Ruokahimot ja mieliteot

Mä haluaisin vaaleaa, rapea kuorista leipää ja siihen päälle voita ja parman kinkkua..Mutta eipä taida ilmakuivatut kinkut olla sallittujen listalla... :(

Mä vetäisin kaksin käsin tonnikalaa jos vaan saisin.. söisin tonnikalasalaattia, tonnikalaleipää, tonnikalapastaa, tonnikalapitsaa, tonnikalakastiketta, tonnikalaa ihan sellaisenaan.. :D

Toinen mikä mulle maistuisi, mut sitä ei saa syödä on maksa.. siis maksakastike, maksalaatikko, maksapatee, maksamakkara, maksamaksamaksa.. :D

Mää kai oon vetäny (purkki)tonnikalaa kaksin käsin 1/3 , sen jälkeen rupes ällöttään mutta sillon tällön teen toasteja siitä (ei varppiin lämpee bakteerien tappoasteisiin siinä).. oliks purkkituna jotenki epäsallittu <:D

Mä ajattelin tänää syödä vähän kevyemmin ettei ois nii turvonnu ja ähky olo kokoajan, söin lounaaksi lohisalaatin. Mut siit jäi nälkä ja vedin sen jälkee pussillisen karkkii ja nyt vast ähky onkin! Hyvä minä!! :rolleyes:

Minimaatti mä kans aina alotan päivän kevyesti ja siitä se alamäki sit kuitenki alkaa :D ei niinku mitää järkee mut hei ainakin tulee syötyy vihanneksii lounaalla ;D jälkiruoasta en tingi !

Mutta nyt on kyllä hormoonit sekasin. Mä en ennen raskautta voinu sietää maitoo kahvissa vaan aina mustana. No nyt joka iltapäivä pakko tehä maitokahvi jäillä :D

Joo ei kevyesti syöminen täälläkään toimi, kostautuu taatusti jossain vaiheessa päivää. Paras vaan suosiolla mättää isot annokset ruokaa ja toivoa, että pahimmat makeanhimot pysyy sillä poissa. :D

Moon niin ylpee itestäni! Jo kaks päivää ilman suklaata! :P oon kyllä jälkkäriä syöny jos tarjolla on, ei pidä ruveta hifistelee !! :D sit ku tulee yhet "juustohöyläraivarit" ni marssin suoraan lähikauppaan hakeen kaikkia suklaanameja yhden tai kaks (jos totaali herkkukiellos ois) ;D

Mulla on onneksi suurimmat himot pysyneet poissa, eipä niitä edellisissäkään raskauksissa ole oikeastaan ollut. Enempi on sellaisia, mitä ei voi syyä. Kaikissa on varsinkin alkuun ällöttänyt kaikki makea, eikä sitä nytkään hirveesti tee mieli, mutta välillä kyllä. Karkkia esim. ei voi montaa syyä ja tulee jo huono olo (varmaan osittain johtuu radistakin). Ja närästää alkaa helposti, onneksi ei enää niin pahasti kun alkuun.

Pakko oli sit pyöräyttää pannari :p Lapsille tietenkin.... Kermavaahdon ja mansikkahillon kanssa luonnollisesti :happy:

Mä rupesin tänää tekee pannarii mut oliki leivinarkit loppu! Tein sit plättyi :D ja ihan itelleni. Jätskin ja mansikkahillon kera :p

Täälläkin supertason närästys hiipunut, kotona ei juuri enää närästä. Töissä kyllä alkaa närästämään superisti joka ikisen ruuan jälkeen oli se sitten hedelmä tai leipä tai lämmin ruoka .. :/
ostin keskikokosen paketin rennietä ja heitin koko askin työreppuun, eipä lopu kesken :)

Peukku jätskille ja letuille. Oi kun oisikin ollu jädee vielä.... Tsemppiä närästyksen kanssa, josko teidän vauvalla olis paljon tukkaa jo syntyessään :)

Täällä aamulla herätty närästykseen ja jatkunu melkeen koko päivän.. Tätä tää loppuaika taas on. :/

Käytiin subwayssa lauantaina, taas pyysin REILUSTI jalapenoja :P nam!! (En oo ikinä kyenny syömään ku ihan vähän jalapenoja saati muuta tulista).
Entäs sipuli.. HYI!! T.ex-sipulin rakastaja o.O

minulla on hirvee himo kaikkiin hedelmiin, ennen kun appelsiinipussi kesti viikon, ni nyt saa joka kauppareissulla ostaa 3-4 erilaista hedelmäpussia.. ja sitten töissä huomasin että voisin ihan vaan nuuskutella riisifrutteja (moni vanhus syö iltapalaksi) varmaan minuuttitolkulla, se tuoksu on jotenki huumaavan ihana. syödä en niitä halua, en pidä siitä mausta ollenkaan :D

Takaisin