Ruokahimot ja mieliteot

Kyl oli hyvää pitkästä aikaa vesimeloni, cittarista saa hyvii minivesimeloneja ja nektariinitki oli hyvii :P
 
hedelmät ja varsinki just tuo vesimeloni on kyllä nyt aivan ihania :Heartred harmi vaan että suurimmasta osasta tulee armoton närästys kaupanpäälle (omena, viinirypäleet, mandariinit..) huomasin myös kaupassa että aivan alkuraskauden ykkösherkku eli nämä litran töniköissä myytävät marja- ja hedelmäkeitot houkuttais myös kovasti.
 
Minun alko tehä mieli voileipäkakkua! Kuka mulle tekis sellasen!
 
Vesimeloni, kismet suklaa ja mansikat♡♡♡ onneks alkuraskauden mieliteot on vaihtunut terveellisiin ja raikkaisiin ruokiin ja salaatteihin...karkkia ei tee ollenkaan mieli lukuunottamatta jätskiä ja kismettia...toki tää olokin varmaa vaikuttaa, että tekee mieli syödä vaan kevyttä ja raikasta...alkaa olee sen verran plussapallo olo jo:-D
 
itsellä ei ole mitään mielihaluja ollutkaan, vanhasta muistista tulee joskus mieleen ostaa tuo kismet, oli ennen mun lempparia, sittenkun saan sen käsiini, tulee vain huono olo pelkästä ajatuksesta.. mutta enpä saakaan herkkuja syödäkään niin eipä haittaa :D
 
Sain mieheltä synttärilahjaksi blenderin, joten pääsen sekoittelemaan smoothieita ja pirtelöitä. Tulee samalla syötyä pakkasesta viime kesän viimeiset mansikat ja vadelmat ennen uutta satoa.

Ja porkkanat. Eilen söin ihan valehtelematta kilon. Onkohan noissa joku rajoitus? :)
 
porkkanoissa a vitamiinia? mitä ei paljoo sais saada.. mut mäki syön porkkanoita reilusti :D namnam.. hyii join vadelmatripin yks päivä, ei pysty nauttii ku se rasitusjuoma saman makusta :/
 
Suklaata en pystyny ajattelemaankaan puoleenväliin raskautta asti. Nyt uutena himona kismet! :P Muuten pysyny samat eli kaikki hedelmät, (varsinki omenat, viinirypäleet ja vesimeloni) salaatit, porkkana, kurkku, rahka, amppari mehujää.. :P
 
Puuro! Mä ihan onnesta hehkun joka aamu ku puuroa syön, luulis et kyllästyttää mut ei. Jonku kuukauden nyt joka aamu vetäny hih :)

Mulla hedelmähimo on kadonnu, mutta syön niitä kyllä vielä monta päivässä ku en muutakaan mutusteltavaa keksi :p ai paitsi aamukahvin kanssa banaani! Mun äiti syö aina banaania aamukahvilla, sillä menee koko päivä pilalle jos ei niitä oo ja täällä mä matkin :D Sopii ihan tosi hyvin yhteen, maitokahvi ja kypsä bansku.

Nyt tekee mieli raikasta kurkkua mmh :hungry:
 
antihimo: kahvimaito oli loppu joten keitin teen jota join alkuraskaudessa paljon. kupposen sai juotua, sitten suoraa juoksua vessaan ja enpä muista millon ois oksentanu yhtä rajusti. outoa :eek:
 
entiiä sitte oliko joku mielen assosisaatio siihen alkuajan pahoinvointiin, vaikka sillon kyllä tee ei tehny ollenkaan tiukkaa :)
 
Mulla on tehnyt raskausaikana erityisesti mieli hapanta, esim. appelsiinimehua ja kivennäisvettä kuplilla. Nyt on tullut jätskinhimo. Eniten tekee mieli Classic pekaanipähkinä ja suolainen kinuski -puikkoa. Samoin marjat, esim. pakastemansikat maistuvat. Kahvin jätin alkuraskauden ajaksi pois, mutta kyllä se normaali kahvihampaan kolotus palasi jo joulun tienoilla. Laskeskelen joka päivä, kuinka paljon vielä uskallan juoda kahvia hyvällä omatunnolla. Pari kuukautta sitten teki mieli salmiakkia ja poppareita, ja silloin olikin verenpaineet matalallla ja heikotusta.
 
Ei tarvii nähdä kun kuva jäätelöstä tai kuulla jonkun puhuvan siitä , pakko saada :p
 
Takaisin
Top