Sairaalakassi

huh, onneks muitakin kellä ei vielä pakattu, sen verran edistyin että jo kassin löysin kaapista mihin pakata :oops::grin nyt rv 35+2
Juu, ei ole pakattu mitään, täällä myös 35+2. En ole tehnyt listaa, enkä pohtinut edes kassia. En ajatellut ihan vielä edes pakata, että toivotaan, että ei tule äkkilähtö, eikä ihan just nyt... :rolleyes:

Olen pakannut kassin...- ja purkanut sen jo monesti muuttaakseni sisältöä. Todennäköisesti lähtöhetkellä se on siis jollakin tavalla keskeneräinen :hilarious:

Mullakin vielä sairaalakassi pakkaamatta rv35+4. Mut eväitä ja hammasharjat oon jo ostanu kassia varten :hilarious:. Mulle ja miehelle siis omat hammasharjat siltä varalta et päästään perhehuoneeseen.

Mulla jo rv 36+4, alkaa olla ajatus minkä kassin voisin ottaa kaapista ja pakata. Olen myös KATSONUT muutamaa vaatetta ja tavaraa, mitkä voisin mukaan pakata. Ehkä jo viikonloppuna saan jotain tehtyä :rolleyes:

Täälläkin kassi pakkaamatta ja rv 38+4... mutta kun sain ajan käynnistykseen 2.5 ni jos sit viimeistään vappuna pakkais :) listan teko pakattavista tavaroista ehkä kannattais tehdä, että jos kuitenkin tulee lähtö ja en ite pysty pakkaan ni mies tietäs mitä pitää kassiin tunkee :D

No eihän tässä sit mikään kiire itselläkään ole :D enkä kyllä kovin ihmeitä ollut ajatellut edes mukaan pakata,imetysliivit,liivinsuojia,verkkarit,sisäkengät,alushousut ja sit kotiinlähtöä varten joku paita, hammasharja ja shampoo ja hiusharja plus laturit puhelimelle ja tabletille...

Oon vissiin ainoo joka on sit pakannu. ;) taisin pakata jo joskus rv30 tienoilla. Tosin jostain syystä se ei oo ihan valmiiks pakattu... No jääkaapin ovessa on lista, et mitä sinne pitää vielä laittaa, jos tulee kiire. :D

Täälläkin on tehty lista jo jääkapin oveen et mitä pitää ottaa mukaan, ei varmaan kiireessä tajuais mitä kaikkea pitäs olla mukana.. mut itellä ehkä syy siihen ettei oo pakannu ku remppa kesken ja kaikki paikat levällään :D liivitkin meinasin ostaa mahdollisimman lähellä laskettua aikaa..

Mulle sanottiin et mahdollisimman lähellä laskettua aikaa jos uskaltaa jättää ostamisen ni hyvä.. ja kuulemma kantsii vaan ostaa yhdet liivit eka ja sit myöhemmin ostaa toiset kun imetys lähteny käyntiin. Ja vissii kaarituellisia imetysliivejä ei välttämättä kannata ostaa ollenkaa. Olin kyl ihan pihalla noiden liivien kans ennen ku kävin kysymäs sokkarilta alusvaatepuolelta mitä teen niiden kanssa :D

Täällä myös yksi joka pakannut kamat! :grin

Tosin muutama oleellinen näytti sieltä puuttuvan, nimittäin alushousut (!!!), puhelimen laturi ja miehelle kävin ostamassa Batteryn jos menee yötä myöten :happy:

Mitähän sieltä vielä uupuisi...

Kassi on pakattu, mutta nyt kun lueskelin perhehuoneohjeita Jorvista, tulikin pakattavaa lisää. Ilmeisesti siis siellä käytetään ainoastaan omia vaatteita!? Miehelle toki omat vaatteet mukaan, mutta kuinka paljon sitten itselle pitää pakata. Pikkareita kasa jälkivuotoa ajatellen, paitoja maitotahrojen varalta...
Ja kaiken lisäksi, kun se perhehuoneen saaminen ei ole edes varmaa. Voihan olla, ettei ole tilaa. Mulla myös radi, joka saattaa vaikuttaa vauvan vointii, jolloin perhehuonetta ei kai saa.

Noita omia lisävaatteitani ajattelin pakata erilleen kotiin. Saa mies sitten hakea valmiin kasan, jos tulee tarve.

Pitää varmaan myös tarkastella uudelleen vauvan kotiutumisvaatteita. Nyt kun on luvattu yöpakkasiakin, niin olisi varmaan hyvä pakata vähän lämpöisempiäkin vaatteita mukaan.

Pitäisi varmaan opetella luottamaan mieheen enemmän! :D Ihan kuin mies ei osaisi tuoda mulle kaapista jotain tai vauvalle napata villahaalaria mukaan! :D Olen tottunut tekemään kaiken itse, töissäkin delegoin asiat tarkoin ohjeistettuna. Pitäis ehkä opetella ottamaan rennommin, tuskin maailma kaatuu, jos vauva puettaisiinkin epäsointuviin väreihin tai kokoa liian suureen potkupukuun... :D

Mulla on suunnitelmana pakata kaksi kassia: yksi osastolla oloa varten ja toinen potilashotellia varten. Otan mukaan vain "osastokassin" ja jos päästään potilashotelliin niin mies voi sitten tuoda toisen kassin.

Liivinsuojia kannattaa pakata mukaan! MMullakin oli mut ne on jo käytetty kun ollaanniin montapäivää ooltu ja maito noussut jo pari päivää sitten. Taysissa ei ainakaan ole mitään taitoksia edes antaa. Leikkelin sit pitkästä siteestä sopivampia palasia tilalle.

Takaisin