Rv 12 ultra

Eilen käyty elämäni ensimäisessä ultrassa ja olihan jännittävä kokemus! Nyt vasta oikeesti tajusi, että siel mahassa oikeesti on jotain elämää.. La muuttui ultrassa, niinkuin vähän osasinkin odottaa.. Ennen oli 24.4 nyt 19.4 eli viikkoja jo 13+1
 
Meilläkin tänään oli ultra, kaikki hyvin! Tai anakin kuvien perusteella, verikokeetkin pitää vielä katsoa. Mutta minä aijon nyt kertoa töissä ja nauttia tästä vielä 6kk kestävästä sairaudesta kaikkine oireineen. Jos jokin vielä menee pieleen en sille kuitenkaan mitään voi =) :Heartred Voimia kaikille!
 
Kannattaa ehkä odottaa verikokeetkin. Ei meilläkään ultrassa viimeksi mitään ihmeellistä näkynyt, mutta kun laskettiin ultran tulokset ja veriarvot yhteen, seula hälytti. En halua pelotella ketään, mutta... :sorry:
 
Ultra ohi. Tuntui samalta kun esikoisen kanssa. Jalat ei taida olla enää maan pinnalla! Niskaturvotus oli ok, käski yskimään, jotta näkisi pikkutyypin liikkeet ja niinhän se kävikin liikkumaan! Saatiin siitä kännykälle videotakin! :Heartred Aivan parasta! Kahden päivän heitto lasketussa ajassa, joten sitä ei muuteta
 
Ultrassa käyty ja kaikki hyvin. Niskaturvotus oli sama kuin esikoisella, 1,3 :) Hiukan alkoi itseä mietityttämään, että oliko kaikki nyt varmasti ok, kun oikein nosti esille vauvan koon ja vertasi sitä esikoiseen. Tämä oli isompi kuin esikoinen. Tyttö kun oli pienikokoinen, syntyessäänkin vain reilut 2600g. Oli muutenkin jotenkin vaisun oloinen täti. Vakuutteli kyllä, että kaikki oli niinkuin pitää.. Vitsaili vielä, että nyt taitaa tulla pulskempi poika kun esikoinen oli niin siro tyttö.. Tämän koko vastasi nyt 13+1, muttei alettu muuttamaan laskettua aikaa..

12+5
 
Joku oli puhunu tosta hematoomasta. Mulla oli np-ultrassa aika iso hematooma, mutta nyt ku kävin 15+1 niin oli hävinnyt kokonaan ja ei ole mitään vuotoja ollut missään vaiheessa.
 
Perjantaina nt-ultra! :) Eivät näy päivittäneen oma kantaan niitä verikokeen tuloksia, jospa ne joskus sais, kun sitten vasta meinattiin julkistaa.. Alkaa maha pömpöttää jo niin, että inhaa koittaa peitellä!
 
Mulla esikoisen LA oli ekana 16.9 ja sitten ultrassa vaihtui 12.9 mut sit kuitenkin neiti päätti tulla ulos 2.9 eli 10pvää etuajassa, 3224g :shy: Et tosiaan, lasketuthan on vaan suuntaa antavia :wacky:
Nyt meillä on LA 28.4!! Ois niin ihana jos syntyis meiän 2 vuotis hääpäivänä eli 14.4 :Heartblue Vaik tietty parempi jos pysyttelee masussa loppuun asti :happy090
Meinaako muuten kuinka moni kysyä etukäteen että kumpi tulee, poika vai tyttö ?
 
Voi ei voimia nyytikille! Tuska on kova, mutta uskon että vielä saat terveen pienokaisen. Minä kävin tänään päivystyksessä tuon ruskean vuodon takia. No istukasta ei lähtenyt mitään vuotoa. Pikkunen jammaili vaan masus. Mutta kaksi kohtaa näkyi missä oli sitä vanhaa verta. Eli mitään vuotavaa kohtaa ei ultrassa näkynyt. Jotain selittämätöntä vuotoa on. Pääsen vähän aiemmin rakenneultraan, mitä eka aika oli. Ja tutkitaan siellä sitten tarkemmin myös tuota. Mutta niin ei mitään keskenmenoon viittaavaa ainakaan nyt. Mikä helpotus.

Rv 14+2
 
Kkatja, oliko se niin että sunkin sairaala on pkks? Ihan niin kuin ois jossain sellainen tieto vilahtanut. :) Meillä on ultra samana päivänä, mullakin 19.10. Muutama pvä pitäis viel jaksaa oottaa.. Onneks mulla heti eka aamuaika klo 8. :) Ja onko muita menossa samaan sairaalaan? Saakohan sen niskaturvotuksen mitan tietää heti? Ihan niinku oisivat neuvolasta sanoneet, että kuvat lähetetään Kuopioon ja reilu vko pitäis viel oottaa niitä tuloksia ultran jälkeen. Argh. :/

Voimia nyytikille! :sad001
 
Me kyllä halutaan tietää sitten rakenneultrassa, että kummalta näyttää.
 
Kkatja, oliko se niin että sunkin sairaala on pkks? Ihan niin kuin ois jossain sellainen tieto vilahtanut. :) Meillä on ultra samana päivänä, mullakin 19.10. Muutama pvä pitäis viel jaksaa oottaa.. Onneks mulla heti eka aamuaika klo 8. :) Ja onko muita menossa samaan sairaalaan? Saakohan sen niskaturvotuksen mitan tietää heti? Ihan niinku oisivat neuvolasta sanoneet, että kuvat lähetetään Kuopioon ja reilu vko pitäis viel oottaa niitä tuloksia ultran jälkeen. Argh. :/

Voimia nyytikille! :sad001

Joo sama paikka :) just kohta pitäs lähtee kystan ultraan.. Aijaa, mulla 9 aika :D lääkärit antaa ainakin tiedon heti, mut en tiedä kätilöistä :/

Tai siis niskaturvotus kerrotaan heti mutta riskiluvuista en tiedä kätilön tekemänä.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä ultrassa todettiin kaikki olevan hyvin. Toveri ei kyllä meinannut paikallaan pysyä, uiskenteli tyytyväisenä. Mies myönsi silloin ekaa kertaa tajuavansa kunnolla, että meidän perhe kasvaa. Nyt onkin toiminut reippaana hoitajana niin selkäkivuissa kuin kantamisissa.
 
Takaisin
Top