Rv ja kertynyt paino

Täällä nyt 32+5 ja painoo tullu n.9kg. Onneks oli paino lähtenyt nousuun kun eilen neuvolassa punnittiin. Kun viimeisen kk aikana putos melkein 2kg... Turvotusta ei (vielä) ole missään ja kaikki paino on tuossa mahassa! Ystävät nauraakin et maha on kuin erillinen pallo joka on liimattu mun kroppaan kun muualta oon ihan normi oman kokoinen :rolleyes:
 
31+3 ja painoa tullut jo 15,5kg...huh, huh... en ole ikinä painanut näin paljon, vaa'an lukemat kauhistuttaa, mutta koitan olla liikaa mietyimättä sitä. Sitäpaitsi nythän meitä on kaksi siinä vaa'alla, ei se kaikki ole minua! :) neuvolassa ollaan tyytyväisiä ja vauva on kehittynyt hienosti, sehän tässä on pääasia!
 
Mulla ei ees sitä näkyvää turvotusta. Nyt 33+0 ja painoa tullut huikeat 18 kg. Esikoiselta tuli tasaisesti koko raskauden ajan ja raskausviikoille jaettuna 0,5 kg/vko. Nyt tullut 0,55 kg/vko. Oon kyllä herkutelluki ehkä enemmän.
 
Vko 31+4 ja ekaan neuvolapunnitukseen painoa tullut 3 kg, todellisuudessa painoa tullut n. 4 kg aamupainona punnittuna ilman vaatteita. Toisaalta en olisi ollut alipainoinen, vaikka lähtötilanteessa olisin painanut 15 kg vähemmän.
 
Viikkoja 31 +5 ja painoa tullut yhdeksän kiloa. Oon tosi tyytyväinen ettei oo enempää tullut. Muuten oon suht normi mitoissa , mut tuntuu et lisäkilot on pelkästään mahassa. Turvotuksia on ollut tosi vähän. :)
 
34+2 ja Melkein 9kiloa, nyt ne alkaa siellä neuvolassa mutista, että pitäis nousun hidastua ihan varmasti. Yyyy... Mulla paino pomppaa joka kerta, kun alotan leivän syömisen, pitäisköhän vaan suosiolla jättää leipä kokonaan pois ja pysyä jogurteissa ja muroissa ja puuroissa ja pirtelöissä ja ja ja...
Ja siis lähtöpaino oli niin "korkea" siksi ne mutisee, just olin silloin saanu 10 kiloa pois, kun plussasin. Ei auta, pitää tehdä joku ryhtiliike.
 
Santra, en usko että hirveästi valittavat, ellei painoa ole parissa viikossa tullut ihan hirveästi. Sähän voit hyvinkin synnyttää kuukauden sisällä ja painoa on tullut alle sen mitä laihdutit ennen raskaaksituloa.

Toivon, että imetys käynnistyy ja että sillä laihtuisin sutjakkaaksi. Toivoahan aina saa...
 
Loppuraskaudestahan vauvan kasvutahtikin on suurempi, joten on kai ihan normaalia että paino tässä vaiheessa nousee.. itseä vaan nousutahti ja vaa'an lukemat hirvittää! Nyt 32+2 ja painoa jo +16,5kg!!! Olen jo joku aika sitten ylittänyt sen elämäni korkeimman painon, ja se on teiniiän treenivuosilta kun olin raudankovaa lihasta koko mimmi.. snif..
 
Tällä hetkellä en tiedä kuinka paljon on painoo kun ei kotoo puntaria löydy. Mut viimeks neuvolassa oli viikkoja 29+6 ja 7,2kg oli painoo kertyny.
 
rv 37+3 painoa tullut hitusen alle 12kg, vaikka en ole kauheasti syömisteni perään katsellut ja karkkia tullut puputettua ihan liikaa:/
 
KoBe, siis kun mulle nimenomaan viimeksi sanoi, ettei enää sais paino nousta :sad001 Toisaalta oma th on poissa perjantaina kun käyn seuraavan kerran, niin on mahdotonta sanoa että mitä sanoo. Kun ei toi painon nousuvauhti oo mihinkään muuttunu, koko ajan samaa luokkaa ollut ja vauvakin on normaalikokoinen, niin saisinko vain rauhassa kerätä painoa kunnes synnytän? :D
 
Meijän äiti on karistanu raskauskilot syömällä levyn suklaata päivässä, pitää varmaan kokeilla samaa! :D ja nimenomaan sitten fazerin sinistä! :D ja sillä on jokaisessa raskaudessa tullu se 20 kiloa vähintään ja mulle itketään jo kymmenestä. Ei oo reilua, siskollakin tähän mennessä on tullu jokaisessa vähintään 15kiloa. Huoh... Taidan alottaa sen fazer dieetin jo nyt! :D
 
Mulla rv 33+3 ja painoa kertynyt 13-14kg. Vähän hirvittää miltä näytän enskeväänä... Ei mulla kai mitään kovin suurta huolta oo, mut silti pelottaa.
 
Mulla edelleen 18 kg... Nyt onneksi ei oo pariin viikkoon tullu ollenkaan lisää.
 
Mulla nyt rv 36+0 ja painon lisäys alkuun verrattuna 19kg. Välillä on käynyt korkeammallakin ja saattaa heitellä muutaman päivän sisällä +/- 1kg, kun nestettä kertyy todella helposti, mutta tänään taas vähän kevyempi aamu.
 
Takaisin
Top