Ruokiin liittyvät mieliteot?

Keskustelun 'Helmikuiset 2019' aloitti Henuli, 15 kesä 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Purkkis Aloittelija

Eilen itse join yhden alkoholittoman oluen ja se maistui todella hyvältä!! Sen vaan piti olla toooosi kylmää!:thumleft
  2. Helmeri Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019

Porkkanat. Noi oli jo esikoisella, ja nyt näköjään nostaa taas päätään. Saatan syödä vajaan kilon illassa.
    • Hauska Hauska x 1
  3. Pandaliini Aloittelija

Kahdess aiemmassa raskaudessa: Hapankorppu margariinilla, juustolla ja suolakurkkusiivuilla. Noita vetelin jossain vaiheessa joka ilta. Eiköhän ne kohta taas tule :)
    Suolakurkkua ei yleensä omassa kaapissa ole ja hapankorputkin ovat varalla.
  4. Sindy Rakastunut foorumiin Helmikuun äidit 2019 Lokamammat 2017

Mulla oli tämä myös viime raskaudessa :)
  5. huomio Rakastunut foorumiin Helmikuun äidit 2019

Pahoinvointi iski, joten nyt ei tee mieli yhtään mitään. :yuck: varmaan sitten lähempänä 12 vkoa taas nostaa ruokahalut ja -himot päätään...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  6. Cottoncandy Peruskäyttäjä

Ei ole ilmennyt mitään mielitekoja vielä. :hilarious:
    Ruokahalu ollut jonkin verran normaalia huonompi ja olen pyrkinyt tekemään omia lempiruokia. :p
  7. Panda-da Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Mä elän tällä hetkellä hapankorpulla, appelsiinimehulla ja jäätelöllä :rolleyes:
  8. Tallukka Peruskäyttäjä

Hapankorppuja menee iltaisin pelottavan helposti moooonta kylmä maito ja piimä tällä hetkellä kovassa huudossa.
  9. Helmeri Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019

Eilen illalla iski jäätävä himo kaalilaatikkoon. Pitää vissiin tänään koettaa väsätä. Tykkään siitä siis normaalistikin, mutta nyt on sellainen pakkosaadahetinyt- olo.
  10. Panda-da Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Haha mulla oli viikonloppuna ihan sama! :grin Ja mies kiltisti väsäsi sen laatikon kun oli pakko saada, ja sitten sain pari lusikallista alas kunnes stoppas... :shifty:
    • Hauska Hauska x 3
  11. Miola Aloittelija

Minun mielitekoni ovat happamia ja ärtsyjä. Esimerkiksi etikka, piparjuuri, sipuli, valkosipuli. Hieman miedommista avokado, omenat ja tietysti suklaa. :happy:
  12. Panda-da Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Jestas, mä en oo syöny suklaata yli puoleentoista viikkoon! :wideyed: Paitsi yhden magnum puikon... Todella todella outoa!

nimim. ikuinen suklaaholisti
  13. SronsU Peruskäyttäjä

Hapankorppuja vedetään täälläkin, lauantaimakkaralla ja kurkulla :greet025
    Tänään rupes hirveesti tekeen mieli jauhelihakeittoa, joten se oli päivän ruoka :grin
  14. Panda-da Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019 Helmimammat 2017

Nyt kun pahoinvointi tuntuu loppuneen tyystin, niin normi ruoka maistuu ihan hyvin taas, mutta lisäksi kaikki rasvainen ja makea myös :meh: Viikonloppuna tuli herkuteltua aivan liikaa ja joka päivä, nyt pitäis kyllä saada toi herkuttelu taas kuriin ettei kilot karkaa :sorry:
  15. Tallukka Peruskäyttäjä

Täällä kans hirmunen morkkis, kun viikonloppuna tuli vedettyä to-la ihan antaumuksella...ja vihreät loisti poissaolollaan:/ nyt sitte salaattia ja marjoja (ja vähän toki hapankorppuja) senkin edestä
  16. Mama5 Aloittelija

Hapankorput varsinkin se tummempi versio!
  17. Rintta Tuttu foorumilla

Mä odotan sitä aikaa kun tekee edes jotain mieli...
  18. Cottoncandy Peruskäyttäjä

Minulla ei ole ollut vielä mitään mielitekoja. Ehkä on vasta tulossa. o_O
  19. Tallukka Peruskäyttäjä

Ehkä tyhmä kysymys, mut kai veriletut on sallittuja? Sain päähäni, että viikonloppuna on pakko saada verilettuja ja muusia ja nyt en saa ajatusta pois millää...:D
  20. Panda-da Tuttu foorumilla Helmikuun äidit 2019 Helmimammat 2017

En keksi miksi ne ois kielletty. Kun eihän niissä oo esim maksaa tms? Luulis että niitä just kantsis popsia, varsinkin loppuraskaudesta kun niistähän saa paljon rautaa. :rolleyes:

Jaa tämä sivu