Ruokahimot ja mieliteot

Nektariineja on täälläkin jo muutama rasia vedetty ja lisää ostin tänään kaupasta. Kuten niitä viinirypäleitäkin. Sit himoitsin kaupassa niitä irtojogruttivadelmia sun muita ihanuuksia, mutta sain välitettyä niiden ostamisen :D
 
Ei herrajumala ne fazerin uudet mini mudcaket ja porkkanakakut on hyviä ♡♡♡♡
 
Kaikki makea! Varsinkin m&m-suklaa ihanalla rapealla suklaakuorella ja pähkinällä.. Ja jäätelöä! Maistuis kyllä mansikatkin..:)
 
Täälläki maistunu appelsiinimehu harvinaisen herkulta, on tarttenu pitää jääkaapissa aina saatavilla. Yleensä aamupalan yhteydessä semmosen pikkulasillisen oon nauttinu :) ja ananas on törkeen hyvää mutta jäätävä närästys tulee joten harvemmin on sen arvonen :sad001 jätskiä himoitsen aina vaan :P
 
Mulla on toi sama mokkapalojen kans. Mitä järkeä on leipoa jos ei saa syödä (koko peltiä tyhjäksi heti) ;D ;D mä vedin aika lailla yksinään pellillisen mokkapaloja alle viikossa tässä raskauden aikana :angry1 ukko ei oo makeen perään - joten ainoa syöjä olen minä :D
 
SeEnsimmäinen; tuon takia mue harvoin leivon kun kaikki pitää syyä ite. Korvapuustit ukolle kelpaa mutta muu makea ei.
 
Pörtsä, tavallaan. "oikea ruoka" ei oikein maistuisi millään, kaikki liha ja perunat ym yököttää jo ajatuksenakin. toisaalta leipää ja hedelmia menee kyllä sitte pitkin päivää että ei nyt ihan kokonaan. herkut maistuisi myös.
 
Mullekkaan ei kunnon ruoka oikee maistu enää, hedelmiä tekee kokoajan mieli ja niitä pitkin päivää vetelenki. Johtuu varmaan siitäkin et kerralla ei pysty paljoo syömään kun ruoka ei oikee laske ja mahas ei oo enää hirveesti tilaa. Sit joka päivä on ollu pakko saada jäätelö. Sen oon itelleni sallinu kun ei yhes jätskis nyt niin paljoo kaloreita oo, sehän on oikee hyvä välipala, melkee kun jogurtti, eiks vaa? :wink
Välil on vähän samantyyppistä pahoinvointii kun oli alkuraskaudessaki.
 
Miulle kyl maistuu ruoka, pieninä annoksina. Mut se aamukahvi, hyi. Tänäänki meinas yrjö tulla pelkästä hajusta ukon kahvis. Iltapäivällä ei ollu ongelmii juoda vieraiden kanssa kahvii
 
Mulla on vissiin maha laskeutunut kun mahtuu taas normaalisti tavaraa ja närästys on helpottanut. Ruokahalu on suht normaali, ehkä vähän enemmän tekee mieli just kasviksia ja hedelmiä kun ennen. Ne porkkanat on edelleen vastustamattomia. :) Mut muuten ruokahalu on ihan tallessa, ollut koko raskausajan.
 
Ei herrajumala ne fazerin uudet mini mudcaket ja porkkanakakut on hyviä ♡♡♡♡

Ajattelin tätä lukiessa, että pitääpä muistaa pysyä kaukana keksi- ja pullahyllyiltä, kun käy seuraavan kerran kaupassa. Sen verran alkoi nuo mini mudcaket houkuttelemaan....no eiköhän eilen kaupassa käydessäni juurikin nuo mudcaket, porkkanakakut ja marjapiirakat ollu sijoitettu keskelle yhtä pääkäytävää, tarjouksessa 1€/pkt. Ei varmaan tarvitse kertoa miten kävi... :rolleyes:
 
Mä ostin kaapin täyteen hedelmiä ja marjoja, herkuttelen smoothieilla loppuajan, toivottavasti en lipsu :P
 
Kauheest tekee mieli mäkkiruokaa mut en tiie uskaltaako semmosta enää syödä kun niin suolasta ja turvottaa jo valmiiks :confused:
 
Takaisin
Top