Ruokahimot ja mieliteot

Vedin karkkiällötykset. Ahmin ahmin ahmin kunnes piti yökätä kun ällötti jo niin paljon :sad001
 
Täällä meni levy fazerin uutuus suklaata ja 500g mansikoita. Tosin miehen kanssa puoliks mutta silti, nam♡
 
Söin valkosipulipatonkii kaksin käsin, nyt jälkeen päin kun ajattelen niin harmittaa. Olis voinu syödä vähemmän... :F
 
Jes, sain mansikoita tänään. ♡
Vielä on jäljelläkin, söin vähä yli puolet vaan toisesta rasiasta, ko ostin tänään 2 rasiaa. :D
Tänään oli pakko tehdä juustokakku, koska tekee mieli. Siellä se appelsiinijuustokakku on jääkaapissa hyytymässä ja kohta saa vielä kiilteen tehä siihen päälle ja ajattelin noita mansikoita tunkasta siihen kiilteen päälle kans... :D

Vielä pitäisi joku päivä se kermakakku tehä ja PALJON mansikoita päälle. :D

Ja tänään halusin myös ruoaksi lihaa. En jauhelihapihvejä, niin kuin joku muu. Ja koska mä oon raskaana, niin me syötiin lihaa. :D
Jos joku toinen kaunis päivä jauhelihapihvejä. Ja murekettakin tekis mulla mieli, niin sitäkin joku toinen kaunis päivä. Kun vaan löytyis joku hyvä ohje - en oo vielä ikinä tehny mureketta. :P

Nyt tekis kyllä mieli salmiakkia/lakua, muttei onneks niin paljon, et pitäs heti saada ja lähtee metsästää jostain. Jaksaa oottaa vaikka huomiseen.
 
Voihan vesimeloni! Se on vaan NIIIIIN hyvää :D Samoin jäätelö. Kaikki kylmä oikeastaan houkuttelee kummasti nykyään. Kahvinkin joisin mielellään jääkahvina. Mansikoitakin tekis kovasti mieli, pitää varmaan tänään käydä ostamassa :)
 
Täälläki himottelee kaikki kylmä! Eilen pyörin tarjontaköyhässä lähikaupassa etsien jotain herkullista mehujäätä kuola melkein valuen :rolleyes: en ole mikään mehujääihminen, siksi ihmettelinkin suurta himoa :P
 
Mun teki mieli spagettii ja jauhelihakastiketta niin kovin että skippasin aamupalaleivän ja söin suoraan lämmintä ruokaa :D
 
tiiän ton tunteen että jotaki tekee mieli muttei tiiä mitöä !!! mull yleensä että pakko heti nyt saada !!! siinä ihmetellessä sitte että mitä :D
 
Vesimeloni, Kalinka-jugurtti, mansikat ja mustikat, cokis (oh dear God!) ja mäkkärin ranut valkosipulidipillä... Ei mun tarvis muuta syödäkkään :excited001
 
Mansikka, tuore ananas ja persikka :wacky: ja jätski silloin kun aurinko paistaa!
Harmillisesti ananas aiheuttaa aika kovaa närästystä mutta... NAM
 
Mä oon kehittänyt pakkomielteen hedelmiin, ei varmaan pitäisi korvata aterioita itsetehdyllä hedelmäsalaatilla jonka päälle maustamatonta jugurttia, koska sokeria niissä hedelmissäkin on, mut itsehillinnästä ei ole tietoakaan.
 
Appelsiinimehu on maistunu koko raskauven ajan tosi hyvältä, ja mehujäitä oon suurkuluttanu. Kaakaota oon kans juonu enemmän ku normaalisti.
 
MANSIKAT MUTTA KUN NIITÄ EI SAA MISTÄÄN :'(

Prismoissa on ainakin pidempään myyty jo ihan suomalaisia mansikoita. Olisikohan viimeksi ollut jotain 4 €n luokkaa se rasia? Itse olen syönyt hyvällä omatunnolla jo useamman rasian, vaikka kilohinnaltaan näin alkukesästä ovatkin vielä aika hintavia :sad001 Pitää ajatella positiivisesti, sitten kun kausi on huipussaan niin tuntuvatpahan ainakin halvoilta :grin
 
Takaisin
Top