Ruokahalu ja syöminen

Olen aiemmin syönyt vaikka kuinka paljon suklaata, mutta nyt ei ole moneen kuukauteen maistunut. Joskus tekee mieli ostaa, kun tietää, että suklaa on hyvää, mutta sitten kun suklaata maistaa, ei siitä tule mitään sellaista mielihyvää kuin ennen, ja ihmettelee vain, pitäisikö syödä toinen pala jos se toimisi paremmin, vaiko lahjoittaa loput muille...
 
Mulla ei oo tosiaan mitään itsekuria.. kun nään suklaalevyn kaupassa niin en voi jättää sitä siihen vaan se tulee mukaan. Ja no suuhunhan se päätyy ja sit jälkeenpäin sen ahmineena olo on jokseenkin surkea :D mut noh.. yritän huom. Todellakin yritän parantaa tapani koska kohta puoliin tuo kaikki suklaa kertyy rakkaaaseen lapseeni jonka mielelläni haluaisin puhaltaa ulos itsestäni mahd. normaalikokoisena..
 
Mul on Suski ollu ihan sama :D oon perus fazerin sinistä esim ottanu yhden palan ja ei sen oo oikein maistunu miltään :D
 
Ei minullakaan ole minkäänlaista itsekuria, vaan ainoastaan käsittämätön tuuri, ettei makea enää maistu hyvältä. Jos maistuisi, olisin varmasti syönyt sitä jatkuvasti.
 
:D on kyl hyvä tuuri.. oispa mullakin. Tai olispa himo edes vaikka porkkanoihin tai johonkin salaatinlehtiin mut suklaaseen... :sad001
 
Ei mitään fazerin sinisyä vaan se fazerin punainen levy! Nammm :) enemmän mun tekee mieli suolasia niinku ennenkin.
 
Toi fazerin uus pikkupatukka missä on karamelli merisuola makuna.. niin sitä jos alkaavat tekemään levynä niin mä oon mennyttä :D
 
Täälläkin ollaan hirveessä suklaaputkessa (yöh, kuulostaapa irstaalta :grin). Voisin keposesti vetää levyn suklaata joka päivä. Tää addiktio on lähteny niiiiiin hanskasta ja mikä pahinta mies on samassa koukussa; jos joskus itse pääsisin suklaahyllyn ohi kaupassa, niin sitten mies laittaa viestiä, että ostaisitko jotain hyvää. Aargh! :p
 
Joo se punanen fazer on kyl niiiiin taivaallisen hyvää! Pakko varmaa ostaa tänää kauppaa mennessä :)
 
Jännä että jäätelöö ei oo tehny mieli tän raskauden aikana. En kyllä yleensäkään syö paljoo jäätelöö, paitsi kesäisin. Tänä kesänä en syöny ehkä ku muutaman kerran alkukesästä, sit tajusin, et turhaan mä sitä ostan kun ei se edes maistu. :D
 
Suklaa maistuu kyllä erittäin hyvin mut karkit ei maistu niin hyviltä kuin ennen raskautta. Niitä tulee syötyä vähemmän. Melkein päivittäin tulee syötyä suklaata, ei vaan pysty vastustamaan kiusausta :)
 
Minä en ole koko raskauden aikana syönyt oikeastaan ollenkaan suklaata, eikä tee kyllä mielikään. Kaikkee muuta herkkuu tekee mieli sitäkin enemmän.
 
Oon aikasemmin syöny usein karkkia ja erityisesti suklaata mut onneks närästys on niin kammottava etten voi syyä pullaa, viineriä enkä suklaata :) jäätelö maistuu entiseen tapaan mut onneks vaan vaniljajäätelö.
 
Mulla ei niin noi makeat herkut oo mielitekona vaan kaikki suolainen! Tehtiin viikonloppuna ite pizzaa mm-mmmmmmmm. Sit tietty voisin ahtaa hamppareita koska cheddar-juusto! :Heartred oon ostanu kylläkin irtokarkkeja viikonloppusin mut se on ehkä enempi tapa ku et oikeesti tekis ees mieli :D onneks mulla on suht terveellisiä mielitekoja niinku hedelmät ja sit tavallinen kotiruoka. Nytkin himoitsin karjalanpaistia ja keitettyjä perunoita! Voi ku tulis jo joulu nii sais ahtaa kinkkua ja niitä laatikoita! Paistikin on sit ehkä tehtävä :D me ollaan jouluaattona miun äidin luona, mut pitäähän sitä joulun välipäiville olla jouluruokia kotonakin :D
 
Elin ennen sokerilla, mutten ole puoleentoista vuoteen syönyt ensimmäistäkään karkkia. :) Enkä syö! Suklaa kuuluu samaan kategoriaan. Välillä tulee toki mielitekoja, mutta kun ne rajat on itse itselleen asettanut, ja jo näin pitkälle päässyt, niin kyllä niistä saa silloin pidettyä kiinni.
 
Enää reilu 2 pv ja karkkilakko loppuu, saa nähä tuleeko heti syötyö ittensä ähkyyn suklaasta :wink varmaan tarttee vähän liikkuuki jouluna ettei sit 29.pv neuvolas terkka valita painosta :)
 
Mä täällä makeenhimoissani aloin tekee ite toffeeta :hilarious: yritin päästä siitä epätoivosesti eroo omenan ja banaanin avulla, mut eipä se mitöö auttanu..
 
Takaisin
Top