Sairaalakassi

Suspaus

Miullakin ihan älytön tää allergia tänä keväänä :mad:
Ihan tukossa koko ajan riippumatta mitä lääkkeitä ottanu ja silmätippoi laittanut. Ainoo mikä vähän auttaa, niin astmalääke. Onneks lääkäri määräs sitä vuos sitten tarvittaessa otettavaksi.

Tänään ollu hiukan helpompaa, kun vettä on satanut ja on viileämpää :)
 
Meillä on muodostunut jo ihan vitsiksi se, että tärkein sairaalakassiin pakattava asia on iskälle kattavat eväät. Mun mies on tosi tarkka ruokarytmistään ja muuttuu heti perseeseen ammutuksi karhuksi, jos ei saa ruokaa tasaisin väliajoin ja joutuu "riutumaan" nälässä. :rolleyes: Kyllä mä itellekin meinasin jotain pikkuevästä pakata, siltä varalta jos sairaalan ruuat ei tunnu riittävän. Aika kovia ollaan syömään molemmat. :grin
 
Isin eväissä voikin olla pointtia. Synnytin viimeksi pahaan ruuhka-aikaan, eikä isi saanut edes synnytyksen jälkeistä kahvitteluaan, vaikka normaalisti sellainen tarjotaan. :grin Muuten kyllä sairaalassa on liian paljon ruokaa omiin tarpeisiin, 5 kertaa päivässä tuli nenän eteen jotain mässytettävää + omat suklaat tietty päälle. :wink
 
Mä alotin vappuna herkkulakon synnytykseen asti, eli tärkeimpänä laukusta tulee löytymään juurikin nuo suklaat. ;D tänään 35+6, jännää kun ei tiedä kuinka pitkään lakko kestää!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Hmm, mitenhän kasvissyöjän käy... Taitaa olla parempi asennoitua, ettei mitenkään hyvin, ja ottaa suosiolla paljon kuivamuonaa kassiin. Ja säännölliset ruokakuljetukset kotoa, jos joutuu pidempään olemaan. Saakohan niin tehdä?... Nimim. N00b
 
ei siellä syömisiä vahdita :) kuuluu kuitenkin hintaan niin saa syödä jos haluaa, toki en tiedä saisko kasviruokaa erikseen tilattua? Kun allergiatkin otetaan huomioon...
 
Saako sinne viedä oman pienen skumppapullon jääkaappiin...? :smiley-ashamed008 Olen mieluummin sitten ilman kuin juon kassilämmintä.
 
Mulle tää eväiden tuonti on ihan uusi juttu, en tiennyt että niitä saa ottaa, eli voisi sitä kyllä itsekin miettiä mitä purtavaa ottaisi mukaan, jos on mahdollista kerran säilyttää :p
 
Saako sinne viedä oman pienen skumppapullon jääkaappiin...? :smiley-ashamed008 Olen mieluummin sitten ilman kuin juon kassilämmintä.

Kyllä meillä ainakin olis ollu mahdollisuus viedä pullo, mutta se sitten jäi. Kannattaa kysyä oman synnärin käytäntöä asiaan :wink
 
Ensimmäinen ja tärkein kysymys sitten synnärikierroksella: saako tuoda omat viinakset? :smiley-angelic006
No, katotaan tuntuuko tarpeelliselta enää h-hetken lähestyessä. :rolleyes:
 
Mä aattelin et joku skumppa olis ollu tosi jees, mutta sit mietin vielä toisen kerran kun me ei miehen kanssa olla ihan normivanhempia, vaan me ollaan eletty elämää aika täysillä ennen kuin alettiin lapsia yrittämään niin päädyttiin siihen et sitä ei meiän kans katottas hyvällä vaan pahimmillaan siel olis lastensuojelupaikalla....
 
En oo vielä muuten hirveästi saanut edelleenkään kassiin kamaa, mutta nää tulee nyt vauvalle kotiin lähtiessä ylle. Body on sama kuin esikoisella pari vuotta sitten, housut löysin jostain mega-alesta ja anoppi oli ostanut ton veliurhaalarin jo pari kuukautta sitten :)
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    598.2 KB · Katsottu: 52
Mekin jätettiin skumpat suosiolla kotiin. En tiedä miten päksissä siihen olisi reagoitu, mutta haluttiin mielummin juhlistaa vauvaa kotiinpalatessa kun on mukulat saatu yöunille :) Ei kai se tavatonta ole, että vanhemmilla on piccolo-pullo kuohuvaa mukana, mutta me tosiaan mielummin ihan kahden kesken haluttiin nautiskella omassa kodissa :)
 
No sitä mäkin mietin, että voi olla ettei sairaalassa olotila ja fiilikset ole ehkä sellaiset, että skumppa olisi ekana mielessä. Mulle on hyvässä ruuassa ja juomassa tärkeää, että pääsen nauttimaan niistä rauhassa ja miellyttävässä ympäristössä ja voi olla, että synnäri ei oo se paikka. :) Mutta hyvä kuitenkin tietää, ettei ne tee musta heti mitään ilmoitusta jos menen sinne pullon kanssa. :p
 
Ei vieläkään tunnu yhtään siltä että pitäisi kassin pakkausta miettiä. Pitäisi varmaan ensin pestä nuo vauvan vaatteet ja ehjätä lipaston laatikko mihin ne vaatteet tulee kun se jumittaa. Näin viime yönä unta että synnytin ja koitin puhelimessa antaa miehelle ohjeita lapsen vaatteiden pesuun. Pitäisköhän siis alkaa ITE tekemään asialle jotain. Mutta kassiin, en edes tiedä mitä vaatteita ottaa vauvalle kotiintulovaatteiks. Kääääääk, en kestä ajatella mitä kaikkea tässä vielä on......

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
 
En ole sairaalakassia pakannut, mutta kirjoitin paperille sentään jo listan mitä pakkaan. Eikös sitä sillon ole jo melkein pakattu? :D vauvan kotiutumis vaatteita olen jo miettinyt kanssa, mutta mies tuo ne sitten myöhemmin sinne. Ja tarpeen vaatiessa valikoi oikean kokoisia tilalle kaapista. Toivon vaan että se myös osaa valikoida, mutta eihän ne ole sillämkuin automatkan mahdollisesti päällä. Mietin vaan että onkohan siinä liikaa vaatetta kun suunnittelin tällaista pukemista: body, housut, sukat+villasukat, ohut villahaalari (se äippäpakkauksen), pipo ja tumput. Mitä mieltä työ kokeneemmat olette, kun mulla ei hajuqkaan? Laskettu olis sillon heti kesäkuun alussa.
 
Se villahaalari on tosi iso vastasyntyneelle :/ Mutta kuulostaa musta hyvältä, itse laitan suunnilleen saman setin, mutta lisäksi otan ohkasen peiton vielä mukaan ja haalari on varmaan velouria. Laittaa päälle sitten sen minkä tarvii. Autossa ei onneksi tuule ja lämmitystä on helppo säätää. Ja sen autonkin voi ajaa melkeinpä oven eteen, niin ei vauvan tarvi kauaa ulkona olla raakassa ilmassa :)
 
Mä oon ainakin ton ekan kanssa pukenu kunnolla vaatetta. Monet kerrat raukka heränny hikisenä päikyiltä. :) Eli mulla on lähdössä uudellekin tulokkaalle eka matkalle kotiin vuorellinen velour haalari. Mut sen alle sentään vaan sisävaatteet. Eli mun mielestä se villahaalari on vähän liian ohkanen, mut tietty riippuu miten sää muuttuu. Täällä Oulun seudulla nyt +6 astetta. Itseasiassa just alko satamaan lunta. Selkeästi kesä tulossa. :grin Niin ja onko vilttiä kaukaloon yms.
 
Takaisin
Top