Ruokiin liittyvät mieliteot?

Mä ostin yks päivä irttareita. Meinasin kuolla ku himoitsin vaan salmiakkei sieltä. Ostin sit kaks mun lemppari apinan raivo salmiakkia ja se oli niiiiiiiiiin hyvää
 
Halvatun salmiakki! Nyt löysin sen himoitsevani The Salmikakkikarkin, ja tosi vaikea pitää itsensä erossa niistä! Yritän nyt että yksi 25 g rasia riittäisi viikon, niin ehkä määrä pysyisi kohtuullisena, mutta stressaa kyllä kovasti kun salmiakki/lakritsihan on nyt täysin kielletty raskausaikana... :sorry:
Ei se nyt ihan täysin kielletty ole mulla erittäin rajoitettu...:wink mä olen kyllä syönyt vanhaan malliin salmiakkia eli ihan liikaa, on mun suuri herkku... jotenkin nyt muutenkin ottanut ruokavaliorajoiteet rennommin, saisin kyllä ehkä vähän skarpata ja katsoa ettei ihan mitä vaan suuhunsa laita!
 
Mulla on täytynyt koko kesän olla kylmää kivennäisvettä saatavilla. Auttaa pahaan oloon hetkellisesti. En lopulta kauheasti ole juonut, pari lasia päivässä, mutta tieto mahdollisuudesta auttaa.
 
Mullakaan ei ole selkeitä himoja mihinkään tiettyyn ruokaan/juomaan, mutta kahvi täytyy juoda kylmänä eli jääpalojen ja maidon kanssa, kuumana ei uppoa yhtään.
 
Eilen illalla nousin kerran jo nukahtaneena kaivamaan pakastinta onko siellä ruisleipää. Hitto ei löytyny :shifty: Mies käy hakee tänää kaupasta, mut saa nähä tekeekö enää sit mieli :hilarious:
 
Brunon klementiinejä menee päivässä monta :p
Herkkujakin tekisi koko ajan mieli, mutta päätin olla tammikuun herkuttomalla:hilarious:
 
Maitoa on ruvennut tekeen ihan hillittömästi mieli...
 
Mulla on viime hetken mielitekoina säilykepunajuuret ja tuoremehu :rolleyes: Aika outoja.
Raskausaikana on kulunut Fafa'sin pitoja aika paljon :grin Jännä nähdä, pysyykö ne lempparina raskauden jälkeenkin.
 
Takaisin
Top