Sairaalakassi

Se jano on on kyllä ihan universaalista ja mä kulutin puolet mun huulirasvasta :) Muuta en tarvinnu epiduraalin ja ilokaasun lisäksi :wink No puhelin tietysti.

Osastolla tykkäsin käyttää omia sukkia kun sairaalan sukat on niin löysiä. Paitsi tietysti jos turvottaa on sairaalan sukat paremmat. Muuten kyllä ne sairaalan ihanan kamalat vaatteet ja siteet on ihan parasta synnytyksen jälkeen.
 
Lilliellu, ne verkkohousut oli ihan parhaat, täälläkin lähti parit kotiin mukaan:D ja samaa mieltä juomapullosta, ehkä tärkein asia koko laukussa.

Itse tykkäsin kovasti olla kättärillä; huolto pelas, ruokatankkaus pelas, ihana henkilökunta. Huomenna tulee viikko kotiutumisesta ja monta kertaa olisin voinut jo mennä taksisin kun nyt ei kaikkea tuodakaan eteen niin helposti :)

Itse tarvitsin sen juomapullon, hygieniajutut, huulirasva. Suklaata ja muuta snackia oli laukku täynnä kun ajattelin että synnytyksen jälkeen olen ansainnut kaikki maailman herkut. Niin vain jäi syömättä :) lukemista tai ipadiakaan en tarvinnut, vauvan ihmettelemisessä meni kaikki aika :)
 
Juomapullo loistava idea!

Ne verkkohousut, niitä lähti mullakin mukaan :D Ja niitä jumalattoman kokosia putkisiteitä muutama parin ensimmäisen kotipäivän turvaksi! Haha :D

Heivasin just kassiin vielä tosiaa juomapullon ja kaurapussin.
 
Poppi, kummalla osastolla olit Kättärillä? Ollaan nimittäin oltu samaan aikaan yksi yö, mä tulin synnytysosastolta to 6.11 lapsivuodeosasto vitoselle :)

Ja henkilökunta oli kyl ihan loistavaa.
 
Olin nelosella, keskiviikosta perjantaihin. Harmi ettei osuttu näkemään!
 
Juomapullo ja ruokaa? Joo oli mukana. Joo oli jano ja nälkä. Joo oli kielto ettei mitään kurkusta alas. Muljasin vettä suussa sen minkä kerkesin. Olin syönyt ko. päivänä aamupalan 8.15. Kun lopulta päädyttiin kiireelliseen sektioon, oli toki priimaa että en ollut syönyt, mutta heräämössä parhaita fiiliksiä oli kun sain sitä vetää pari mukillista kiskasta... Osastolle päästyä kiskoin mehukeittoja.
 
Kassi on ollut pakattuna mooonta viikkoa. Mitä on sillä välin tapahtunut? Ei yhtään mitään :grin.
 
Takaisin
Top