhauttavaa, kun ei meinaa saada unta. Mutta onneksi ei sentään joka päivä tarvitse kuunnella naapureita. Täälläkin väsymys ja huono olo pitävät kyllä huolen, että sänky houkuttelee vain nukkumisen kannalta :)

Takaisin