Ruokahimot ja mieliteot

Mullakin on maitotuotteiden himo, vaikka käytän niitä kyllä muutenkin melko runsaasti. Voi kun alkoikin tekemään mieli kylmää maitoa :hungry:

Mie oon juonu raskauden aikana niin paljo maitoa (helposti saattanu mennä litra päivässä) että enää juon sitä närästyksen estoon/poistamiseen :D eli ruuan yhteydessä ehkäsen sillä närästystä ja iltasin jos kuitenkin on tullu närsästystä ni juon purkin suusta (POSSU MINÄ!!!) pari kulausta :p se tunne kun maito valuu kropan sisällä ja helpottaa poltetta <3 (voipi olla ihan kuvitelmaa :D )
Tuo purkin suusta juominen... se on mun mielestä kuvottavaa mutta se syntisyys ja tieto että se on hyvien tapojen vastaista saa mut himoamaan vaan enemmän sen tekoa >: ) >: )

Sä oot niin paha SeEnsimmäinen :evil4 (mä harrastan samaa kun lapset ei nää :smiley-angelic006)

Eilen viimein raaskin ostaa kevään ekat parsat!! Parsaa, uusia perunoita, savustettua lohta, ai että :p Nyt on tullut myös se kuuluisa himo, jäätelö! Lakritsijäätelö! NAM! Normaalisti syön ehkä yhden tai kaksi jäätelöä koko kesänä, mut nyt saattaa homma muuttua :grin

Mie en oo uskaltanu lakritsijäätelöitä tai muitakaan mustia herkkuja syyä sen glykyrritsiinin vuoksi, vaikka mieli kyllä tekis :P Mehujäät on nyt viime aikoina himottanu kovasti, varmaan ku on niin kuuma koko ajan niin kaipaa jotain viilentävää..

Minä oon tykästynyt siihen Classicin salmiakki-valkosuklaapuikkoon, jossa on vissiin lakujäätelö sisällä. Pure heaven ♡♡

Siis apua. MANSIKKAJÄTSKI!!! oikein makustelen suussa! Ennen valitsin jätskimauista viimesenä mansikan (okei jotku pähkinä-ällötykset meni sen alapuolelle) koska oli mun mielestä aika mitään sanomattoman makusta :D
Ja muutenki. Siis jätski. Tänään ei harmittanu yhtään et ukko läks töihin, odotin vähän jopa sitä että pääsen sit tyhjäämään pakkasen jäätelöstä salaa -.-

mun ei tee mieli mitää :/ ei oikeesti yhtää mitää.. pakko jtn syyä ku muute ei pysy pystyssä. mutta se jotaki iha pientä, appelssiinii tai omenaa

Ruoka överit, chicosissa syömässä maisijauhoissa friteerattuja kasviksia, sipulirenkaita, sitten ranuja ja 2 corndogia. Jälkkriksi big Dream jäätölöannos ja 2 lasia colaa.

mun ei tee mieli mitää :/ ei oikeesti yhtää mitää.. pakko jtn syyä ku muute ei pysy pystyssä. mutta se jotaki iha pientä, appelssiinii tai omenaa

Lucky you! Mulle on tullu pohjaton maha takasi :(

Mulle taas on palannut alkuraskauden himo kaikkeen raikkaaseen, kuten hedelmiin ja kasviksiin. Onneks se järjetön suklaahimo katos, mutta jäätelö on edelleen hyvvää!

Nannarii, mulla sama homma. Eilen meni puolikas vesimeloni ja varmaan kilo porkkanoita. Ei varmaan huono homma ollenkaan, alkuraskaudessa oli sama. Makeaa ei ole suuremmin tehnyt mieli, tuo jäätelö on ehkä pahin vihollinen tällä hetkellä (löysin Ingmanilta sitruuna-lakritsijäätelöä).

Ehkä tuo jäätelö maistuu just kun se on kylmää - ja senhän voi luokitella melkein terveelliseks jos syö just jotain sitruuna-, marja- tmv. jäätelöä. :grin (Lakujäätelö on NIIIIN hyvää!)

Noh, onneks maistuu hedelmät, neuvolan terkkari ohjeisti just vetämään ananasta, mansikkaa ja omppua ihan olan takaa - pitäis auttaa nesteiden poistumiseen.

Takaisin