Ruokahalu ja syöminen

Suski juuri näin Kesäkurpitsalasagnelle löytyy paljon ohjeita.
 
En oo koskaan kokeillu mut haluaisin kokeilla tuota itse kans :) tuu kertomaan oliko hyvää! :) ja millä reseptillä teit ?:)
 
Mä teen toisinaan kesäkurpitsalla lasagnen myös. Ei siinä mun "ohjeessa" ole ainakaan mitään muuta erityistä kun se että lasagnelevyt korvataan kesäkurpitsaviipaleilla. Mä raastan juustohöylällä kesäkurpitsaa pitkittäin niin että saan siitä niitä "levyjä" ja kasaan lasagnen aivan normaalisti :)
 
Mä olen lasagnen lisäksi aina välillä tehnyt myös spagetteja kesäkurpitsasta ja porkkanoista. Hyviä molemmat, vaikkei nyt ihan oikeitten veroisia ookkaan. :)
 
Siis tää herkuttelu on levinny käsiin.. suklaaata voisi syödä päivittäin ja karkkia ja no pullaa leivoin pari viikkoa sitten ja nehän on jo syöty :D ja sitten leivoin puolukkamustikkarahkapiirakkkaaa... ja sit töissä työkaveri oli synttäreidensä kunniaksi leiponut kinderpiirakkaa ja ja ja........ nytkin mussutan tässsä tuota fazerin uusinta karamelli merisuola suklaata joka on by the way tämänhetkinen seitsämäs taivas.. ääääääh!!!
 
Tääl ei ihme kyllä oo mitenkään himota mikään tietty herkku :) ei ees enää roskaruoka mut tuleehan sitä kaikkee mahollist silti syötyä :D satsumat on täl hetkel suurkulutukses, mut se on ku niit saa aina vaan tiettynä aikana vuodesta :)
 
Jooo kaikki makee maistuu vähä liiankin hyvin :hilarious: haluaisin leipoo jotain tiikerikakkua ku se on vaa niiiiiin hyvää, mut onneks oon laiska leipoja nii en oo saanu toteutettua tätä pitkän ajan haavetta kakusta :D sit mulla on sellanen hyvä "himo" ku suomalaiset omenat :) nam
 
Täälläki nykyää tekee mieli suklaata päivittäin, vaikka normaalisti en ole koskaan suklaasta pitänyt :D
Ja kinder piirakka, oi miten alkoi tehdä mieli :nailbiting:

Siitä on niin kauan ku oon viimeks tehny, pitää varmaan tehä joku päivä :cat:
 
Mulla tekee välillä mieli suklaata, mut oon saanu pidettyä itseni kurissa, kun on tää raskausdiabetes vaivana... Ajattelin kyllä pakata sit synnärille pari levyä fazerin sinistä... :D
 
Joo, suklaa on kyllä ihan liian hyvää näin raskaana ollessa :D mä yritän parhaani mukaan välttää kaikkee makeeta... Leivottiin just se tiikerikakku ja sit ootellaan, että on paistunu :p
 
Huh, "hyvä" kuulla, etten oo ainoa herkkuhimoinen. Mäkin oon kyllä yrittänyt hillitä itteäni, mutta just tossa alkuviikossa ostin irtokarkkeja parisataagrammaa (siit on onneks vielä osa jäljellä). Siit on tosi paljon aikaa, ku oon viimeksi niitä ostanu. Sit ostin yks päivä sitä Fazerin popcorn-suklaata, mut vein sen taktisesti töihin, niin en voi sitä ite kokonaan syödä. Töissä söin sitä ehkä 4 palaa.

Tänään oli töissä oikein herkkupäivä, kun suurin osa väestä on ens viikolla syyslomalla ja ne toi "lomapullaa". Siel oli siis ainaski jotain kuivakakkua, pullapitko, suklaata ja jotain muutakin en vaan muista mitä... No juu, mut sain hillittyä itteni niin, että otin "vain" kaksi palaa suklaata ja palan kuivakakkua. Se on hyvä, kun iltapäivätauolla ottaa rautatabletin, niin ei voi ainakaan ottaa mitään maitopitoista kuten maitosuklaata. Sillon syön yleensä vaan hedelmän.

Huomenna on ehkä leivottava jotain, kun ystäväperhe tulossa lauantaiksi kylään. Tuo kinder-piirakka kuulostaakin kiinnostavalta. Pitääkin tsekata millanen se on, jos vaik tekis sitä huomenna.
 
Takaisin
Top