sairaalakassi

En ole vieläkään pakannut kassia, vaikka varmaan kaksi viikkoa olen suunnitellut sen tekeväni. :D

Jos sitä vaikka huomenna pakkaisi sen sitten. :wink
 
Sairaalakassi on suunnilleen pakattuna! Olen niin ylpea, etta vihdoin sain itseani niskasta kiinni. Tosin viela sielta puuttuu juttuja...

En ole laiska tai mitaan, toimin vain parhaiten paineenalaisena - eli naen jo sieluni silmin, kuinka sairaalaan lahto on ovella, pakkailen viimeisia juttuja. :wink
 
Kovasti suunnittelen mut jotenki vaan kestää :sad001 oon muutenkin kovin myöhänen, kaksi koneellista vauvapyykkiä pesty eikä kämppäkään vielä oikein näytä siltä että meidän vajaa 3v olisi pikkuveljeä saamassa :D paineen alla sit koittaa pikkuhiljaa kasailla tarvikkeita kassiin :) ajatusmaailmani tällä hetkellä: 5vko laskettuun, vielähän tässä kerkiää vaikka mitä :wink
 
Jep, näin mäkin sen ajattelen! Vielä kun on tunne et menis yli lasketun. Eilen ostin apteekista rasvaa ja bepantheneä (kirjotinkohan oikein), pitäis vielä ostaa muut hygienia tarvikkeet niin ei tarvi mitään hammasharjan pakkausta miettiä kun lapsivedet on menny. :grin
 
Mä ajattelin tänään pakata kassia sen kunniaks, että 38. viikko lähti käyntiin. Pakkaan kaiken minkä nyt jo pystyn ja kirjoitan listalle loput ja sitten lista kassiin. Voin sitten itse keräillä lähdön tullen loput tai jos kiire tulee, niin mies osaa sitten tuoda jälkikäteen sairaalaan. :)

Tällä hetkellä kassiin olen laittamassa lanoliini-voidetta, imetysliivit, rintakumit, omat sukat, aamutossut, sekä omat ja vauvan kotiutumisvaatteet. Listalle jää sitten kamera, puhelimen laturi, tabletti latureineen ja hygienia- ja kauneusvälineet. Ainakin. :D

Aika pienellä kassilla aion lähteä, kun ilmeisesti aika nopsaan sieltä näin toisen kanssa pääsee vissiin kotiinkin. Ja viimeksi ainakin kaikki kirjat ja musat ja eväät sun muut oli ihan turhaan mukana.
 
Sairaalakassi on pakattu käskystä vaikka viikot 29+5 mut koskaa en tiä koska tästä lähetään ja minne mennään. Tein omaan käsilaukkuun pussukan itselleni, huulirasvat,hammasharjat yms joukkoon ja vauvvalle pistin vaatteet toiseen pussiin minkä isukki saa sit tuoda turvaistuimen kera kun kotia päästään :) meille sanottiin et kannattaa varautua 44cm vaatteita niitä nyt sitte muutamat kerätty pussukkaan. Jos täs nyt 4 viikon sisällä alkaa synnytys nii saa varautua pitkään Ampulanssi matkaan tampereelle et siinä ei varmaan kerkee miettiä mitä mukaan enää tarvii.

Aiva kateellinen teille jotka miettii et ei oo mitää kiirettä laittaa pussia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Esikoinen tuli sektiolla 42+1 ja nytkään ei ole mitään vinkkejä antanut aikasemmasta ulostulosta, esikoisen kanssa lähdin sairaalaan vaan ja ukko toi tavarat perässä, nyt ei oo ukko tulossa mukaan ni pitää varmaan vähä pakkailla mukaan :) kyllä joku pystyy niitä perässäkin tuomaan jos jotain unohtuu kiireisessä lähdössä, joten en osaa tuosta niin ottaa paniikkia :)
 
Mä olen jo pakannut osittain mutta saas nähä montako kertaa se tulee viel purettuu ja pakattuu ja mitä sitten kuitenkin unohtuu.... :grin :p

Vajaa 3vkoa laskettuun aikaan, jotain tarttee olla kuitenkin jo valmiina.. :rolleyes:
... mua jännittää se että jos mittää ei ol valmiina ja laitat miehen hakemaan kaapista vauvalle vaatteet niin mitä sieltä tulee?? :grin Toki ihan järkevät varmasti mutta silti, en tie maltanko ottaa sitä riskiä.. :wink :Heartred:Heartred:Heartred
 
Carnie sitä oon kans miettiny, että jos mies pääsee pakkaan.. :D Kassista voi löytyä ihan mitä vaan, jos en anna millintarkkoja ohjeita.
 
Joo siis selvät sävelet ukollekkin missä vaatteissa vauvaa pidetään, sieltähän saattaa tulla 62 body kun se vaan on niin pienen näkönen et kyllä vauva sellaseen menee ;P
 
Mä oon alkanu nyt eilen hiukan tsiigailemaan vauvalle vaatteita synnärille. Otan kyl suoraan 56-kokoset ku tästä ei oo arvioiden perusteella tulossa yhtään isoveljeään pienempää ja isoveliki oli 53cm syntyessään :grin
 
Mä olen laittanu vauvan vaatteet valmiiksi jo turvakaukaloon, niin mies voi sitten tuoda ne tullessaan kotiutumispäivänä. Ei tarvii sairaalakassissa kantaa.

Ja jos kokoa pitääkin vaihtaa niin kyllä mulla luottoa on. Jos ei muuten, niin ottaa vaikka kaikki sen kokoiset vaatteet laatikosta. Tai pyytää äitinsä apua :)
 
Itsellä Emmaljungan hoitolaukku saa toimittaa sairaalakassin virkaa ja nyt tosiaan vasta ensimmäistä kertaa aloin miettiä edes että mitä sinne laitan :D
Rv tosin vasta 34+5 joten eihän tässä hätiä vielä.
Mutta haluaisin kysyä että miten ihmeessä olette saaneet päätettyä mitä vauvalle kotiin tullessa laitetaan päälle?!? :O
Siis mulla on nyt varmaan 3 tai 4 eri vaihtoehtoa pakattuna koska en vaan osaa päättää mikä olis se " the first home suit ever" :D
Ja oon aatellu että säästän ne kotiintulo vaatteet että sitten isompana saa lapsi laittaa omalle lapselle tjn.
En tiedä, jotenkin aattelen että se eka puku on iso juttu :D juuh, vähän hormoonit hyrrää ja melkein itkua tihrustan jo aiheesta ahhahahaa
 
Minä pakkasin vauvalle bodyn, sukkikset, housut + sukat ja tumput :) sit turvakaukalo pussin ettei palellu autoon. Ostin eilen toppahaalarin et jos pakkaset ja lumet kerkee tulla niin otan sen sitten kaukalopussin sijaan. Niin ja tietty pipo on myös pakattu matkaan ! :)
 
Mä suunnittelin pakkaavani reppuun vauvalle tulevat kotiinlähtövaatteet, mutta kattelin, että eihän meillä ole yhtään koon 50 vaatetta muuta kuin ne äitiyspakkauksen mukana tulleet.
Ja tahdon turhamaisena jotain itse hankittua ensimmäistä kertaa vauvalle laittaa kyllä.
Ei meillä ole kyllä koon 56-vaatettakaan. :p
 
Maiden: Ihan sama homma meillä. Ainoat 50cm vaatteet on ne äitiyspakkauksen vaatteet. Sellaisen valkoisen bodyn ja sukkikset sinne laukkuun mukaan pakkasin. Tosin pakkasin pari, itse ostettua, 56cm vaatetta kans. :wink

Muoks: Niin ja toki on ulkovaatteet mukana pakattuna. Itselleni otin sellaiset rennot vaatteet myös.

Saas nähdä millon lähtö tulee - jännää! :wink
 
Takaisin
Top