Hei en tiedä miten moni ylipäätään syö valmisleipiä, mutta Reissumiehen chili-kanaeväsleipiähän vedetään parhaillaan kaupoista listeriavaaran vuoksi.
Jotenkin oma fiilis on aina ollut vähän epäileväinen noiden valmiiden kolmio- tai eväsleipien kanssa, mutta silloin tällöin olen niitä syönyt, ja esikoista odottaessa oli muutama päivä kun ei mikään muu mennyt alas. Nyt en varmaan sitten uskalla enää syödä mitään valmisleipiä/patonkeja tms.
Jotenkin oma fiilis on aina ollut vähän epäileväinen noiden valmiiden kolmio- tai eväsleipien kanssa, mutta silloin tällöin olen niitä syönyt, ja esikoista odottaessa oli muutama päivä kun ei mikään muu mennyt alas. Nyt en varmaan sitten uskalla enää syödä mitään valmisleipiä/patonkeja tms.
Vai miten muut on toimineet? Välillä iskee vaan jäätävä himo ottaa niitä hedelmiä ja olen miettinyt onkohan niissä riskiä vai ei. Siis sellaisesta olen syönyt surutta missä on pelkkiä rehuja, mutta sellaiset missä on rinta rinnan niitä kiellettyjä mm. home- ja vuohenjuustoa ja kylmäsavulohta on vähän epäilyttäneet.
Esikoisen kanssa kävi tuuri kun syntyi sillon jo joulukuun puolessa välissä niin keskesin saada kalaa jne nams. Nyt mietin ennen kun selvisi tä yllätys että olisin graavannut itse lohen.. mutta koska en sitä saa syödä niin enpä taida jaksaa.. menen vaan sit laatikko/kinkku linjalla :banghead: