Rv 12 ultra

Nt-ultra ohi ja kaikki oli hyvin!! Tulokset saatiin heti ja oli hyvät. Turvotusta 1.3. Vilkas kaveri on mahassa. Nyt voi huokaista, ainakin hetkeksi. :happy: Ihanaa kun saa nyt kertoa sukulaisille ja kavereille, ei tarvi enää salailla. :)
 
Tänään oli jännää, minäkin pääsin viimein siihen rv12 ultraan. Ja se oli kyllä mahtava hetki kun hermot riekaleina ootin että mitä näkyy. Näkyykö sykkivä vai sykkimätön sydän... sykkivä se oli, ekasta ultrasta oli kasvanut paljon toinen :Heartbigred puoli tuntia häntä tiirailtiin, kun kätilöopiskelija oli mukana ja ultraaja selvitti mitä näkyy vähän tarkempaan kuin normaalisti. Ja pentuseni oli koko ajan ihan väärinpäin, niin piti kokeilla saada niitä mittoja vaikka mitä kautta. Eka tietysti alakautta (niinkuin edellisillä kahdella kerralla), mutta myös mahanpäältä Ja vielä alakautta, ennekuin kätilö sai np-mitan, se oli 1.09 :joyful: pikku kulta liikkui koko ajan ja heilutti käsiään ja jalkojaan. Rakastuin :Heartred ja muuten mulla on myös synnytyspaikka pkks :)
 
Hematoomasta ilmeisesti on ollut puhetta jossain vaiheessa. Mulla näkyi sellainen, mutta ei ole ainakaan vielä vuotanut.
 
Mä kävin eilen ultrassa (Kätilöopistolla) ja voi sentään miten mä rakastuin vielä syvemmin tähän pienoiseen :love7
Liikutuin niin kovin, että kyyneleet eivät meinanneet loppua. Siellä hän pienessä yksiössään kääntyili ja liikuskeli kovasti. Ja ne sydänäänet - voi sitä vahvaa pumputusta, mikä sieltä kuului. Kotidopplerilla kun se ei kuulu niin voimakkaasti. Ihastelin ääneen koko toimituksen ajan ja sanoinkin kätilölle, että tällasta se varmaan on jokaisen kohdalla, johon hän totesi, että ei se aina. Mutta ymmärtää toki kun on monta vuotta yritetty ja hoidoissa ravattu, että hetki on erityinen.

Niskaturvotus oli 1,2 (alkuun mitattu oli 1,7, mutta mittas uusiks, koska tuntui hiukan suurelta luvulta), eli normi. Kokonaisseulaa en saanut sillä hetkellä, mutta ilmoittelevat sieltä sitten, kun valmistuu. Ultraan mentäessä rv:t oli 12+6, mutta nyt nöiden mittojen mukaan kun mennään kuulemma, ni rv:t on 13+0 (eli tänää 13+1) ja laskettu aika muuttui 20.4. Pituutta oli komiat 70mm :)

Kotimatka meni kuvia ihastellessa ja kotiin ku pääsin, ni heti oli laitettava porukoille ja parhaille kavereille kuva meijän ikiomasta Helmi Helmisestä. Töissäkin uskalsin jo kertoa työkavereille, jotka olivat aivan haltioituneita. Yks tosin mietti ääneen, että sithän sä jäät mammikselle, miten me sitten pärjätään. :)
 
Oikea ultraryntäys ollut kun niin moni nyt käynyt :D Ja ihana kuulla kaikilta nyt hyviä uutisia!
Muffeli, meillä viime raskaudessa rakenneultrassa oli lähikuva alapäästä ja näytti tuolta kuin nuo kaksi viivaa tuolla ja sehän oli siis tyttö ja tytön häpyhuulet, eli täältä ääni tytölle mutta ei kai nt-ultran perusteella voi kuin veikkailla :p
 
Muffeli, kauhee ku mä en osaa tulkita tosta yhtään mitään, mut missä kohtaa tossa on siis jotain mistä vois tulkita sukupuolta? :D Meilläkin vastaavantyyppisiä kuvia on useampi ultrasta saatuna, mutta en mä niistä uskaltanutkaan lähtee arvailemaan sukupuolta.
 
Ginger tossa maha alapuolella ennen jalkojen alkua.. vähä niinku ilmassa kaksi tollasta palloa.
 
Aaaa, katos tommoset :D Kyllä mäkin sitten menisin veikkaamaan että tytön varustukselta näyttää. :)
 
Ehkä mäkin kun ajattelee vähä järjellä. Mutta kun me äidin kaa ollaan niin varmoja pojasta. Tosin meillä on vaan tytön nimi valmiina ja mies on aina sanonut et sillä on vaan tyttö siittiöitä
 
Meillä oli kans ultra tänään ja kaikki oli kunnossa! Jännitin kyllä ultraa niin paljon, heräilin viime yönä vähän väliä. Vuodoille se ei osannu antaa oikeen mitään selitystä, ei näkyny esim. hematoomaa ja on ne kyllä ollu vähenemään päin viime päivinä. Ehkä sitä pikkuhiljaa alkaa uskaltaa luottamaan :)

Vähän oli pienempi kuin alkuperäisten laskujen mukaan. Heitto oli 3 päivää, joten eivät muuttaneet laskettua aikaa. Nt-arvo oli 1,25.
 
Meillä oli kans viime viikolla nt-ultra, jossa kaikki oli hyvin :) Lääkäri oli vaan tosi kiireisen oloinen ja ultraamisessa kesti ehkä 2 minuuttia. Ei edes ehditty tajuta mitä tapahtui :D No nyt ollaan onneks kotona saatu rauhassa tutkia ultrakuvia :)

Kuulin, että kuvista kannattaa ottaa kopiot nopeesti koska vaalenee ajan myötä? Yritin ottaa tavallisella kopiokoneella, mutta kuvista tuli ihan sumeita. Onko kellään vinkkejä miten saisi hyvät kopiot?
 
Takaisin
Top