Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äh, sori, mun viestiin tuli tätimäinen ja saarnaava sävy, jota en tarkoittanut tavoitella. En todellakaan ole asiantuntija, mutta noudatan aika tarkkaan ohjeita (vaikka täällä peräänkuulutetaankin maalaisjärkeä). Sanonpa tässä samalla, että virallisesti mua on ohjeistettu välttämään ainoastaan alkoholia, huumeita/lääkkeitä, raakaa lihaa ja raakamaitojuustoja.
Lälly, mä luin kanssa tän artikkelin ja johan tuli sellainen olo että, JAAHA! Sitten katoin kuka artikkelin oli kirjoittanut ja kyseessähän oli (tietysti) miestoimittaja, eli ei siis mikään asiantuntija vaan toimittaja. Joten huoletta vaan lälly Mä jätin artikkelin ihan omaan arvoonsa juuri sen syyllistävän sävyn vuoksi.Raskaana ollessa tulee olla hyvin tarkkana siitä mitä suuhunsa laittaa. Tietyt ruoat ja juomat voivat olla haitallisia tai jopa vaarallisia kohdussa kehittyvälle vauvalle. Pahimmassa tapauksessa jokin ruoka-aine tai ruokamyrkytys voi aiheuttaa keskenmenon.
Raskaana ollessa kiellot voivat tuntua liiallisilta varotoimilta, mutta oman vauvan terveyden riskeeraaminen niitä rikkomalla on ajattelematonta.
Kopsasin ton tuolta terve.fi sivulta. Kuulostaa mun korvaan hirveen syyllistyvältä, mutta ehkä mä luen näitä juttuja väärällä asenteella.