Meillä ei ehditty eväitä syödä salissa, ainut mitä otin niistä oli pillimehut. Mukana oli: elovena-välipalakeksejä, myslipatukoita, pillimehuja, omena ja synnytyksen jälkeen nautittavaksi irtokarkkia ja suklaata. Miehellä oli pattery (jonka sai juoda multa salaa ku mä inhoon sen hajua)
Nyt on noistakin jo syöty osa, täällä hotellissa on vaan hyvin välipalaa äidille tarjolla ni ei oo kaikki omat eväät vielä kulunu loppuun..
Sairaalakassiin mä pakkasin vaatteita: alusvaatteita, sukkia, imetysliivit, löysiä housuja imetyspaidat, neuleita, sitten hygienia-tarpeet, ipadin, kameran, laturit, sisäkengät ja juomapullon..
Me päästiin täällä taysissa tänne potilashotelliin, joten omat vaattet on ollu päällä (ei oo yhtään hullumpaa hengailla omissa vaatteissa) ainoosti omia alushousuja en oo käyttäny, mä meen nää seksikkäät sairaalan verkkohousut on päällä megasiteen kanssa :D ja en oo imetysliivejä laittanu päälle ku tässä topissa on tällänen tukiosa rinnoille.
Oma hyväntuoksuinen pesuaine on ollut luksusta, kävin tänäänkin suihkussa ja olo on jopa freessi kun tuoksuukin hyvälle! Suosittelen siis ottamaan hyväntuoksuista saippuaa mukaan!
Mun juomapullossa ei oo sellasta korkkia mistä vois juoda suoraan, siksipä suosittelen ottamaan urheilujuomapullotyyppisen pullon koska jos imettää makuulta ni veden juominen normi pullonsuusta on hieman hankalaa :)
Vauvalle mies kävi tänään hakemassa valmiiksi kotiutumiskamat kotoa, kun päästään huomenna kotiin. Ne ei siis olleet valmiina mukana.. nyt hän on puettu sairaalan vaatteisiin ja ne kelpaa meille oikein hyvin!
Imetyssuojia en huomannu ottaa mukaan, mutta en oo niitä nyt tarvinnutkaan ku maito ei oo noussut eikä rinnat vuoda. Rintakumin sain sairaalasta kun pojalla nyt alkuun vaikeutta saada rintaa suuhun tarpeeksi.. myöskin nännirasvaa ja kipulääkettä, vatsan toimintaa edistäviä lääkkeitä ja sen sellasia täältä taysin alueelta on saanut eikä niitä omasta takaa ollutkaan mukana..
Kuivattuja luumuja toi anoppi tänään kun pyysin