Ruokiin liittyvät mieliteot?

Kanasalaattia tekee mieli ja samoin nektariineja. Tosin oksennan ne aina ulos mutta pakko aina muutaman tunnin päästä syyä uudestaan :D
 
Mulla ei ole vielä tullut mitään mielitekoja mutta edellisen aikaan piti aina saada muusia ja lihapullia. Lisäksi jouluna marmeladia teki mieli vaikka siitä en yhtään tykkää...
Loppu raskaudessa ei enää maistunut mikään muu kuin vesimeloni
 
Tällä hetkellä katkaravut ja majoneesi, tai sellaiset sandwichit joissa katkarapumajoneesitäyte. :hilarious: sama oli esikoisestakin tässä vaiheessa. Muuten ei hirveästi tee mieli mitään, mutta nälkä on ja tuntuu, että koko ajan pitäisi syödä.

Muuten en kyllä muista, että edellisessä raskaudessa olisi hirveästi ollut mitään himoja, päin vastoin alkuun kaikki ruoka alkoi tehdä pahaa. Sitten loppuraskaudesta teki kyllä kuumalla hirveästi mieli ananasta ja mansikoita.
 
Ei ole mieliteko, mutta lihaa ei tee yhtään mieli. Kasviksia ja kevyttä ruokaa. En toki valita, mies varmaan jossain vaiheessa alkaa vihjailemaan lihan perään.
 
Ei ole mieliteko, mutta lihaa ei tee yhtään mieli. Kasviksia ja kevyttä ruokaa. En toki valita, mies varmaan jossain vaiheessa alkaa vihjailemaan lihan perään.
Olispa mullakin noin! Olen aina syönyt paljon kasviksia ja hedelmiä, jostain syystä en nyt voi syödä niitä ollenkaan :sad001 paljon tulee leipää syötyä tällä hetkellä
 
Enpä oikein odota mitään mielitekoja, kun ei niitä esikoisen kanssakaan ollut. Ketsuppia tuli tuolloin laitettua vähän ruokaan, kun ruokaan ja perunamuusia otin aina jos jossain oli tarjolla.

Lähinnä muistan, että keittokinkun ja yleensä kinkun haju sai yökkäämään samoin äidin tekemien lihapiirakoiden haju. Makeaa ei tehnyt yhtään mieli (normisti olen todella-todella kova sokerihiiri). Nyt myös olen huomannut, ettei makea enää uppoa.
 
Jännä tuo, että makeanhimo kaikkoaa. Olen itsekin normaalisti todella kovasti makean perään, mutta nyt ei tee mieli yhtään. Suolaista sen sijaan himoitsen, sanoin jo miehelle että pitää hommata sellainen nuolukivi :grin
 
Hapankorppuja vetäisin tuossa yksi ilta puolipakettia, kun ei vaan voinut hillitä! Haaveilen myös koko ajan loputtomasta, jääkylmästä maitolasillisesta.
 
No hapankorppu kuten näkkärikin on aina olleet normaalistikin sellaisia, että kun yhden otat niin otat toisenkin ja kolmannen jne. :)
 
Mä lopetin kahvinjuonnin kolme päivää sitten. Sitä ennen kahtena aamuna sain vain puolikkaan mukillisen alas. Vaihdoin teehen. Ihme kyllä ei oo tullu edes päänsärkyä kahvin lopettamisesta! Eipä kyllä oo ollu ees migreeneitä vaikka unet on tosi vähissä
 
Oon juonut vielä kahvia, mutta vähentänyt. Ei oikeastaan tee mieli juoda sitä hirveesti.
 
Joo sama, ei niinkään ällötä vaan ei vaan tee yhtään mieli. Aiempana superkahvisieppona tuntuu tosi oudolta, että nyt puolikuppia aamulla riittää:D
 
Kahvi ei mene enää ollenkaan, eikä mikään makea, vaikka olen aina ollut hirmuinen sokerihiiri. Melkein päivittäin tulee uusia ruokahimoja, hetken maistuvat ja sitten ei enää uppoa. Nyt on menossa verigreippikausi :p
 
Mulle kans uppoo nyt suolakurkkuruisleivät:greet025 ja periaatteessa ylipäätään kaikkea ruokaa enemmän ku normisti, mut ei vielä vaakalukemassa näy..makeaa oon napsinut normaalisti kanssa, mutta nyt jostain syystä siihen ei ole samanlaista houkutusta!!
 
Kaikki lämmin ruoka tökkii, ja makea maistuis mielummin ku suolainen. Ekassa raskaudessa oli (alussa) just päinvastoin; makeaa ei tehnyt mieli mutta himoitsin ikean lihapullia ja Burger Kingin mozzarellatikkuja. :p Appelsiinimehua kuluu näemmä taas litratolkulla. Suolakeksit, välipalapatukat ja cashewpähkinät, niillä pysyy pahin pahoinvointi melko hyvin poissa kunhan muistaa napsia vähän väliä.

Ainii ja kahvia en saa alas enää millään! Vaikka ennen plussaa meni helposti vaikka pannullinen. Siksi oonkin epäillyt että onko tää kahvilakko vaan psyykkistä, kun stoppi tuli samana päivänä ku tein testin :wideyed:
 
Burger kingin mozzarellatikut [emoji7] mäki himoitsin niitä edellisessä raskaudessa. Mä himoitsen kahvia mutta ei mee alas enää ees kupillinen.
 
Ei tee varsinaisesti mieli syyä muuta kuin niitä pakaste pizzoja. Ja leipä menee alas nyt jotenkin. Ihanan kylmää olutta joisin jos voisi [emoji23] ja tottakai salmiakkia vois syödä pussillisen kerralla...jos voisi
 
Takaisin
Top