Rv ja kertynyt paino

Karkki123

Oman äänensä löytänyt
En löytänyt tällaista "galluppia" mistään, niin sitäpä nyt utelisin et paljonko on painoa ihmisille tullut? (: itselläni rv 18+6 ja 2,7kg on tullut painoa lisää lähtöpainoon. Aluksi oksentamisen takia tippui 2kg mut hyvin on tullut takaisin (:

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä tullut tähän mennessä 2,8 kg, 18+6 myöskin :)
 
19+4 ja painoa +7kg, mullakin lähtötilanne alipainon puolella, itseasiassa edelleen bmi alle 18, joten olen vaan tyytyväinen tuohon nousuun.
 
Täälläkin kiloja tullut sellanen 8-10, riippuu päivästä :). Alku ei ihan alipainoa, mutta niillä rajoilla.. Ittiä kyllä ahdistaa, mutta pitää tsempata, ettei ihan hirveitä nouse! Ai juu ja rv 19+3.
 
Tänään 20+0 ja kiloja tullut lisää 4 (näistä 3 kesäloman aikana ja neljässä edellisessä viikossa yhteensä 1). Ehkä hiukan liikaa tässä vaiheessa, kun lähtöpainokin on jo riittävän iso.

En nyt ihan hirveästi tästä stressaa, kun itse tiedän että herkuttelu yms. on pysynyt aisoissa taas loman jälkeen. :)
 
Nyt sain juuri alkupainon kiinni kun tipahti vähän alkuraskauden aikana. Nyt 19+0.
 
Mulla tullu 6-7kg ja nyt viikot 19+1 :) olen ollut normaali painoinen.

Sent from my GT-I8190 using Vau Foorumi mobile app
 
Neuvolan vaa'an mukaan painoa oli tullut 4,6kg rv 20+5. Ja 4kg niistä tuli viikoilla 16-20, eli kilo perviikko!!! Vähän alkoi pelottamaan, mutta nyt näyttää tasaantuneen, onneksi.. Nyt kun on taas päässyt liikkumaan, eikä makaa enää sängyn pohjalla :D
 
Neuvolakortin mukaan paino -200 g tai jotain, mutta todellisuudessa taitaa olla +500 g. Valitettavasti läskiä on tainnut tulla ja lihasta lähteä, mutta ensi viikolla tai sitä seuraavalla viikolla tosiaan ehdin taas kehittää vähän lihaksiakin taas. Toivottavasti.
 
Epe mullakin sama! Ihan oudosti noihin aikoihin nous kilo per viikko ja sit nyt onneks on vähä hidastunut
 
Määkin meinasin lentää perseelleni tänään neuvolan vaa'alla käytyäni, viikkoja 19+3 ja viimeisten neljän viikon aikana painoa tullut 4 kiloa!! Kokonaisuudessaan paino noussu raskauden aikana yli kymmenen kiloa ja viisi kiloa tuli jo ennen raskautumista kun lopetin röökin polton, eli koko tämä vuosi on ollut yhtä lihomista ja tänään itkenyt koko päivän omaa tyytymättömyyttäni kehooni... En vaan kestä olla tässä kropassa... :sad001
 
Takaisin
Top