Ruokiin liittyvät mieliteot?

Purkkis

Jostain jotain jo tietävä
Ei tee varsinaisesti mieli syyä muuta kuin niitä pakaste pizzoja. Ja leipä menee alas nyt jotenkin. Ihanan kylmää olutta joisin jos voisi [emoji23] ja tottakai salmiakkia vois syödä pussillisen kerralla...jos voisi
Eilen itse join yhden alkoholittoman oluen ja se maistui todella hyvältä!! Sen vaan piti olla toooosi kylmää!:thumleft

Helmeri

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Helmikuun äidit 2019
Porkkanat. Noi oli jo esikoisella, ja nyt näköjään nostaa taas päätään. Saatan syödä vajaan kilon illassa.

Pandaliini

Silmät suurina ihmettelijä
Kahdess aiemmassa raskaudessa: Hapankorppu margariinilla, juustolla ja suolakurkkusiivuilla. Noita vetelin jossain vaiheessa joka ilta. Eiköhän ne kohta taas tule :)
Suolakurkkua ei yleensä omassa kaapissa ole ja hapankorputkin ovat varalla.

Sindy

Asioista perillä oleva
Lokamammat 2017
Helmikuun äidit 2019
Kahdess aiemmassa raskaudessa: Hapankorppu margariinilla, juustolla ja suolakurkkusiivuilla. Noita vetelin jossain vaiheessa joka ilta. Eiköhän ne kohta taas tule :)
Suolakurkkua ei yleensä omassa kaapissa ole ja hapankorputkin ovat varalla.

Mulla oli tämä myös viime raskaudessa :)

huomio

Päivystävä dosentti
Helmikuun äidit 2019
Maaliskuiset 2022
Pahoinvointi iski, joten nyt ei tee mieli yhtään mitään. :yuck: varmaan sitten lähempänä 12 vkoa taas nostaa ruokahalut ja -himot päätään...

Cottoncandy

Satasella mukana keskusteluissa
Ei ole ilmennyt mitään mielitekoja vielä. :hilarious:
Ruokahalu ollut jonkin verran normaalia huonompi ja olen pyrkinyt tekemään omia lempiruokia. :p

Panda-da

Helmimammat 2017
Helmikuun äidit 2019
Mä elän tällä hetkellä hapankorpulla, appelsiinimehulla ja jäätelöllä :rolleyes:

Tallukka

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hapankorppuja menee iltaisin pelottavan helposti moooonta[emoji85] kylmä maito ja piimä tällä hetkellä kovassa huudossa.

Helmeri

Helmikuun äidit 2019
Eilen illalla iski jäätävä himo kaalilaatikkoon. Pitää vissiin tänään koettaa väsätä. Tykkään siitä siis normaalistikin, mutta nyt on sellainen pakkosaadahetinyt- olo.

Panda-da

Helmimammat 2017
Helmikuun äidit 2019
Eilen illalla iski jäätävä himo kaalilaatikkoon. Pitää vissiin tänään koettaa väsätä. Tykkään siitä siis normaalistikin, mutta nyt on sellainen pakkosaadahetinyt- olo.
Haha mulla oli viikonloppuna ihan sama! :grin Ja mies kiltisti väsäsi sen laatikon kun oli pakko saada, ja sitten sain pari lusikallista alas kunnes stoppas... :shifty:

Miola

Oman äänensä löytänyt
Minun mielitekoni ovat happamia ja ärtsyjä. Esimerkiksi etikka, piparjuuri, sipuli, valkosipuli. Hieman miedommista avokado, omenat ja tietysti suklaa. :happy:

Panda-da

Helmimammat 2017
Helmikuun äidit 2019
Jestas, mä en oo syöny suklaata yli puoleentoista viikkoon! :wideyed: Paitsi yhden magnum puikon... Todella todella outoa!

nimim. ikuinen suklaaholisti

Mussoliini

Näppärä viestien naputtelija
Lokakuiset 2021
Hapankorppuja vedetään täälläkin, lauantaimakkaralla ja kurkulla :greet025
Tänään rupes hirveesti tekeen mieli jauhelihakeittoa, joten se oli päivän ruoka :grin

Panda-da

Helmimammat 2017
Helmikuun äidit 2019
Nyt kun pahoinvointi tuntuu loppuneen tyystin, niin normi ruoka maistuu ihan hyvin taas, mutta lisäksi kaikki rasvainen ja makea myös :meh: Viikonloppuna tuli herkuteltua aivan liikaa ja joka päivä, nyt pitäis kyllä saada toi herkuttelu taas kuriin ettei kilot karkaa :sorry:

Tallukka

Nyt kun pahoinvointi tuntuu loppuneen tyystin, niin normi ruoka maistuu ihan hyvin taas, mutta lisäksi kaikki rasvainen ja makea myös :meh: Viikonloppuna tuli herkuteltua aivan liikaa ja joka päivä, nyt pitäis kyllä saada toi herkuttelu taas kuriin ettei kilot karkaa :sorry:

Täällä kans hirmunen morkkis, kun viikonloppuna tuli vedettyä to-la ihan antaumuksella...ja vihreät loisti poissaolollaan:/ nyt sitte salaattia ja marjoja (ja vähän toki hapankorppuja) senkin edestä[emoji23]

Tallukka

Ehkä tyhmä kysymys, mut kai veriletut on sallittuja? Sain päähäni, että viikonloppuna on pakko saada verilettuja ja muusia ja nyt en saa ajatusta pois millää...:D

Panda-da

Helmimammat 2017
Helmikuun äidit 2019
Ehkä tyhmä kysymys, mut kai veriletut on sallittuja? Sain päähäni, että viikonloppuna on pakko saada verilettuja ja muusia ja nyt en saa ajatusta pois millää...:D

En keksi miksi ne ois kielletty. Kun eihän niissä oo esim maksaa tms? Luulis että niitä just kantsis popsia, varsinkin loppuraskaudesta kun niistähän saa paljon rautaa. :rolleyes: