Ruokavalio

Täällä sama homma kun esikoista odottaessa.
Kaikki makee ällöttää ja maistuu tosi makeelle!
Esim. omppu on niin makeeta, et meinaa laatta lentää.

Täällä voitas syödä siis vaan perus kotiruokaa! NAM! :)

Kiitos närästyksen, roskaruoasta on pidettävä näpit erossa! Perjantaista mäkkäri-lounasta syötiinkin sitten koko ilta, kuin märehtivä lehmä! YÖK! :depressed:
Joten taisi olla vika kerta tässä raskaudessa...

Täällä sama homma kun esikoista odottaessa.
Kaikki makee ällöttää ja maistuu tosi makeelle!
Esim. omppu on niin makeeta, et meinaa laatta lentää.

Täällä voitas syödä siis vaan perus kotiruokaa! NAM! :)

Kiitos närästyksen, roskaruoasta on pidettävä näpit erossa! Perjantaista mäkkäri-lounasta syötiinkin sitten koko ilta, kuin märehtivä lehmä! YÖK! :depressed:
Joten taisi olla vika kerta tässä raskaudessa...

Kotiruoasta puheen olleen, kyllä maistui eilinen jauhelihakastike ja höyrytetyt perunat + salaatti :p Vedin kaks annosta.. Tuntuu että saa syödä kyllä ihan rekkamiehen annoksia, heh. Kuljin pyörällä kauppaan niin ehkä sekin lisäsi energiantarvetta entisestään. Tänään taitaa olla 7+1 vai +2.

Mulla on kahvi alkanut tökkiin taas ihan kunnolla, jo pelkkä kahvin haju alkaa oksettaan. Muuten oon päässy aika helpolla syömisten suhteen :)

Mulla on kahvi alkanut tökkiin taas ihan kunnolla, jo pelkkä kahvin haju alkaa oksettaan. Muuten oon päässy aika helpolla syömisten suhteen :)

Mulla oli ekat viikot tätä kans, nyt alkanu taas maistuu päivällä, rv 9+3 nyt.

Mulla on oikeastaan vaan voimistunut pahoinvointi, kova nälkä olisi mutta kaikki oksettaa. Aamupala piti pakottaa alas ja tuntuu olevan aivan tähtien asennosta ja tuulen suunnasta kiinni mikä maistuu. :D Voi olla että se ennen kauppareissua suunniteltu lounas muuttuukin kauppareissun aikana maailman ällöttävimmäksi ruuaksi enkä TODELLAKAAN voi harkita syöväni moista. Sitten pitää haahuilla Prisman käytävillä ja koittaa miettiä jotain lämmintä ruokaa joka kuvottaisi vähiten. Uhhh.
Viikot 7+4.

Mangomansikka, mä en edes yritä sitä lämmintä ruokaa. Mulla se saa ihmereaktion aikaseks mahassa ja oksennan varmasti jos sitä syön. Ainoo mitä tekee mieli just nyt on nuudelia kanan, ananaksen ja cashewpähkinän kanssa :)

Mangomansikka mul on samat oireet havaittavissa!
Tää on kyl kamalaa aikaa syömisen suhteen, tiedostaa et pitäis syödä säännöllisesti, mut mitä söis?

Sit tää kamala uus aisti, makean maistava makuaisti...
Miten kaikki muu paitsi suola voi maistuu jollain tapaa mun suuhun makeelta, YÖK!

Voisin syödä vaan lihakastiketta ja pottuja ja
viel kun joku tekis sen, kun se raaka liha haisee niin pahalle!

Päivikki&Nuppu 7+0

Mulla pahin oksetus menny ohi (täytyy koputtaa puuta) ja tuntuu niin ihanalta kun saa syötyä lämmintä ruokaa. Pari viikkoa tossa menikin pelkällä leivällä, hedelmillä ja mehukeitolla. Miten se peruna ja lihakastike voikaan maistua niin hyvälle :D kana ei mee kyllä edes ajatuksena, vaikka ennen söin sitä pääasiassa lihana.
Eilen illalla tuli vedettyä "vähän" irtokarkkia ja sehän kostautu heti järkyttävällä närästyksellä johon heräsin tunti sitten ja nyt ei taas meinaa tulla uni...

Mulla on jäätävä himo sushiin ja etenkin graaviloheen! Voi graavilohta rieskan päällä..tuun niin kuolemaan joulupöydässä, tuskin maistellakaan uskaltaa kun himot on kovat. Miksi miksi miksi nämä on kieltolistalla.......

Bebe1 näin myös unta yks yö sushista :D kauheeta!! Oli pakko mennä kiinalaiseen lounasbuffettiin syömään ja suu mutrulla katselin kun mies mätti sushia lautaselle. Tuntuu että nimenomaan kaikkea kiellettyä tekee mieli koko ajan. Kaikki maailman juustot, raaka kala ja salmiakki himottaa hulluna.

Mie oon salmiakkia syönyt...kohtuudella. Mut se kala on nyt se joka houkuttaa eniten. Huh tsemppiä sinnekin!

Meinaatteko oikeasti jättää joulupöydän kalat syömättä? Ite mietin kun appiukko tekee kaiken aina alusta asti itse, savustukset ja graavaamiset eli eikö silloin ole turvallista syödä?

Mypa, noh pahaltahan se tuntuu mutta kai se on pakko jättää syömättä... Mädit on myös ihan mun lempparia joulupöydässä :(

Kyllä ne joulupöydän kalat on vaan jätettävä väliin. Itse en viitsi ottaa sitä riskiä. Harmillista, mutta se on vaan yks joulu kuitenkin!

Takaisin