Hannatuuli
Vauhtiin päässyt keskustelija
Ja hei, vaikka loppuvaiheessa tehtäis - syystä tai toisesta - kokoarvio ultralla, ei ne oo mitenkn tarkkoja.. Kaks viikkoa ennen synnytystä arvioitiin 3,6kg ja mä vaan aattelin, et ei mun maha niin iso oo.. Tyttönen oli sitten laihahko 3,1kg syntyessään.. 50cm bodeistakin joutui hihoja käärimään. Kasvuvauhti oli sitten ekat 3-4kk 1cm/vko, että 2,5kk iässä siirryttiin jo 68cm kokoon.
Meniköhän sivuun aiheesta
Meniköhän sivuun aiheesta
Kun vauvasta on painoarvio annettu jo tällä hetkellä 3400g, niin isohan sieltä tosiaan on tulossa: onko turhaa edes harkita ottavansa kokoa 50 vauvanvaatteet kotiintuloa varten? Ja nuo liivinsuojat, mulla ei tällä hetkellä ole kuin ä-pakkauksen mukana tulleet 1 pari, ja olen kahden vaiheilla ostanko kertiksiä vai kestoja kun en tiedä kummat a)miellyttävämmät b)helpoimmat c)imukykyisimmät ? Ja saako sairaalasta kaiken vauvaa varten, vai pitääkö varautua hoitotarvikkeilla myös sinne? Olo on tyhmä, kun ei tämmösiäkään tiedä, vaikka itselle hoenkin, ettei minun millään tarvitsekkaan kaikkea tietää.. :D Niin, ja kun tuo LA sijoittuu tosiaan syyskuun alkuun, niin riittääkö vauvalle se kevyt haalari, pipo, tumput yms..? Vai onko se peitto vielä hyvä ottaa vaikka varalta?