Ajattelin, että olisiko muita jotka kaipaisivat tsemppiä, vinkkejä tai vain vertaistukea tuskailuun, miten saisi oman ruokavalion terveellisemmäksi ja saisi siitäkin tukea raskaushaaveille? Sellainen ketju jossa voisi tunnustaa aina repsahtaneensa taas mutta saisi tsemppiä että kyllä se siitä, tai vaikka vinkkejä kevyempiin naposteltaviin jne…
Itse olen periaatteessa kyllä normaalipainon ylärajoilla mutta ongelmana se kirottu sokeri

aiemmat raskaudet alkaneet kun olen ollut ruokavaliolla/ilman sokeria, sattumaa vai ei mutta uskon ettei siitä ainakaan haittaa olisi jos saisi ruokavaliota siivottua. Viimeisimmässä raskaudessa myös raskausajan diabetes joten epäilen että siltäkin osin syömisiä joutuu tarkkailla myös jos onnistuu plussan saamaan.. ja kaikenmaailman matala-asteiset tulehdukset liian hiilarin/sokerin myötä pyörii mielessä.
Tiiän kyllä miten pitäisi syödä mutta se toteutus…
varsinkaan arjesta väsyneenä ei vain meinaa löytyä sitä itsekuria. Löytyiskö kohtalotovereita? 
Itse olen periaatteessa kyllä normaalipainon ylärajoilla mutta ongelmana se kirottu sokeri

Tiiän kyllä miten pitäisi syödä mutta se toteutus…