Mul on sellainen fiilis että voisin elää pelkällä pinaattikeitolla. Mistä lie sekin himo tulee:-D
Esikoisesta mä söin paaaaaaljon pinaattilettuja. Järkeilin sen jollain raudan tarpeella tms :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mul on sellainen fiilis että voisin elää pelkällä pinaattikeitolla. Mistä lie sekin himo tulee:-D
Muistaakseni kokiksessa on noin kolmannes kahvin kofeiinimäärästä, joten varmaan sitä muutaman lasillisen voi ainakin juoda.Mikäs se kokisrajoitus olikaan? Liikaa minusta rajoituksia. Huoh
Minkä merkkistä multivitamiinia Sluga syöt? Eikös noissa d-vitamiinivalmisteissa kanssa ole melkoisia eroja imeytymisen suhteen? Pitäisi tosiaan joskus mittauttaa ne arvot ja katsoa, mikä määrä Dtä olisi itselle riittävä. Mua kiinnostaa nämä vitamiinijutut, uskon että harhaan mennään näillä synteettisillä monivitamiinivalmisteilla..
Toi lakritsi on paha. Viime raskaudessa sitä sai syödä jonkun verran mutta nyt ilmeisesti uudet suositukset kieltää kokonaan. Aion silti syödä jos mieli alkaa tehdä. Samoin salmiakkiaski kulke aina mukana matalan verenpaineen takia niin sitä otan tarvittaessa myös
Mua on lähipiiristä nyt peloteltu, että neuvolassa tullaan tosi tarkkaan puuttumaan mun 15kg ylipainoon. Ymmärrän kyllä että äidin hyvinvointi on tärkeää jotta lapsesta tulee terve, mutta mä tosiaan tiedän tasan tarkkaan kuinka mun pitäis syödä ja liikkua, enkä haluis että raskaus on pelkkää painon seurantaa. ruokavalion oon muuttanut jo raskausdiabetes ruokavalioksi ja kävelyä lisännyt, mut mun ongelma taitaa olla liian suuret annoskoot... mulla on syömishäiriö ja käyn asian tiimoilta keskustelemassa kolmen viikon välein, ahdistaa jos siitä aletaan neuvolassakin jankkaamaan vaikka hyvää vaan tarkottavat. Onko muilla samanlaisia ajatuksia tai kokemusta raskaudesta ylipainoisena ja miten neuvolassa suhtauduttu?