Ruokiin liittyvät mieliteot?

Henuli

Vauhtiin päässyt keskustelija
Itsehän himoitsin jo km-raskaudessa Viiliksiä sekä suolakurkkuja. Viiliksiä en ollut syönyt kun joskus lapsena ja suolakurkkuja tosin harvoin. Nämä mieliteot ovat tulleet jälleen takaisin! :D
 
Mulla on vaa tehny hirveesti mieli hedelmiä ja kaikkee raikasta:) ihme ettei karkkia oo tehny mieli, vaikka oon hirvee sokerihiiri muuten.:D sais pysyy poissa makeen himo koko raskauden..
 
Mulla sama kuin Heiloolla. Tekee mieli kaikkea raikasta ja mielellään vielä viileää. Jääkaappikylmä kurkku ei ole koskaan ollut näin hyvää.
 
Itsehän himoitsin jo km-raskaudessa Viiliksiä sekä suolakurkkuja. Viiliksiä en ollut syönyt kun joskus lapsena ja suolakurkkuja tosin harvoin. Nämä mieliteot ovat tulleet jälleen takaisin! :D
:grin Tätä toista odottaessa muistin vasta että söin juurikin suolakurkkujuustoruisleipää esikoisen aikana, koska himo samaan komboon palannut :wink
 
Alkuaikoina pysty syömää vaan jtn raikasta ja kevyttä. Loppuu kohden mielitekoja tulikin sen edestä :D edellisessä himoitsin leipäjuustoa ja mozzarellaa, sitä edellisessä lohta, josta en aikasemmi tykänny yhtää.
 
Raikkaita hedelmiä täälläkin tekee mieli, vesimeloni ja ananas :P
 
Kaikkea rasvaista valitettavasti :hungover::grin:grin:grin hesen nugetit parasta:smiley-ashamed008 ja ihan alussa oli jalapenot, niitä syötiin leivän päällä ja paljaaltaan kun oikein hulluus iski :D jos tän herkuttelun sais pian kuriin..!
 
Eilen tuli himo sipseihin. Söinki iha älyttömästi. Tänää ei onneksi oo tehny mieli. Aattelin tehdä hedelmäisen smoothien välipalaksi:p
 
Mulla ei oo ollut mitään mielitekoja edellisessä, enkä niitä odota tässäkään tulevaksi. Ainut asia joka oli kummallista oli että esikoisen aikainen hammastahna rupesi maistumaan tosi pahalle ja jouduin vaihtamaan merkkiä koko raskausajaksi. Eihän sitä tiedä jos niitä tässä tulee, mielenkiinnolla odotan.
 
Mullakaan ei ollut edellisessä raskaudessa mielitekoja mut valkosipulia en pystyny syömään, koska maistui ihan oudolle :D Saa nähdä tuleeko tässä raskaudessa jotain mielitekoja :)
 
Edellisessä himosin sillon tällön jtn. Hedelmäkarkit jääny päälimmäisenä mieleen. Nyt en oo vielä mittää himoinnu :D
 
Nyt on tullu jo se ettei tee mieli ruisleipää :D Tosin muutenkin on sitä ettei ruoka oikein maistu... Vesimelonia söin viimeks paljon alkuraskaudessa mut se ei varsinainen mieliteko ollut :)
 
Edellisessä halutti kovasti kirpeitä karkkeja. En ikinä aiemmin ole niistä tykännyt. Nää mieliteot oli kyllä ihan kamalia. Muistan pari tapausta, kun halutti oreo jäätelöä niin mies lähti ajamaan 4 kauppaa läpi, kunnes löysi sitä oreo jäätelöä. Toinen oli nukkumaan mennessä kun alkoi kauheasti haluttamaan fazerin sinistä. Taas mies raukka nousi ja lähti lähikaupasta hakemaan.... :D
 
Mulla on edellee ne hedelmät plus suolaset naposteltavat. Eile aattelin vähä maistaa coca cola zeroa, nii se ei enää maistunu samalle.
 
Mulla on myös sitä ettei esim. coca cola zero maistu samalle vaan siinä on joku sivumaku. Viimeks oli samaa. Kesti pitkään raskauden jälkeen ennen ku maistui samalta.
 
Mulla on myös sitä ettei esim. coca cola zero maistu samalle vaan siinä on joku sivumaku. Viimeks oli samaa. Kesti pitkään raskauden jälkeen ennen ku maistui samalta.

Mulla kans tökki jotenki ku tos viime viikol join, en millää meinannu saaha koko tölkkiä kerralla alas. :eek:
 
Mulla ei oo vielä mitään, mut viime raskaudessa oli vispipuuro se, jota söin USEIN :grin
 
Maitoa ja piimää vois juoda tölkkikaupalla. Lisäks kermaviiliin tehty valkosipulidippi ja sellaset mauttomat maissinaksut himottaa :grin Joo ja edamjuustoa vois höylätä isommankin kerroksen leivän päälle. Maitotuotteet näemmä rokkaa :grin
 
Takaisin
Top